Eerst zien, dan zeiken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja best geloofwaardig, nog 3x jarig zijn en je staat in de genius book of records als oudste vrouw van Europa..
Je komt niet. Hou je muil dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:53 schreef Levolution het volgende:
Waterpijp'dan ne anliyorsunuz? Doe er dan wiet in?
Saka caniimquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:52 schreef Ambipur het volgende:
http://www.ottomanlounge.nl/site/
Hier lounge voor waterpijp ook gevonden.
[..]
Eerst zien, dan zeiken.
Ja, nu durf ik dus niet meer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gel, ga ik jou allereerst manieren leren.
Spankyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik dus niet meer.
Hoe ben je van plan dat te doen dan?
Daarvoor moet je bij Ambi zijn, niet bij mij kardesiim..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wens alleen gespankt te worden door Weissman.
Een echte vrouw vertelt haar geheimen niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik dus niet meer.
Hoe ben je van plan dat te doen dan?
Een echte vrouw hangt niet de kemphaan uit tussen allerlei mannen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een echte vrouw vertelt haar geheimen niet.
Dat jij dit zegt..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een echte vrouw hangt niet de kemphaan uit tussen allerlei mannen.
Kerstvakantie dus thuis-thuisquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:07 schreef zarGon het volgende:
xminator, kom jij vanuit Groningen met de auto of het ov? En, ga je na afloop terug naar Groningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |