Automatisch bij het setten van scout assignments staat er een minimale ability filter op, als je chief scout de assignments handeled week ik niet tho.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:55 schreef Berik1985 het volgende:
Hoe weet je nu eigenlijk zeker dat je scouts echt top talenten scouten? Want vaker zijn het echt slechte spelers en is het een dikke miskoop.
Heel veel extreem goede.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat is er met de Franse regens?
Spelertjes van 14 met een waarde van 2 miljoen en stats waar je dunne schijt van kreeg zo goed, en elke Franse club had er minstens 1 in de jeugd rondlopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ik had ook altijd een hoop Franse goede regens bij vorige FM's. Hoop dat de eventuele aanpassing ook voor lopende spellen werkt. Zou heel jammer zijn als ik opnieuw moest beginnen om de wijzigingen te hebben
Ben bang dat dat niet het geval zal zijn, is een database issue. Al lijken franse spelers op het moment ook goed (qua waarde) omdat er iets met de waardering van ze niet goed zit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ik had ook altijd een hoop Franse goede regens bij vorige FM's. Hoop dat de eventuele aanpassing ook voor lopende spellen werkt. Zou heel jammer zijn als ik opnieuw moest beginnen om de wijzigingen te hebben
Dat is de manier van de game om te zeggen "niet te koop" hehe.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
Kan hem toch verder niet betalen.Vorig seizoen vroegen ze er 33 miljoen voor.
Niet verkeerd voor mvv inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat is de manier van de game om te zeggen "niet te koop" hehe.
Heb overigens zelf een braziliaantje van 17 die mn MVV komt versterken volgende zomer (zit nu eind november), maar die is meer MVV niveau haha. Wel potentieel t.ot "leading Eredivisie" volgens 3 van mn scouts, voor 350k komtie (dag transferbudget)
[ afbeelding ]
Meteen op krachttraining die jongen als je hem binnen hebt. Komt op dat vlak zwaar te kort voor zijn positiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat is de manier van de game om te zeggen "niet te koop" hehe.
Heb overigens zelf een braziliaantje van 17 die mn MVV komt versterken volgende zomer (zit nu eind november), maar die is meer MVV niveau haha. Wel potentieel t.ot "leading Eredivisie" volgens 3 van mn scouts, voor 350k komtie (dag transferbudget)
[ afbeelding ]
Hangt ook wel van zn rol af, maar dat is inderdaad wat ik van plan was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Meteen op krachttraining die jongen als je hem binnen hebt. Komt op dat vlak zwaar te kort voor zijn positie
Dat is een bug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:41 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Nicklas HeleniusVeel goals gegarandeerd als je hem bij corners bij de eerste paal opstelt
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:41 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Nicklas HeleniusVeel goals gegarandeerd als je hem bij corners bij de eerste paal opstelt
Is dat een speler-specifieke bug of toepasbaar bij elke speler die goed kan koppen?quote:
zijn lengte speelt ook een belangrijke rolquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar Helenius kan toch helemaal niet goed koppen? Zijn jumping is hoog (16) maar zijn heading is laag. ik zoek net zijn stats op en hij heeft 8 voor heading.
Kijken naar de stats van je scouts.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:55 schreef Berik1985 het volgende:
Hoe weet je nu eigenlijk zeker dat je scouts echt top talenten scouten? Want vaker zijn het echt slechte spelers en is het een dikke miskoop.
Ik zorg altijd eerst dat ik goede scouts heb (met JPA/JPP 15+), die laat ik een speler scouten, en dan kijk ik naast naar zijn attributes ook naar de sterrenbeoordeling van die scout. Daar wordt nml. ook rekening gehouden met verborgen attributes. (als injury proneness, performance in big matches etc)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Automatisch bij het setten van scout assignments staat er een minimale ability filter op, als je chief scout de assignments handeled week ik niet tho.
Handig is het zowieso om spelers te scouten door 2/3 verschillende scouts
quote:
Klopt, maar de vraag was hoe je zeker kon weten dat je scouts toptalenten vonden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat gaat wel pas op als je topclub bent. Bij minder clubs kan je sneller genoegen nemen met tekortkomingen
leeftijd op maximaal 19 zetten bij de zoekopdracht en de regendata weten ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag was hoe je zeker kon weten dat je scouts toptalenten vonden.
Geen problemen mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef yvette1982 het volgende:
Zijn jullie ook van mening dat FM op een laptop bij een resolutie van 1366x768 niet optimaal speelt? Dit omdat ik een laptop ga kopen voor FM en ik het advies heb gekregen om bovenstaande resolutie niet te nemen.
Heb meerdere scouts op New Talent die gewoon spelers scouten/vindenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik speel ook op een laptop, maar altijd in Windowed mode, kan ik ondertussen hier een beetje kloten enzo
Iemand al een scout gehad die als opdracht "Find New Talent" had en daadwerkelijk iets heeft gevonden. Ik twijfel een beetje of het bij mij komt door een bug, slechtheid van de scout of doordat mijn club gewoon niet interessant is voor talent dat hij met geen enkel talent is aan komen zetten...
Nah komt van FM-BASE afquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat gaat wel pas op als je topclub bent. Bij minder clubs kan je sneller genoegen nemen met tekortkomingen
[..]
Komt die uit een SI topic? Heb je een link?
Cool, dan zal het gewoon door de schraalheid van mijn scout/club komenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:18 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb meerdere scouts op New Talent die gewoon spelers scouten/vinden.
Windowed zowieso ftw, perfecte multitaskgame.
De verdedigers terug laten zakken en de keeper instructies geven om een pass naar de verdediger te doen, ipv uittrappen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef gniffie het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn keeper de bal niet meer ver uittrapt, iedere keer als die dat doet krijg ik een goal tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |