SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Dom wicht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:23 schreef Furdinand het volgende:
En kent Madonna het woord wisselligging niet ofzo
Dat doen wij nooit, op de n of andere manier.quote:
Hoe durven ze.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef Furdinand het volgende:
omg appel ons gesprek onderbroken door gemene whatsapp
doe jij nooit camseksen met jan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik gebruik nog steeds msn, zou niet weten wat ik met skype aan moet.Gedoe.
Nee gekkie, ik doe altijd typen gewoonquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja je kan alleen cammen met skype, vergeten
was sarcasmequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik doe altijd typen gewoon
Ik heb er zojuist broodje frikandel met mayo gehosseld en stap net de trein inquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hoe laat spreken we af bij de trekmuur?
Ben je er vanmiddag niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb er zojuist broodje frikandel met mayo gehosseld en stap net de trein in
Ik ga je stalken dan, ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:42 schreef Bloempje. het volgende:
Dan heeft iedereen mijn nummer en kan ik gestalkt worden. Eng man.
Sexy shitquote:
*stop volgenquote:
waarom denk je dat jan? ): ): ):quote:
Omdat je sterke beveiliger bent en dat boezemt me beetje angst in :cquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom denk je dat jan? ): ): ):
ik zorg toch dat je veilig bent schatje, je beschermengelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omdat je sterke beveiliger bent en dat boezemt me beetje angst in :c
Ok dan ga ik in mn Ajax shirt naar rotterdam morgenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zorg toch dat je veilig bent schatje, je beschermengel![]()
![]()
zal ik doen, om mij op te roepen moet je 15 seconden op je hoofd staanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ok dan ga ik in mn Ajax shirt naar rotterdam morgenbescherm me please ;___;
jazeker, gezellig wezen praten met Dion Graus vanmiddag nog, aardige man welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
gangetje, gangetje
al beter ondertusse?
moet wel zeggen dat ik NC ben gegaan, vind hun wapens veel lekkerderquote:
haha tofquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jazeker, gezellig wezen praten met Dion Graus vanmiddag nog, aardige man wel
wanneer keertje ps2 doen dan?
hoi appel
Deeltje 2 en dan de Conqureurs?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:59 schreef Omdatappel het volgende:
Ok, ik volg niet meer.
AoE is da bomb.
speel je nog TR dan? NC is qua damage per schot echt vele malen beter heb ik gemerkt, ook onlangs wist ik dat je met shift je adem kon inhoudenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef leeell het volgende:
[..]
haha tof
ja wel ff xtje regele, sniper is tof merk ik nu , gewoon dekking bij de frontlinie zoeken en ze lope vanzelf je scope in
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:59 schreef Omdatappel het volgende:
Ok, ik volg niet meer.
AoE is da bomb.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:10 schreef Omdatappel het volgende:
Niemand wilde de Goths zijn. Kneuzenvolk.
Hoi julliequote:
Schandalig!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:38 schreef Omdatappel het volgende:
Ik lig nog lekker te chillen in mijn waaaarme bed.
Hoi hupsie.
Ik niet.quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohjaaa.was vandaag he![]()
is hwt. begonnen?
Oke, vooruit. Hoe was je stageweek?quote:
Mooi! Leuk! En niet zo leuk, dat het zwaar was. Maargoed, lijkt me wel echt leuk om de praktijk ook te zien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuk, interessant, leerzaam, goede positieve feedback gekregenmaar ook zwaar en vermoeiend
Ja was gewoon even anders, zo'n volle week meelopen en dan ook die heftige gevallen. Kanniet handelen nog.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mooi! Leuk! En niet zo leuk, dat het zwaar was. Maargoed, lijkt me wel echt leuk om de praktijk ook te zien.
Wat leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja was gewoon even anders, zo'n volle week meelopen en dan ook die heftige gevallen. Kanniet handelen nog.Ja was wel zinvol
Was er paar maanden terug ook al geweest en iedereen kende me nog enzo.
Hihi ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leukDat ze je nog kenden. Maar dat is wel naar ja, van die heftige gevallen. Maar daar raak je aan gewend
. Hoewel dat niet aantrekkelijk klinkt
Succes! Moeilijk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja, woensdag tentamen neurodat wordt leuk.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja menn ik snap er de ballen niet van
Omdat ik eerst niet ging slapen en toen was het opeens negen uur maar was ik niet echt moe. Maar ik snapte de treinbordjes niet meer alleen. En toen twee keer heel kort geslapen. En toen nog uit eten. Gek gedoequote:
lkkr snuifu ja tog yoloswekquote:
Z vies ben ik ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:50 schreef JanPiraat het volgende:
vieze furrrrrrr viezer dan bejaardenseks vieze furrr rappers in de Jellyneckkk
zemmelquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:05 schreef leeell het volgende:
broeder/zuster in het arabisch
echter tegenwoordig eerder bedoeld als sukkel
Waarom n woord voor beide geslachten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:05 schreef leeell het volgende:
broeder/zuster in het arabisch
echter tegenwoordig eerder bedoeld als sukkel
Geen onderscheid daar met al die gezichtsbeharing.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waarom n woord voor beide geslachten?
Vreemde zaak.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen onderscheid daar met al die gezichtsbeharing.
Geschwester ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waarom n woord voor beide geslachten?
Netjes, ik ben jaloers.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lekkor! Kneitertje uitgerust dit weekend
Hoe zag die iemand eruit?quote:
Ik wacht.quote:
Als een man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe zag die iemand eruit?
[..]
Ik wacht.
Leuk welquote:
Dat zegt niets. Nou weet ik niet of ik je een suffie of een slimpie moet noemen.quote:
ik ben al heet genoegquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ziet er niet warm uit.
Mooie kleur dat wel.
Ik heb ook zoiets, is best warm want wolquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ziet er niet warm uit.
Mooie kleur dat wel.
Ik had ook zoiets, maar nu heb ik een veul dikkere en warmere en en enquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets, is best warm want wol
Ik wil ook een nieuwe dikkere, voor als het echt ijskoud gaat worden. Ik wil eigenlijk zo'n groene weetjewel, die iedereen heeftquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets, maar nu heb ik een veul dikkere en warmere en en en
Ik had zo'n groene gekocht, maar dan wel beetje anders dan iedereen heeft.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe dikkere, voor als het echt ijskoud gaat worden. Ik wil eigenlijk zo'n groene weetjewel, die iedereen heeftMaar dan wel echt een warme. Niet zo'n dun kutdingetje. Maar amper te vinden
quote:
Waar?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had zo'n groene gekocht, maar dan wel beetje anders dan iedereen heeft.Hehe.
Alleen de capuchon is huuuge, dus kan ik die niet normaal op doen als het regent.
Ziet er raar uit dan.
[..]
Ja, het is wel een goede tussenjas, zeker!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waar?En is ie echt poepiewarm ja?
Toch maar even bij de V&D kijken danquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, het is wel een goede tussenjas, zeker!Zit spul in, dus niet alleen zegmaar de buitenkant en binnenkant. Ertussenin zit dus spul
. Kocht hem bij de V&D
Zag hem toen hangen voor 25 euro. Nu heb ik vier jassen.
Smeerlap ben jij zeg, eerst een affaire met mij, nu Cosmo versieren. Wat moet Appel daar wel niet van denken.quote:
Weet niet meer of ze die hebben hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Toch maar even bij de V&D kijken dan
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Smeerlap ben jij zeg, eerst een affaire met mij, nu Cosmo versieren. Wat moet Appel daar wel niet van denken.
zo voel ik mij ook altijd.quote:
Ze hebben nu geen meer die ik leuk vind op de sitequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet meer of ze die hebben hoor.Hij was toen afgeprijsd alles, kocht hem eind juli.
Volgens mij niet dik nee D:quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ze hebben nu geen meer die ik leuk vind op de site
Ik vind deze leuk:
http://www.asos.com/ASOS-(...)20&sort=-1&clr=Khaki
Maar dan kan ik niet even kijken of ie warm is
Ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik was vorige week ook aan het kijken voor winterjas of iig iets dikkers. Weinig succes, maar ik ben ook lastig..
Oh ik heb nergens naar de prijs gekeken, alleen her en der wat aanpassenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ooken blut, misschien helpt dat ook
Ik kan nooit iets tofs vinden wat ook nog een beetje warm en te betalen is
quote:
quote:
Dan kijk je toch op de verkeerde plekken of ben je inderdaad erg kieskeurig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ooken blut, misschien helpt dat ook
Ik kan nooit iets tofs vinden wat ook nog een beetje warm en te betalen is
Idiote prijs. En ik vind 'm niet eens zo leukquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij niet dik nee D:
http://www.lyst.com/cloth(...)weater-dazzlingblue/
omg leuke trui maar die prijs
Kieskeurig heeft er veel mee te makenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan kijk je toch op de verkeerde plekken of ben je inderdaad erg kieskeurig.Hebben ze bij de vero moda/only niks dan?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bij de Esprit hadden ze vorige week ook een leuke damesjas, maar was niet echt dik dacht ik. En duur haha, ben ik blij dat ik geen vrouw ben.
Het is niet zomaar een tekst hoor..quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Idiote prijs. En ik vind 'm niet eens zo leukIk houd niet zo van teksten op truien enzo.
Deze winkel:
http://brandymelvilleusa.comIn Nederland geen webshop alleen, maar zit wel in Amsterdam. Ik wil er altijd alles hebben, alles is zo zacht
Leidsestraat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een tekst hoor..
Leukkk, waar zit die dan in Amsterdam?
Ehh. Ik weet niet hoe die straat heetquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een tekst hoor..
Leukkk, waar zit die dan in Amsterdam?
Oh, daar, blijkbaar.quote:
Stinkjongquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bij de Esprit hadden ze vorige week ook een leuke damesjas, maar was niet echt dik dacht ik. En duur haha, ben ik blij dat ik geen vrouw ben.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ehh. Ik weet niet hoe die straat heet. Die grote winkelstraat gewoon (nee, niet de Kalverstraat).
Ohh, ik kom daar nooit, want dan ben ik aan het einde van de kalverstraat (die met de kalvertoren daar bij de munt jeweet) en dan is het sluitingstijd.quote:
Alsof wij het beter hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, daar, blijkbaar.
[..]
StinkjongWeet je wel hoe zwaar wij het hebben.
Ofzo.
Ik vergeet altijd hoe leuk het daar is, dus kom er ook amper. Maar nu wel, want B&Mquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ohh, ik kom daar nooit, want dan ben ik aan het einde van de kalverstraat (die met de kalvertoren daar bij de munt jeweet) en dan is het sluitingstijd.
Neuh. Jullie hebben veel minder schoenenkeuze. Dat is een zeer groot nadeel.quote:
Ik vind mezelf erg makkelijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet als ze net zo kieskeurig als jij zijn
Je bent te laat met je halloween kostuum hoor, we hebben al verloren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit ga ik bestellen. Maar 63.52 euro.
Een homo en een vrouw tegelijk dit seizoen? Hemeltje, ze worden wel wild zeg.quote:
Toch gezelligquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Een homo en een vrouw tegelijk dit seizoen? Hemeltje, ze worden wel wild zeg.
Boer zoekt vieze Furrquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Furdinand het volgende:
of Boer zoekt Vee. lijkt me interessanter.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Toch gezelligalles om de dalende kijkcijfers tegen te gaan.
Gruweltv. Je moet minder horror kijken hoor, nare gedachten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]misschien moeten ze volgend jaar een seriemoordenaar doen. Die de kandidaten die afvallen gewoon afmaakt. Dan kijken er wel mensen denk ik.
Ik heb wel allemaal briljante ideen voor het nieuwe seizoen hoor. Hupsakkee met de tractor er overheen, paar enge kinderen erbij die emotieloos toekijken. Dit geheel filmen met een webcam en tadaaa, toptv.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gruweltv. Je moet minder horror kijken hoor, nare gedachten.
Tractor met zo'n grasmaaiding erachter?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb wel allemaal briljante ideen voor het nieuwe seizoen hoor. Hupsakkee met de tractor er overheen, paar enge kinderen erbij die emotieloos toekijken. Dit geheel filmen met een webcam en tadaaa, toptv.
Dat leek me vanzelfsprekend. Misschien nog een spook erbij gooien. En dan komen we er uiteindelijk achter dat het Yvon Jaspers was die iedereen aan het vermoorden was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Tractor met zo'n grasmaaiding erachter?
Altijd de onschuldige mensen die zelf schuldig blijken te zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat leek me vanzelfsprekend. Misschien nog een spook erbij gooien. En dan komen we er uiteindelijk achter dat het Yvon Jaspers was die iedereen aan het vermoorden was.
Inderdaad. Goed, bel jij sbs? Die zenden dat vast uit. Zorg ik dat de grasmaaiers scherp genoeg zijn en zoek ik een paar mensen die toch niemand mist.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Altijd de onschuldige mensen die zelf schuldig blijken te zijn.
Als het mensen zijn die niemand mist dan is er ook geen spanning.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Goed, bel jij sbs? Die zenden dat vast uit. Zorg ik dat de grasmaaiers scherp genoeg zijn en zoek ik een paar mensen die toch niemand mist.
geluid aan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Furdinand het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_jaspers_naakt.html
Shit. Goed punt. BN'ers dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als het mensen zijn die niemand mist dan is er ook geen spanning.
Die willen vast niet. Of je wil een derderangs afgelikte boterham als Dries Roelvink.quote:
Oke, maar niet Friso dan, daar is geen lol aan.quote:
Ik denk dat niemand wil. Dat is het hele punt, of niet? Mensen die dood willen daar is niets aan, dan is het zo afgelopen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die willen vast niet. Of je wil een derderangs afgelikte boterham als Dries Roelvink.
die kan als een soort marionet mee doen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, maar niet Friso dan, daar is geen lol aan.
Ik moest googlenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Overigens even handen omhoog als je 22-12 meewil naar Mike&Thomas Show in Amsterdam. 20 euro voor eerste rang.
betaal jij mijn kaartje en een drankje?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Overigens even handen omhoog als je 22-12 meewil naar Mike&Thomas Show in Amsterdam. 20 euro voor eerste rang.
Alleen de ghb in je drankje. Maar die dag is vol.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
betaal jij mijn kaartje en een drankje?
Ik vind het bestquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Als alleen jullie 2 (KB en Bloem) meegaan dan kunnen we die 3 gele pakken..
Kwart over acht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke, rare dag wel. Hoe lang duurt zoiets en wanneer begint het?
Maar met de leukste mensen ter wereld, dus die tijd vliegt voorbij.quote:
En Bloem en ik zullen er ook nog eens zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar met de leukste mensen ter wereld, dus die tijd vliegt voorbij.
Dat maakt al het helemaal tof.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En Bloem en ik zullen er ook nog eens zijn
Als jij dan mijn kaartje doet, is dat ook geregeld, kunnen we niets vergetenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik bestel gewoon. We slapen desnoods wel iemand mee als je niet kan KB
goed ideequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik bestel gewoon. We slapen desnoods wel iemand mee als je niet kan KB
Haha blaten. Schaap. Boeren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze moeten kiezen en minder blaten, potjandorieee ik wacht niet ng een weeeeek hela
Tof. Geef tegen die tijd even een gil, dan kan ik het niet vergetenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ok besteld.. Even in de agenda noteren.
GODVER GODVER IK BEN EEN SLECHT VRIENDINNETJE.quote:
Ja nu al besteld.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GODVER GODVER IK BEN EEN SLECHT VRIENDINNETJE.
JEZUS.
Eh, mocht ie het dan vieren, dan kan ik niet
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha blaten. Schaap. Boeren.
Jezus.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GODVER GODVER IK BEN EEN SLECHT VRIENDINNETJE.
JEZUS.
Eh, mocht ie het dan vieren, dan kan ik niet
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kutzooi kutboeren kutkro kutyvonnekutkut
Zorg jij er persoonlijk voor dat die arme jongen niet in zijn uppie moet? Ik voel me keilulligquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee komt goed bebe
Sowieso wou Terry toch ook?
Nee dankje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee komt goed bebe
Sowieso wou Terry toch ook?
anders neem je klips mee!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zorg jij er persoonlijk voor dat die arme jongen niet in zijn uppie moet? Ik voel me keilullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |