Deze jongen weetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Labiele wijven zijn beesten in bed
Weet niet of sommige mensen strict halal willen. Som eerst een paar tentjes op dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe moeilijk en strict de turkjes hier zijn.
Trots zijn op het neuken van labiele vrouwen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tamam, hallet ozaman abi. We moeten nog wel reserveren e.d.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:15 schreef Weissman het volgende:
Abi, tentjes genoeg. Eten en daarna drankje, al sana planning.
DRANKJE? Toch wel met whey erin?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:15 schreef Weissman het volgende:
Abi, tentjes genoeg. Eten en daarna drankje, al sana planning.
Nee, whey doen we snuiven voor we los gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
DRANKJE? Toch wel met whey erin?
Wat zeg jij ey?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Door deze vijandelijkheid kom ik niet jongens. :squote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik neem jou niet serieus. Gaf alleen 't gewenste gedragSoms moet je mensen gelijk geven.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Door deze vijandelijkheid kom ik niet jongens. :s
Jullie mogen Ambipur daarvoor bedanken, ik word namelijk graag serieus genomen. :s
Voor die extra snelle opname in bloedbaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, whey doen we snuiven voor we los gaan.
Als je er echt op staat, wil ik je best serieus nemen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Door deze vijandelijkheid kom ik niet jongens. :s
Jullie mogen Ambipur daarvoor bedanken, ik word namelijk graag serieus genomen. :s
Oglum bak git!quote:
looool van wie zou dat toch komen..?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
Ik kreeg net een goede idee per DM, laten we vrijdag meeten. Gaan we eerst cuma namazi doen met zijn allen.
Maak je nou avances?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je er echt op staat, wil ik je best serieus nemen?
Challenge accepted.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
Ik kreeg net een goede idee per DM, laten we vrijdag meeten. Gaan we eerst cuma namazi doen met zijn allen.
Annamquote:
Van wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
Ik gok Arcadiaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van wie?
We worden echt gevolgd door anderen eh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |