Nee niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Gast je bent pas 14 ofzo
Probleem 1 - huisarts
Probleem 2- google
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Gast je bent pas 14 ofzo
Probleem 1 - huisarts
Probleem 2- google
Dat zou ik wel eens kunnen proberen ja, maar als ik het te hard doe is er dan geen kans dat het gaat scheuren oid?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:25 schreef Amoeba het volgende:
En TS, je zou het eens met vaseline kunnen proberen ofzo? Beetje kracht zetten, anders toch even naar de piemelkijker.
Natuurlijk wel. Maar van een beetje kracht zetten niet hoor. Het ergste wat kan gebeuren is een gescheurd toompje ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:26 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens kunnen proberen ja, maar als ik het te hard doe is er dan geen kans dat het gaat scheuren oid?
15 dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:21 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee niet meer
En trouwens wat maakt dat nou weer uit
Ik heb geen smegma hoor denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:26 schreef Trollscience het volgende:
Crocodi1e wanneer Cubaanse sigaren roken samen x
Trouwens, je hoeft je eikel niet persé af te spoelen. Als je een beetje fapt in de douche komt de smegma vanzelf naar buiten.
Dat heeft iedereen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:27 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik heb geen smegma hoor denk ikAnders had ik dat wel gemerkt.
Dat weet ik maar ik weet dus niet wat de goede en de slechte merken zijn, daarom vroeg ik het vooralquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
15 dan.
Even serieus, op Google kan je heel veel condooms vinden die latexvrij zijn.
laten we dat maar jn her fallout topic houdenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:25 schreef Crocodi1e het volgende:
Heeeuh Nestalgie! Al verder met NV?
Goed idee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
laten we dat maar jn her fallout topic houden
ik zou voor condooms zonder latex ff op internet kijken, en van de strakke voorhuid moet je denk ik gewoon echt rekken
http://www.google.nl/sear(...)BSgA&biw=320&bih=356quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:28 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik weet dus niet wat de goede en de slechte merken zijn, daarom vroeg ik het vooral
Veel mensen luisteren ook naar Nicki Minaj, maakt dat haar goed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)BSgA&biw=320&bih=356
Ik zou gewoon de eerste paar sites nemen, staan niet voor niks bovenaan, veel mensen bestellen dus daar en moet het wel goed zijn.
Ik zal vanavond of mischien vanmiddag wel eventjes kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)BSgA&biw=320&bih=356
Ik zou gewoon de eerste paar sites nemen, staan niet voor niks bovenaan, veel mensen bestellen dus daar en moet het wel goed zijn.
qftquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Veel mensen luisteren ook naar Nicki Minaj, maakt dat haar goed?
Dus er is geen manier om het op de DIY manier te doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Voor je strakke voorhuid zou ik toch echt naar de dokter gaan. Kan een hoop ellende opleveren.
Nee, maar als je Nicki Minaj intypt, krijg je wel haar "beste nummers".quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Veel mensen luisteren ook naar Nicki Minaj, maakt dat haar goed?
En je kunt ook recensies opzoeken, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:30 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik zal vanavond of mischien vanmiddag wel eventjes kijken
Uhm.... ingreep?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:33 schreef karton2 het volgende:
Ga gewoon naar de piemeldokter joh.
Even afspraak maken bij de huisarts, die kijkt er even naar en stuurt je door naar de uroloog.
Daar heb je weer een gesprek van 3 minuten en ook hij kijkt er even naar en legt uit wat hij eraan gaat doen.
Paar weken later kom je terug voor de ingreep die hooguit 30 minuten duurt. Weekje speciaal verband er omheen en je bent voor de rest van je leven klaar.
No way, ik ga dus echt niet zonder voorhuid door het leven hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Huisarts ja.
Overigens geen ervaring mee (gelukkig), maar wat karton2 ook zegt: dan ben je er meteen vanaf en heb je je hele verdere leven plezier van.
[/quot[quote]Op woensdag 24 oktober 2012 15:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
(Gedeeltelijke) besnijdenis volgens mij.
Dat zeg ik nergens. Misschien kan ie 'm ook wel wijder maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:38 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
No way, ik ga dus echt niet zonder voorhuid door het leven hoor
Hoezo niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:38 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
No way, ik ga dus echt niet zonder voorhuid door het leven hoor
Oh, als je dat met 'ingreep' bedoelde dan okequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Misschien kan ie 'm ook wel wijder maken.
Zonder voorhuid voel je juist minder en het kan met voorhuid net zo hygienisch zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Alles is schoner, je voelt meer tijdens seks, en geen gezeik meer
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:39 schreef Crocodi1e het volgende:
Trouwens, ik open voor de eerste keer sinds een redelijke tijd weer een topic en Angel-Joy staat meteen vooraanFascinerend.
Wat een vijandigheid gelijk zeg, ik zeg nergens dat jij niet OT reageertquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon OT, maar zoek het dan maar zelf uit.
Naja, niet ergens. Maar op je pretstaafquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:39 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Oh, als je dat met 'ingreep' bedoelde dan okeDan maken ze toch gewoon een sneetje ergens?
Dat weet ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Naja, niet ergens. Maar op je pretstaaf
Gelukkig. Anders wordt je misschien ergens wijder waar je dat helemaal niet wilt.quote:
Besnijdenis om je daaronder meer ruimte te geven.quote:
Onzin.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:40 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Zonder voorhuid voel je juist minder en het kan met voorhuid net zo hygienisch zijn.
Bedankt voor de uitgebreide beschrijving maar een volledige besnijdenis gaat never nooit gebeurenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:44 schreef karton2 het volgende:
[..]
Besnijdenis om je daaronder meer ruimte te geven.
Het stelt echt geen fluit (haha) voor.
De huisarts kijkt/voelt even en stelt je paar vragen, duurt in totaal hooguit 5 minuten. Hij geeft je een verwijsbrief voor de uroloog.
De uroloog doet hetzelfde als de huisarts; kijken/voelen en paar vragen stellen. Ook dit duurt maar 5 minuten.
Paar weken later mag je terugkomen voor de ingreep. Op de gang even wachten totdat je naar binnen wordt geroepen. Staat een verpleegster die zegt dat je je broek uit mag doen (ik mocht em op m'n enkels late hangen) en je gaat op z'n tafel liggen.
Verpleegster legt zo'n groen ziekenhuislaken over je heen (tot aan je borst ongeveer) met zo'n gat erin waar je tokus doorheen moet.
Daarna wordt de boel lokaal verdoofd. Een spuit gaat vlak aan de basis van je pik je onderbuik in en 1 of 2 gaan er direct in (via de zijkant, niet door je pisbuis). Volgens mij hadden ze ook vloeibare verdoving om je eikel gevoelloos te maken, weet ik niet zeker. Je voelt daar allemaal wat amper van als ze die spuiten erin zetten.
In totaal zijn er 3 mensen met je bezig. De uroloog die het hak- en snijwerk doet en een verpleegster die hem daarbij helpt. De derde zit op een krukje vlak naast je waar je mee kan buurten als je dat wilt.
In totaal zijn ze zo'n 30 minuten bezig en daarna mag je meteen naar huis. Je krijgt een recept mee voor verband wat je bij de apotheek kan halen omdat je elke dag moet vervangen.
Week later kom je terug voor controle en dan ben je er definitief vanaf.
Het stelt echt helemaal niks voor. Zij snappen ook wel dat mensen zich ervoor schamen om met een blote lul op zo'n tafel te gaan liggen, ze gaan daar gewoon professioneel mee om.
Het zal bij sommige mensen vast wel minder gevoelig zijn. Als ik vergelijk met voor en na dan is dat verschil er (vrijwel?) niet.quote:
Bij een gedeelte besnijdenis kan het weer dichtgroeien zo had ik begrepen, kan je terugkomen voor een tweede keer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:47 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitgebreide beschrijving maar een volledige besnijdenis gaat never nooit gebeurenAls jij het fijn vind, mij best maar ik hoef dat niet.
Dat is allemaal leuk en aardig maar ik ga liever twee keer dan dat ik het volledig laat verwijderen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:51 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het zal bij sommige mensen vast wel minder gevoelig zijn. Als ik vergelijk met voor en na dan is dat verschil er (vrijwel?) niet.
[..]
Bij een gedeelte besnijdenis kan het weer dichtgroeien zo had ik begrepen, kan je terugkomen voor een tweede keer.
Had het niet gevraagd overigens. Hij stelde direct een volledige besnijdenis voor en ik vond het wel goed allemaal.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:27 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Die maken ze volgens mij niet meer.
quote:Avanti Ultima
De Avanti Ultima is veel zachter dan een traditioneel latex condoom en biedt jullie beiden een werkelijk sensuele ervaring. En omdat het condoom is gemaakt van een revolutionair nieuw materiaal, is het ideaal voor mensen die een latex-allergie hebben of vermoeden dat ze allergisch voor latex zijn.
Bron: http://www.durex.com/nl-N(...)es/AvantiUltima.aspx.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |