abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118375156

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2013 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi
FM-Base

PC
OS - Windows XP/Vista/W7
Processor - XP : 1.6GHz or Faster, Vista/W7/W8 : 2.2GHz or Faster
Supported Processors: Intel Pentium 4, Intel Core, AMD Athlon
Memory - XP/Vista/W7/W8 : 1.0GB RAM
Video Card - 128MB
DirectX: 9.0c
Sound: DirectX 9.0c compatible

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
pi_118375209

:D :') In seizoen 2.
pi_118375741
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:55 schreef Berik1985 het volgende:
Hoe weet je nu eigenlijk zeker dat je scouts echt top talenten scouten? Want vaker zijn het echt slechte spelers en is het een dikke miskoop.
Automatisch bij het setten van scout assignments staat er een minimale ability filter op, als je chief scout de assignments handeled week ik niet tho.

Handig is het zowieso om spelers te scouten door 2/3 verschillende scouts :)
pi_118375847
Krijg weer moeilijk veel zin om Everton terug naar de top te loodsen als ik dit topic lees.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_118375956
Wat is er met de Franse regens?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:29:03 #6
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_118375958
Ik was bezig met Foggia (3e seizoen) en werd er een beetje strontzat van dat ze aan het einde van het seizoen steeds inkakte. Was het tweede seizoen ook zo, hele tijd tussen de 1e en 3e plek in de Serie B, maar de laatste wedstrijden allemaal verloren, zelfs van de nummer 23 kon je niet meer winnen. En dan wordt je weer 7e ofzo. Seizoen 3 nu ook. Hele tijd eerste en dan verlies je 5 wedstrijden achter elkaar en sta je weer 3e. Prutsers.. Kan ik zo pissig om worden :P Taktiek aanpassen etc. Niets hielp :'(

Dus ontslag genomen en inmiddels aangenomen bij Parma! :D Hopelijk kan ik daar wel een goed lopend team creëren.
I picture your face.. In the back of my eyes
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:30:39 #7
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_118376019
Btw wel grappig dat, als je de Nederlandse competitie niet hebt ingeladen, er altijd een paar superregens in Nederland zitten. Keek laatst bij het Nederlands Elftal (zit in 2016 ofzo) en zaten me toch een paar moordregens tussen! :o Niet normaal.
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_118376022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat is er met de Franse regens?
Heel veel extreem goede.

Liverpool jat net even een veelbelovend talent op de rechtsback plek. :(

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2012 15:32:29 ]
pi_118376074
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heel veel extreem goede.
Was de vorige 2 FM's ook al zo. Wordt dus eindelijk aangepakt?
pi_118376125
Ja ik had ook altijd een hoop Franse goede regens bij vorige FM's. Hoop dat de eventuele aanpassing ook voor lopende spellen werkt. Zou heel jammer zijn als ik opnieuw moest beginnen om de wijzigingen te hebben.

In het spel is het uiteindelijk wel overigens zo dat lang niet al die kids hun potentie bereiken of voor hun positie verkeerde stats hebben wat ze uiteindelijk niet van wereldklasse maakt
pi_118376183
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ik had ook altijd een hoop Franse goede regens bij vorige FM's. Hoop dat de eventuele aanpassing ook voor lopende spellen werkt. Zou heel jammer zijn als ik opnieuw moest beginnen om de wijzigingen te hebben
Spelertjes van 14 met een waarde van 2 miljoen en stats waar je dunne schijt van kreeg zo goed, en elke Franse club had er minstens 1 in de jeugd rondlopen :')
pi_118376187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ik had ook altijd een hoop Franse goede regens bij vorige FM's. Hoop dat de eventuele aanpassing ook voor lopende spellen werkt. Zou heel jammer zijn als ik opnieuw moest beginnen om de wijzigingen te hebben
Ben bang dat dat niet het geval zal zijn, is een database issue. Al lijken franse spelers op het moment ook goed (qua waarde) omdat er iets met de waardering van ze niet goed zit.

Het probleem wordt ook groter omdat er ook redelijk veel franse clubs in het spel zitten, die allemaal jeugd produceren. Daar kunnen de Eredivisieclubs en Jupilerclubs qua hoeveelheid niet tegenop.
pi_118376247
Mwah, is in principe een verandering in de code voor de creatie van de regens, dus zou gewoon ingepast moeten kunnen worden lijkt me. Dat ik dan met 1-3 seizoenen extra veel toppers zit is niet echt een ramp

En zoals ik al zei, in die Franse jeugd missen ze zo vaak wel ergens een bepaalde eigenschap om topper te worden dat er uiteindelijk niet heel veel interessante spelers overbleven voor mij als topclub
pi_118376290

:o
pi_118376396
Zou zeggen hij een toppertje wordt, misschien niet de absolute wereldtop (gouden bal winnen kwaliteit zeg maag) door zijn gebrek aan snelheid.

Dat een kind technisch zo begaafd is kan ik altijd wel mee leven. Dat is vaak zat bij Zuid-Amerikanen. Hij is mentaal ook echter al vrij ver voor zijn leeftijd en fysiek (strength, stamina) ook al aardig. Alleen snelheid blijft achter
pi_118376443
Zn Determination is relatief aan de wat lagere kant (hou van 15+), maar is zowieso een goede speler voor elke Eredivisieclub.
pi_118376465
Kan hem toch verder niet betalen. :') Vorig seizoen vroegen ze er 33 miljoen voor.
pi_118376566
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
Kan hem toch verder niet betalen. :') Vorig seizoen vroegen ze er 33 miljoen voor.
Dat is de manier van de game om te zeggen "niet te koop" hehe.

Heb overigens zelf een braziliaantje van 17 die mn MVV komt versterken volgende zomer (zit nu eind november), maar die is meer MVV niveau haha. Wel potentieel t.ot "leading Eredivisie" volgens 3 van mn scouts, voor 350k komtie (dag transferbudget)

pi_118376693
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Heb overigens zelf een braziliaantje van 17 die mn MVV komt versterken volgende zomer (zit nu eind november), maar die is meer MVV niveau haha. Wel potentieel t.ot "leading Eredivisie" volgens 3 van mn scouts, voor 350k komtie (dag transferbudget)

[ afbeelding ]
Niet verkeerd voor mvv inderdaad. :D
pi_118376887
Pfff ik word echt gek van die keepers en verdedigers.. ze doen echt geen zak... irritatiegrens is nu echt bereikt. Ik domineer de wedstrijd maar hun scoren de doelpunten (altijd 1 meer dan dat ik scoor) Heb na 12 wedstrijden 37 doelpunten en 41 tegen.... Wat een onzin..
Cheers!
pi_118376923
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef VelitoX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Meteen op krachttraining die jongen als je hem binnen hebt. Komt op dat vlak zwaar te kort voor zijn positie
pi_118377376
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Meteen op krachttraining die jongen als je hem binnen hebt. Komt op dat vlak zwaar te kort voor zijn positie
Hangt ook wel van zn rol af, maar dat is inderdaad wat ik van plan was.
pi_118378492
Zit ff in een dipje. 4 punten uit de laatste 4 competitiewedstrijden. 3e plek op 3 punten van de koploper. Had gewoon 1e kunnen staan als ik niet zo kut had gepresteerd de laatste wedstrijden.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:41:24 #24
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_118378766
Nicklas Helenius _O_ Veel goals gegarandeerd als je hem bij corners bij de eerste paal opstelt :')
pi_118378812
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:41 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Nicklas Helenius _O_ Veel goals gegarandeerd als je hem bij corners bij de eerste paal opstelt :')
Dat is een bug. :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')