Automatisch bij het setten van scout assignments staat er een minimale ability filter op, als je chief scout de assignments handeled week ik niet tho.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:55 schreef Berik1985 het volgende:
Hoe weet je nu eigenlijk zeker dat je scouts echt top talenten scouten? Want vaker zijn het echt slechte spelers en is het een dikke miskoop.
Heel veel extreem goede.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat is er met de Franse regens?
Spelertjes van 14 met een waarde van 2 miljoen en stats waar je dunne schijt van kreeg zo goed, en elke Franse club had er minstens 1 in de jeugd rondlopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ik had ook altijd een hoop Franse goede regens bij vorige FM's. Hoop dat de eventuele aanpassing ook voor lopende spellen werkt. Zou heel jammer zijn als ik opnieuw moest beginnen om de wijzigingen te hebben
Ben bang dat dat niet het geval zal zijn, is een database issue. Al lijken franse spelers op het moment ook goed (qua waarde) omdat er iets met de waardering van ze niet goed zit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ik had ook altijd een hoop Franse goede regens bij vorige FM's. Hoop dat de eventuele aanpassing ook voor lopende spellen werkt. Zou heel jammer zijn als ik opnieuw moest beginnen om de wijzigingen te hebben
Dat is de manier van de game om te zeggen "niet te koop" hehe.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
Kan hem toch verder niet betalen.Vorig seizoen vroegen ze er 33 miljoen voor.
Niet verkeerd voor mvv inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat is de manier van de game om te zeggen "niet te koop" hehe.
Heb overigens zelf een braziliaantje van 17 die mn MVV komt versterken volgende zomer (zit nu eind november), maar die is meer MVV niveau haha. Wel potentieel t.ot "leading Eredivisie" volgens 3 van mn scouts, voor 350k komtie (dag transferbudget)
[ afbeelding ]
Meteen op krachttraining die jongen als je hem binnen hebt. Komt op dat vlak zwaar te kort voor zijn positiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat is de manier van de game om te zeggen "niet te koop" hehe.
Heb overigens zelf een braziliaantje van 17 die mn MVV komt versterken volgende zomer (zit nu eind november), maar die is meer MVV niveau haha. Wel potentieel t.ot "leading Eredivisie" volgens 3 van mn scouts, voor 350k komtie (dag transferbudget)
[ afbeelding ]
Hangt ook wel van zn rol af, maar dat is inderdaad wat ik van plan was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Meteen op krachttraining die jongen als je hem binnen hebt. Komt op dat vlak zwaar te kort voor zijn positie
Dat is een bug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:41 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Nicklas HeleniusVeel goals gegarandeerd als je hem bij corners bij de eerste paal opstelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |