PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet noemen ze dat toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:57 schreef ThadCastle het volgende:
En ik ben weer gedegradeerd uit divisie 1. Moest 3 punten hebben om behouden te blijven in 3 matches.. Snap er de ballen van ben misschien 2 potjes de mindere geweest. Divisie 2 win ik de titel telkens..
Ja dat of gewoon kolere veel pech in divisie 1 gaat nergens over. Divisie 1 is iig vet frustrerend.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet noemen ze dat toch?
Je komt alleen irritante mensen tegenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat of gewoon kolere veel pech in divisie 1 gaat nergens over. Divisie 1 is iig vet frustrerend.
Geweldige speler voor mij, verdedigd goed mee, niet van de bal te krijgen, briljante passes, superschot, ook kopt hij nog weleens een balletje erin.quote:
Kan er niet over meepraten: speel meestal toernooien. Ben wel in een rechte lijn naar divisie 1 gepromoveerd (gisteren toevallig promotie gehaald), maar heb er nog niet in gespeeldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat of gewoon kolere veel pech in divisie 1 gaat nergens over. Divisie 1 is iig vet frustrerend.
Contract proberen BIN te kopen voor 150/200 en verkopen voor iets meer. Of een fitness kaartje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Als je 227c hebt en geen items om te traden, waar kun je dan het best in handelen?![]()
Kan je het best ff een wedstrijd spelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Als je 227c hebt en geen items om te traden, waar kun je dan het best in handelen?![]()
Probeer een fitness voor 200 te krijgen en voor 300 te verkopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:01 schreef Vijf_voor het volgende:
DM verzondenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:05 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil jullie weer even op de hoogte brengen van m'n project.
Ik heb dus een site gemaakt waarop FOK!ers kunnen inloggen. De site is qua functie vergelijkbaar met Ultimatedb. Ook heb ik wat functies van FUTWIZ toegevoegd, zoals inloggen op je FUT account. De mogelijkheden hiervan kun je zelf wel bedenken.
De site heeft een hele hoop functies waarvoor je permissie nodig hebt. Omdat ik nu al enorm veel tijd erin heb gestoken, waarvoor ik niet betaald heb gekregen, leek het mij fair om gebruikers van de site meer toegang te geven als ze veel hebben bijgedragen aan de site.
Om te beginnen heb ik een spelers database opgezet. Hier kunnen jullie, als jullie dat willen, bijdragen aan de site, stats toevoegen. Om stats toe te kunnen voegen moet je mij een DM sturen.
Nice work!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:05 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil jullie weer even op de hoogte brengen van m'n project.
Ik heb dus een site gemaakt waarop FOK!ers kunnen inloggen. De site is qua functie vergelijkbaar met Ultimatedb. Ook heb ik wat functies van FUTWIZ toegevoegd, zoals inloggen op je FUT account. De mogelijkheden hiervan kun je zelf wel bedenken.
De site heeft een hele hoop functies waarvoor je permissie nodig hebt. Omdat ik nu al enorm veel tijd erin heb gestoken, waarvoor ik niet betaald heb gekregen, leek het mij fair om gebruikers van de site meer toegang te geven als ze veel hebben bijgedragen aan de site.
Om te beginnen heb ik een spelers database opgezet. Hier kunnen jullie, als jullie dat willen, stats toevoegen om bij te dragen aan de site. Om stats toe te kunnen voegen moet je mij een DM sturen.
Vermoed niet dat hij de discard value gaat ontstijgen eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:10 schreef Baje het volgende:
Zal die ijslander inform van tottenham duurder gaan worden? Is een CAM met redelijke stats
Ik zelf.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:08 schreef ThadCastle het volgende:
Kan een LB op LM 7 chem krijgen?
Ben benieuwd naar de site Pascal, wie heeft de layout uiteindelijk gemaakt?
DIe van mij danquote:
Hij zei zelf ook van: Vind divisie 1 niet zo leuk allemaal van die diehards. Maar vervolgens geeft ie toe dat hij heel sweaty speelt..quote:
Nieuwstequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit net een video van hem te bekijken. Uit welke video komt dit?
Gewoon goed tochquote:
Als je niet wilt bedragen is het niets meer dan UltimateDB, alleen wat sneller. Als je wel wilt bijdragen wordt het meer een site als FUTWIZ. De site is nog niet af en ik moet dus nog een hele hoop toevoegen. Maar je kunt natuurlijk zelf wel bedenken wat je allemaal zou kunnen doen. Bijvoorbeeld automatisch bronzen pakjes openen en de inhoud gelijk verwerken, via vooraf ingestelde parameters.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nice work!![]()
Maaruhm...ik wil niet lullig doen, maar wat is de "extra" van het opnieuw opzetten van een spelers database? Ik zie de toegevoegde waarde daarvan niet zo, als je ook UDB, Futhead, Futwiz hebt...
Was voor het 2,5* toernooiquote:
Van welke spelers moeten de stats nog worden verwerkt ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je niet wilt bedragen is het niets meer dan UltimateDB, alleen wat sneller. Als je wel wilt bijdragen wordt het meer een site als FUTWIZ. De site is nog niet af en ik moet dus nog een hele hoop toevoegen. Maar je kunt natuurlijk zelf wel bedenken wat je allemaal zou kunnen doen. Bijvoorbeeld automatisch bronzen pakjes openen en de inhoud gelijk verwerken, via vooraf ingestelde parameters.
Ik ga er denk ik 10 van inkopen hoor. Kan altijd duurder wordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vermoed niet dat hij de discard value gaat ontstijgen eerlijk gezegd...
Allemaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Van welke spelers moeten de stats nog worden verwerkt ?
Is het niet handig om een onderdeel te maken om een competitie of club te reserveren zodat er geen dubbel werk gedaan wordt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Allemaal.Als spelers dubbel worden geingevoerd is dat niet erg, dat is alleen maar beter voor de integriteit van de database.
Misschien wel handig eigenlijk. Ik zal ook een veld toevoegen voor card type (TOTW, Regular, Summer transfer etc.)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Is het niet handig om een onderdeel te maken om een competitie of club te reserveren zodat er geen dubbel werk gedaan wordt.
Hij pakt wel vaak punten voor mij, maar krijg soms ook hele rare goals tegen die je als keeper kan hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
Al vraag ik mij af of Alves wel zo goed is. Zijn positioning is aids en handling ook.
Dat ja. En aangezien ik op mijn werk geen toegang heb tot de webapp: is het mogelijk om data uit FUThead/Futwiz over te nemen in je database? Of wil je enkel en alleen data uit FUT/webapp zelf?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Is het niet handig om een onderdeel te maken om een competitie of club te reserveren zodat er geen dubbel werk gedaan wordt.
Met mijn hand in mijn broek wacht ik af, Strootmantwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 24-10-2012 om 15:30:10STUNNING new Team of the Week revealed at 3pm UK time TODAY. Don't go out. Don't log off. Who should be in it? #FUT13 #TOTW reageer retweet
3 keer gewonnen, maar heb het ook vaak erg moeilijk, ook 1 keer gedegradeerd. Veel 5@tb teams, lijken er steeds meer te wordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:05 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb echt respect voor Toefjes die elke keer divisie 1 wint.. toveren
Divisie 1 winnen is te doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3 keer gewonnen, maar heb het ook vaak erg moeilijk, ook 1 keer gedegradeerd. Veel 5@tb teams, lijken er steeds meer te worden
Ben ik met je eens, ik heb nu vier wedstrijden gespeeld, 2 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren... Redelijk al zeg ik zelf...quote:
Ik win standaard eerste 4 en dan speel ik pas tegen 5 sterren teams.. Dan is het kwestie van focussenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik heb nu vier wedstrijden gespeeld, 2 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren... Redelijk al zeg ik zelf...
Daarmee ga je hem alleen niet winnen als je zo doorgaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik heb nu vier wedstrijden gespeeld, 2 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren... Redelijk al zeg ik zelf...
Het voordeel van dubbel werk is dat je een betrouwbaardere DB hebt. En als je het met genoeg mensen doet is het niet zoveel werk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ja. En aangezien ik op mijn werk geen toegang heb tot de webapp: is het mogelijk om data uit FUThead/Futwiz over te nemen in je database? Of wil je enkel en alleen data uit FUT/webapp zelf?
Ik ga geen data stelen. Het liefst wil ik alleen data van de console (via de webapp kun je de hidden stats niet zien, anders had ik de database van EA wel gebruikt).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ja. En aangezien ik op mijn werk geen toegang heb tot de webapp: is het mogelijk om data uit FUThead/Futwiz over te nemen in je database? Of wil je enkel en alleen data uit FUT/webapp zelf?
Of Rooney, Fabregas, Koevermans.. Zou iedereen kunnen zijn natuurlijk, het blijft EA.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:48 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens met ''stunning new Team of the Week'' bedoelen ze IF Messi gok ik
Snap het. Maar dan kan ik je helaas niet helpen denk ik. Ik zit echt beperkt op de console (waarschijnlijk ook de reden dat iedereen hier al een veel beter UT-team heeft dan ik), en als ik daarvan ook ook nog een groot deel bezig ben met data entry, vind ik dat een beetje te zonde van mijn tijd...daarbij speel ik over een paar maanden misschien wel weer volle bak H2H...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga geen data stelen. Het liefst wil ik alleen data van de console (via de webapp kun je de hidden stats niet zien, anders had ik de database van EA wel gebruikt).
Hoe geef ik aan dat het de IF versie is dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga geen data stelen. Het liefst wil ik alleen data van de console (via de webapp kun je de hidden stats niet zien, anders had ik de database van EA wel gebruikt).
Snap ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Snap het. Maar dan kan ik je helaas niet helpen denk ik. Ik zit echt beperkt op de console (waarschijnlijk ook de reden dat iedereen hier al een veel beter UT-team heeft dan ik), en als ik daarvan ook ook nog een groot deel bezig ben met data entry, vind ik dat een beetje te zonde van mijn tijd...daarbij speel ik over een paar maanden misschien wel weer volle bak H2H...
Ik heb best veel kapitaal maar zit ook niet vaak op de console, soms in de nacht even als het weekend of vakantie is. Door de week als ik naar college moet sowieso niet en ook niet als ik tentamens heb.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Snap het. Maar dan kan ik je helaas niet helpen denk ik. Ik zit echt beperkt op de console (waarschijnlijk ook de reden dat iedereen hier al een veel beter UT-team heeft dan ik), en als ik daarvan ook ook nog een groot deel bezig ben met data entry, vind ik dat een beetje te zonde van mijn tijd...daarbij speel ik over een paar maanden misschien wel weer volle bak H2H...
Maar jij bent dik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb best veel kapitaal maar zit ook niet vaak op de console, soms in de nacht even als het weekend of vakantie is. Door de week als ik naar college moet sowieso niet en ook niet als ik tentamens heb.
Sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is niet aardig Mathijs, gedraag je eens
Als IF Strootman komt, dan wil ik wel heel PSV incl IF's doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Snap ikDaarom wil ik mensen die veel hebben bijgedragen ook belonen door ze toegang te geven voor de leuke functies.
Kost je toch veel contractgeld met al die topspelersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef BDIL het volgende:
Wat een bullshit in NBA2K13Speel je met een bronze team online tegen een team met fucking Micheal Jordan, Lebron James, Magic Johnson, Larry Bird etc. 15 punten verschil verloren , kut Aziaat
Deal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als IF Strootman komt, dan wil ik wel heel PSV incl IF's doen
Hoe de fuck kom je aan Jordan enzo danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kost je toch veel contractgeld met al die topspelers
Ik ben dik en jij bent lelijk. Maar ik kan tenminste afvallenquote:
Oh snap!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben dik en jij bent lelijk. Maar ik kan tenminste afvallen
Ik nietquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben dik en jij bent lelijk. Maar ik kan tenminste afvallen
Rooney voor die hat-trickquote:
Fabregas en Messi is echt wel overdreven lolquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:02 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand een plaatje posten van die 3 IF's, heb hem gemist
iddquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:02 schreef KrAlex het volgende:
EA is er zo trots op dat ze de rest niet laten zien.
Vanwege prijsdalingen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu al een kut TOTW, maar misschien levert dit wel meer deals op als mensen kaarten die ze in packs krijgen er goedkoop opzetten.
Strootmanquote:
Hoe heet de site?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien wel handig eigenlijk. Ik zal ook een veld toevoegen voor card type (TOTW, Regular, Summer transfer etc.)
9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9↑↑↑9 euro pack opening.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
10^9 euro pack opening ! (ja ik ben met wiskunde bezig )
Nolanquote:
Heb ik ook idd nu verkopen of gaat die juist stijgen komende week?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:05 schreef fetss het volgende:
rooney NIF heb ik ook! hopelijk cashen!!!
wanneer zullen die NIF versies op hun hoogtepunt zijn?
Ja, ik handel bijna niet in golds maar silvers zullen ook wel in prijs dalen nu er een IF Noble is die silver is. De bank heb ik nog niet gezien.quote:
RTquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
de stroot, dat wordt mijn nieuwe aanwinst voor mijn eredivisie team
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:07 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Bronzen pakjes openen 4life.
Met 71 shooting kan hij meer dan alleen hard rennen lijkt mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:07 schreef Il-Migliore het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de pacehoeren.
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:10 schreef fetss het volgende:
ik voel dat iemand vanavond een IF messi krijgt, voelen jullie het ook ?
Wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver, een speler met een 0 te weinig erop gezetInsta buy natuurlijk
Doei 25k
Wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver, een speler met een 0 te weinig erop gezetInsta buy natuurlijk
Doei 25k
Nou, ik denk dat wel meer een IF Messi krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:10 schreef fetss het volgende:
ik voel dat iemand vanavond een IF messi krijgt, voelen jullie het ook ?
Hij is al verkochtquote:
Dan weet je toch alsnog wie het is?quote:
Wacht nog even dan kan je een van deze krijgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga nu packs openen. [ afbeelding ]
Dan zet je IFCesc CMquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:14 schreef StijnDa het volgende:
IF HowedesLeuk voor Bundesliga team. IF Muller ook wel, maar RM
Ja heb alleen niet zo'n zin om te dat te delen hierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan weet je toch alsnog wie het is?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja heb alleen niet zo'n zin om te dat te delen hier
Omdat hij in de BPL speeltquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Newcastle heeft gelijkgespeeld, tegengoal gekregen, en Coloccini heeft niet gescoord. Waarom de Fuck een IF
Omdat z'n haar zo mooi zat dit weekendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Newcastle heeft gelijkgespeeld, tegengoal gekregen, en Coloccini heeft niet gescoord. Waarom de Fuck een IF
Ze hebben de traditie van waardeloze trage Spaanse IF CB's ook weer in ere hersteld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mocht ook wel eens na die pauper TOTW's toch
Speelde belachelijk goed in de derbyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom heeft Coloccini überhaupt een IF?
Dit TOTW is toch ook pauper ? Buiten de 3 om (waar de kans dat je ze krijgt 0,01 % is), is het 3x niks...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mocht ook wel eens na die pauper TOTW's toch
0,01%? 0,00000000001 bedoel je?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit TOTW is toch ook pauper ? Buiten de 3 om (waar de kans dat je ze krijgt 0,01 % is), is het 3x niks...
Ballesteros had vorig jaar ook 4 IF's maar ze waren stuk voor stuk slechtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hebben de traditie van waardeloze trage Spaanse IF CB's ook weer in ere hersteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al een SIF hebben is ook weer watquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt belachelijk dat Mata er geen heeft, al verdient Noble hem ook wel. Maar Colocini en Howedes(natuurlijk verdient iemand van Schalke hem, maar hij was niet heel bijzonder die wedstrijd)
Muller en Noble gaan ook duur worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit TOTW is toch ook pauper ? Buiten de 3 om (waar de kans dat je ze krijgt 0,01 % is), is het 3x niks...
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef fetss het volgende:
WTF, MIJN ROONEY IS INEENS IF...... ahahah EA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah, best tevredenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef fetss het volgende:
WTF, MIJN ROONEY IS INEENS IF...... ahahah EA
Wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Huntelaar verdiende de IF omdat hij zo goed speeldequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt belachelijk dat Mata er geen heeft, al verdient Noble hem ook wel. Maar Colocini en Howedes(natuurlijk verdient iemand van Schalke hem, maar hij was niet heel bijzonder die wedstrijd)
Als ze m een boost van 40 pace hadden gegeven had je ook lopen zeuren...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hebben de traditie van waardeloze trage Spaanse IF CB's ook weer in ere hersteld.
Je hebt ze echt wel hoor genoeg noobsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met zo'n TOTW snap ik best dat mensen top silvers voor minder dan de marktwaarde erop zetten maar het is nog steeds onwaarschijnlijk dat iemand een Agbonlahor voor 100k of minder erop zet.
Kom maarquote:
In dat geval: laat maar komen die goede deals (maar na 10 uur ben ik pas weer thuis en de meeste goede deals zijn dan al geweest)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt ze echt wel hoor genoeg noobs
Omdat hij een bazen wedstrijd speeldequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom heeft Coloccini überhaupt een IF?
Waarom werd hij gewisseld als hij goedspeelde?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat hij een bazen wedstrijd speeldeTegengoal kwam pas nadat hij er uit was.
Blessuren of kramp. Weet niet meer zo zeker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom werd hij gewisseld als hij goedspeelde?
Ja dan moet je ook niet klagen dat je een 0 bent vergeten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja heb alleen niet zo'n zin om te dat te delen hier
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook niet klagen dat je een 0 bent vergeten.
Was helemaal kapotquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom werd hij gewisseld als hij goedspeelde?
Hij had kramp.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Blessuren of kramp. Weet niet meer zo zeker.
Dan betekent het toch niet dat ik het hoef te vertellenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Omdat je weet dat men gaat vragen wie het is.
Geheimzinnig gaan lopen doen over welke speler je er voor een prikkie op hebt gezet per ongelukquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan betekent het toch niet dat ik het hoef te vertellen
Beetje aandacht trekkerij zo op deze manier idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geheimzinnig gaan lopen doen over welke speler je er voor een prikkie op hebt gezet per ongeluk
Ziet er uit als een lekker team hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Alziend-Oog het volgende:
Cavani is een beest... [ afbeelding ]
Ik zou die rw wel vervangen of goede positie en formatie gevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Alziend-Oog het volgende:
Cavani is een beest... [ afbeelding ]
Wie? Of ga je dat niet vertellen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
Aaaaaah kut, 2 nullen iemand er teveel opgezet. Insta verkocht natuurlijk![]()
100K
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
100K
Wie wie wiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
100K
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
100K
Lamela misschien?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou die rw wel vervangen of goede positie en formatie geven
Pepe is de beste RW in de Serie A.quote:
Doe dan niet zo sneu om het te zeggenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
Ik ga dat echt niet zeggen, er staat nergens dat dat verplicht is
Da's best een aardig idee ja. Alleen zo jammer dat ik geen waardevolle spelers hebquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:40 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben trouwens mijn waardevolle spelers aan het verkopenKoop ze vanavond/deze week wel weer terug.
Dit vraagt om spelers overload op de markt straks.
Ja, realistisch ook. Ik zou gewoon wat betere verhoudingen tussen de grote competities willen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als ze m een boost van 40 pace hadden gegeven had je ook lopen zeuren...
Waardevolstequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's best een aardig idee ja. Alleen zo jammer dat ik geen waardevolle spelers heb
Heeft het niets mee te maken, heb gewoon een afspraak met iemand hierover en dan ga ik dat niet tot in detail meedelen. Ik reageerde hier gewoon op het feit dat ik dat gedaan heb, betekent toch niet dat ik mijn handeltje hier moet gaan lopen vertellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geheimzinnig gaan lopen doen over welke speler je er voor een prikkie op hebt gezet per ongeluk
Ik zeg het niet om aandacht te trekken ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:41 schreef ertdop het volgende:
[..]
Doe dan niet zo sneu om het te zeggen
Klopt, maar die kaartjes zijn tegen de 3K aan en dan wil ik dan toch liever doorsparen voor een nog betere LVquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou die rw wel vervangen of goede positie en formatie geven
Ja man, het speelt erg fijn samen, vooral omdat mijn RV en LV ontzettend snel zijn en Cavani te bruut voor woorden is. 't Is ook niet een al te duur team. Cavani schoot eruit met 18K maar de rest was allemaal onder de 6000quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziet er uit als een lekker team hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik dan weer wel. Maar ik zeg niet wie hoorquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zette net een Osborne erop voor 3500 ipv 35.000Insta-buy natuurlijk maar ik heb hem op mijn 2e account nog terug kunnen kopen.
Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ditquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een gedoe om een speler zeg
Lach die jongen gewoon uit omdat ie verlies heeft gemaakt ... c'est ca!
Heb je nog meer spelers waar je mee kan traden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
Ik heb met Yanga M'Biwa meer dan 100K verdient. EZ money. kocht alles op voor weinig en vekrocht makkelijk voor 1K per stuk.
Arteta heb ik ook behoorlijk wat mee verdiend. Meer dan 1K per speler. Ze gingen er vrijwel insta uit en haalde alles via open bid veel goedkoper binnen.
Daarna ging ik gewoon zilveren spelers kopen waar ik winst op kon maken. Geen specifieke spelers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je nog meer spelers waar je mee kan traden?
Ohh mag ik 200k lenen :$quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarna ging ik gewoon zilveren spelers kopen waar ik winst op kon maken. Geen specifieke spelers.
quote:
tuurlijk, wat is je beste speler? Moet je die ff voor onder zijn waarde erop zetten en dan herken ik hem;) doe ik een trade offer met een paar goede speler;)quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:50 schreef Doublepain het volgende:
Wie schenkt mij Cristiano Ronaldo?
Hoelaat moet hij bij je voor de deur staan? En wil je met politie pakje of als dokter?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:50 schreef Doublepain het volgende:
Wie schenkt mij Cristiano Ronaldo?
de IFmessi is er al, nu vanavond nog in mijn pakje!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel. Maar ik zeg niet wie hoor![]()
Loic Remy...gaat dus weinig opleveren
Finlandquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet er iemand nog een leuk zilver team budget ongeveer 50k en geen Noren
Eremenkoquote:
Eigenlijk Pukki maar dat zei kev kev alquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eens kijken of ik er wat leuks mee kan maken
Ik denk dat bijna elke voetballer de McGeady spin wel kanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:08 schreef vandermar het volgende:
Arkivuo LB (zou 5* skills moeten hebben omdat hij de mcgeady spin kan.
Maar doen die het ook in een wedstrijd?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna elke voetballer de McGeady spin wel kan
Lekker lang geblesseerdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:08 schreef DutchSL het volgende:
Toivonen klinkt ook meer Fins dan Zweeds
Ik kan ook wel veel met een bal... vroeger in de D'tjes heb ik nog op een (voetbal)techniekschool gezeten in Amsterdam. Ik was ook best een aardig talent, maar heel veel anderen gasten daar gingen naar AZ, Ajax, Utrecht etc. maar ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar doen die het ook in een wedstrijd?
Ik kan ook around the world, rainbow flick etc. alleen doe ik dat niet in wedstrijden
XDquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kan ook wel veel met een bal... vroeger in de D'tjes heb ik nog op een (voetbal)techniekschool gezeten in Amsterdam. Ik was ook best een aardig talent, maar heel veel anderen gasten daar gingen naar AZ, Ajax, Utrecht etc. maar ik niet.![]()
Het eeuwige talent dat nooit doorbrak, nu speel ik in een vriendenteam 3e klasse.
Je bent gewoon slecht!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kan ook wel veel met een bal... vroeger in de D'tjes heb ik nog op een (voetbal)techniekschool gezeten in Amsterdam. Ik was ook best een aardig talent, maar heel veel anderen gasten daar gingen naar AZ, Ajax, Utrecht etc. maar ik niet.![]()
Het eeuwige talent dat nooit doorbrak, nu speel ik in een vriendenteam 3e klasse.
Haha, ik ging van s.c. veendam naar groningen toen naar een amateur club 3de klasse en nu 2 jaar gestopt:Pquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Beetje zoals Fernandez dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent gewoon slecht!
Ik was tijdje lang een goede linksbuiten ook alleen omdat ik redelijk kan sprinten, maar was veel te lui op het veld. Toen moest ik een keer op goal liet ik de meest belachelijke ballen door en voelde ik me het pietertje van het team
Verder als linksbuiten was ik altijd wel goed, maar verder dan de A2 kwam ik niet.
Ik heb nog wel eens tegen Veendam gespeeldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:15 schreef ertdop het volgende:
[..]
Haha, ik ging van s.c. veendam naar groningen toen naar een amateur club 3de klasse en nu 2 jaar gestopt:P
En zwarter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |