Als ik kom wil ik wel halal etenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet niet of sommige mensen strict halal willen. Som eerst een paar tentjes op dan?
Beter eerst datum vaststellen (Waarschijnlijk donderdag 27 of vrijdag 28 december.) Vervolgens locatie en dingen om te doen.
Ben newbie toch. Wtf is een UI?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wanneer ga je een UI nemen, ben je beter herkenbaar.
Je kan ook vegetarisch of vis eten als we naar utrecht gaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:27 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Als ik kom wil ik wel halal eten
Ah! Daar zal ik even over nadenken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
User icon, de avatar onder je username.
Dat kan ook, hoewel ik liever niet naar Utrecht gaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan ook vegetarisch of vis eten als we naar utrecht gaan.
Nee man, alleen PH zou zo ver gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef Ambipur het volgende:
Straks krijg je het gezeik dat mensen niet willen eten, waar alco geserveerd wordt.
lol, Kom op man.. Zo extreem is hier niemand denk ik..?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef Ambipur het volgende:
Straks krijg je het gezeik dat mensen niet willen eten, waar alco geserveerd wordt.
ik eet alleen strikt kosher.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
lol, Kom op man.. Zo extreem is hier niemand denk ik..?
Hay senin... Sen bi gel, ik laat jou zien wat kosher is..quote:
Ik weet niet of man on man kosher is hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hay senin... Sen bi gel, ik laat jou zien wat kosher is..![]()
Judas
Ik ook niet, wat zei de rabijn toen jullie samen daar aanklopten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet niet of man on man kosher is hoor.
Dikkat et ben seni yoldan cikarmayim.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hay senin... Sen bi gel, ik laat jou zien wat kosher is..![]()
Judas
Hij zei dat we ons tot de islam moesten bekeren als we dat soort dingen leuk vinden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat zei de rabijn toen jullie samen daar aanklopten?
Hoe open en simpel, grappend e.d. ik ook ben met mijn geloof, Elhamdulillah Muslumanim ve bi tanrinin kulu o dusunceden ayiramaz..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dikkat et ben seni yoldan cikarmayim.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij zei dat we ons tot de islam moesten bekeren als we dat soort dingen leuk vinden.
Nou ja.. Dat had een Imam ook kunnen zeggen als jullie hand en hand de moskee in liepen, dat je moest bekeren naar de Jodendom..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij zei dat we ons tot de islam moesten bekeren als we dat soort dingen leuk vinden.
Even serieus, ik vind dat je nergens in Nederland halal kan eten. Waarom?quote:
Daarom eet ik niet Halal. Wel zo min mogelijk vlees.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Even serieus, ik vind dat je nergens in Nederland halal kan eten. Waarom?
Halal slachten is niet de enige manier om halal vlees te verkrijgen. Het dier moet ook een waardig leven gehad hebben. Gezien ze hier toch allemaal uit de bio-industrie komen, zit dat er niet in.
Als ik halal zou willen eten, zou ik persoonlijk meer waarde hechten aan die jaren dat het dier leeft, dan aan de luttele laatste seconden. Maar dat ben ik.
Ja best geloofwaardig, nog 3x jarig zijn en je staat in de genius book of records als oudste vrouw van Europa..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:48 schreef Ambipur het volgende:
http://sarnic.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=17
Hey. Dit is leuk, kunnen we doen alsof ik jarig ben.
[..]
Daarom eet ik niet Halal. Wel zo min mogelijk vlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |