Klopt.. met spekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pannenkoeken zonder spek of kaas zijn sowieso geen pannenkoeken.
Ik doe dat meestal wel, klein scheutje olie door het beslag. En mijn ervaring is dat het dan minder snel aanbakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar olie IN het beslag? daar heb ik nog nooit van gehoord
Met spek en stroopquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Pannenkoeken met stroop en poedersuiker zijn HEUL wel pannenkoeken! Wanne'n onzin.
Maggi... dat dronk ik altijd rechtstreeks uit de flesquote:
Roze pannekoeken, dan kun je ze beter gelijk wegmikken. Rozequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ooit voor iemand prinsessenpannenkoeken gebakken. Die waren roze en paars
Ontdekte laatst dat de fles Maggi houdbaar was tot september 2009. Smaakte nog prima.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maggi... dat dronk ik altijd rechtstreeks uit de fles
Nu nog wel eens.
Zelfde geldt voor roze koekenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Roze pannekoeken, dan kun je ze beter gelijk wegmikken. Roze
Houdbaarheidsdata zijn vaak ook erg overdrevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ontdekte laatst dat de fles Maggi houdbaar was tot september 2009. Smaakte nog prima.
Barbaarquote:
Ik doe het niet, maar heb eigenlijk ook nooit aangebakken pannenkoekenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal wel, klein scheutje olie door het beslag. En mijn ervaring is dat het dan minder snel aanbakt.
Natuurlijk gebruik ik dan ook nog olie in de pan zelf.
Maar het wordt geen kleffe vetbende, mocht iemand dat denken.
Hoe raak je dat kwijt op / in je pannenkoek?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Burdie het volgende:
Ook lekker: pannenkoek met ham, prei, asperges, ei en kruiden
Inderdaad, of met appel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Pannenkoeken met stroop en poedersuiker zijn HEUL wel pannenkoeken! Wanne'n onzin.
Tss. Als t nou over biefstuk gaat of zo.quote:
Die laat ik dan bakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe raak je dat kwijt op / in je pannenkoek?
(ja ik ben een noob daarin)
Deze kruidenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Burdie het volgende:
Ook lekker: pannenkoek met ham, prei, asperges, ei en kruiden
Ham en prei gaat eerst als een soort roerbakprutje de pan in, dan het beslag er over, dan de asperges in een kringetje erop, ei in het midden breken en wat kruiden erover.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nep-maggiquote:
Dat wordt een hele dikke pannenkoek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |