Nee niet meerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Gast je bent pas 14 ofzo
Probleem 1 - huisarts
Probleem 2- google
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Gast je bent pas 14 ofzo
Probleem 1 - huisarts
Probleem 2- google
Dat zou ik wel eens kunnen proberen ja, maar als ik het te hard doe is er dan geen kans dat het gaat scheuren oid?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:25 schreef Amoeba het volgende:
En TS, je zou het eens met vaseline kunnen proberen ofzo? Beetje kracht zetten, anders toch even naar de piemelkijker.
Natuurlijk wel. Maar van een beetje kracht zetten niet hoor. Het ergste wat kan gebeuren is een gescheurd toompje ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:26 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens kunnen proberen ja, maar als ik het te hard doe is er dan geen kans dat het gaat scheuren oid?
15 dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:21 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee niet meer
En trouwens wat maakt dat nou weer uit
Ik heb geen smegma hoor denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:26 schreef Trollscience het volgende:
Crocodi1e wanneer Cubaanse sigaren roken samen x
Trouwens, je hoeft je eikel niet persé af te spoelen. Als je een beetje fapt in de douche komt de smegma vanzelf naar buiten.
Dat heeft iedereen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:27 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik heb geen smegma hoor denk ikAnders had ik dat wel gemerkt.
Dat weet ik maar ik weet dus niet wat de goede en de slechte merken zijn, daarom vroeg ik het vooralquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
15 dan.
Even serieus, op Google kan je heel veel condooms vinden die latexvrij zijn.
laten we dat maar jn her fallout topic houdenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:25 schreef Crocodi1e het volgende:
Heeeuh Nestalgie! Al verder met NV?
Goed idee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
laten we dat maar jn her fallout topic houden
ik zou voor condooms zonder latex ff op internet kijken, en van de strakke voorhuid moet je denk ik gewoon echt rekken
http://www.google.nl/sear(...)BSgA&biw=320&bih=356quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:28 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik weet dus niet wat de goede en de slechte merken zijn, daarom vroeg ik het vooral
Veel mensen luisteren ook naar Nicki Minaj, maakt dat haar goed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)BSgA&biw=320&bih=356
Ik zou gewoon de eerste paar sites nemen, staan niet voor niks bovenaan, veel mensen bestellen dus daar en moet het wel goed zijn.
Ik zal vanavond of mischien vanmiddag wel eventjes kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)BSgA&biw=320&bih=356
Ik zou gewoon de eerste paar sites nemen, staan niet voor niks bovenaan, veel mensen bestellen dus daar en moet het wel goed zijn.
qftquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Veel mensen luisteren ook naar Nicki Minaj, maakt dat haar goed?
Dus er is geen manier om het op de DIY manier te doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Voor je strakke voorhuid zou ik toch echt naar de dokter gaan. Kan een hoop ellende opleveren.
Nee, maar als je Nicki Minaj intypt, krijg je wel haar "beste nummers".quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Veel mensen luisteren ook naar Nicki Minaj, maakt dat haar goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |