Fuck datquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:40 schreef xminator het volgende:
Zou ook in roffa kunnen mits we rond 22.30 klaar zijn.
Dan kun je beter in amsterdam of groningen zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Fuck datlaten we gewoon de nacht doorhalen, kan je in de ochtend terug.
Nou, kijk. Er is ook nog een locatie dat dichterbij de meesten ligt (Rotterdam). Uitschieters zijn Groningen, Breda, Alkmaar, Nijmegen en Venlo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is relevant omdat? Kan zowel in Adam als Utrecht aanwezig zijn.
Kijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:40 schreef xminator het volgende:
Zou ook in roffa kunnen mits we rond 22.30 klaar zijn.
Auto???! Ben jij ouder dan 18? :squote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef Ambipur het volgende:
Noooo shit, maar nu ga ik die leeftijdsverschil merken..
Regel wat, laat 'tme weten en dan kijk ik of ik kom.
Ik heb een auto en kan als ik aanwezig ben mensen thuis droppen.
Thuis-thuis is voor hem het westen. met groningen hoeven we geen rekening te houdenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, kijk. Er is ook nog een locatie dat dichterbij de meesten ligt (Rotterdam). Uitschieters zijn Groningen, Alkmaar, Nijmegen en Venlo.
Ik snap dat Rotterdam meer reizen is dan Amsterdam als je uit de bovenste helft van Nederland komt (Alkmaar/Groningen). Als jij nog van Rotterdam terug moet reizen naar Groningen na de meet valt Rotterdam af. Als jij na de meet terug moet reizen naar Amsterdam (ik noem maar iets) kan Rotterdam nog wel.
(Rotterdam omdat er vast wel meer te regelen valt in R'dam dan Utrecht. Slechts een optie.)
Ja, dat gebitchfight over locatie houd ik ook niet van. Maar voor Utrecht komen er geen concrete plannen.
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan kun je beter in amsterdam of groningen zijn, rotterdam is een dooie stad.
Yep. Mijn zin ontbreekt spontaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Auto???! Ben jij ouder dan 18? :s
Kan ook wel met auto komen, maar waarom als ik OV heb. Lekker drinken allesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef Ambipur het volgende:
Noooo shit, maar nu ga ik die leeftijdsverschil merken..
Regel wat, laat 'tme weten en dan kijk ik of ik kom.
Ik heb een auto en kan als ik aanwezig ben mensen thuis droppen.
Doet me wel denken aan de kinderfeestjes van vroeger. Werd iedereen ook thuisgebracht met de auto door de ouders van de jarige.quote:
Omdat die argument wat sterker is, drinkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan de kinderfeestjes van vroeger. Werd iedereen ook thuisgebracht met de auto door de ouders van de jarige.
die 100% ninja edit
Sowieso zelfs zonder drinken, ik haat gece gece met vermoeide kop lange ritten moeten maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat die argument wat sterker is, drinken
Vet stoer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef Ambipur het volgende:
For the record: ik drink en rij ook wel eens. Max 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |