Spot de WoW'erquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Naast me heeft iemand eindelijk Gold gehaald bij de Challenge modes. Allemaal raiders en ze zijn 2 avonden bezig geweest met 1 dungeon. Ik geloof dat ik nooit een poging ga doen om gold te halen![]()
Hij is niet eens blij; heeft alleen een glazige psychotische blik in zijn ogen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef Blistering het volgende:
Nou inderdaad! Want als je dag in dag uit een dungeon hebt gefarmed, dan wil je natuurlijk z.s.m. weer terug kunnen!
Ze waren bij ons net iets te druk bezig met een andere realm firstquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
Hier was een paar weken terug een guild die realm first gold had op alle challenges.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef Blistering het volgende:
Op Auchindoun valt niets te halen met Envy![]()
Daarom zijn jullie ook vertrokken![]()
Je moet niet zoveel zuipen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, maar ikke alliance zijn! Wij opgezadeld zijn met lelijk leeuw. Wij nooit scorpion gekopen! Ik nu wel één gekregen! Ik blij zijn!![]()
![]()
![]()
Hihi, sorry, ben gewoon erg blij met me scorpioen!![]()
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221004697quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel zuipen!![]()
Ik zou overigens een moord doen om een leeuw op m'n Blood Elfje te krijgen.
Haha snap ik inderdaad. Ben zelf wel benieuwd naar challenge modes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze waren bij ons net iets te druk bezig met een andere realm first
Maar nu is er dus tijd voor dit soort dingen.
Er zit geen transmo opquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:03 schreef Sjiznit het volgende:
Transmogrification gok ik. Zijn een zooi Ethereals in je main stad waar je je gear het uiterlijk van een ander stuk kan geven.
Ik kan hier dus niet tegen hequote:
verschilt misschien per race?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:07 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik kan hier dus niet tegen heIk moet weten hoe dit gedaan word!
Zo'n skirt lijkt veel beter op mn Blood Elfje.
Zeer onwaarschijnlijk, maar als dat echt zo is ga ik serieus waar klagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |