Sowieso niet in je eentje, want deze swekkeboi is er ook bij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:57 schreef xminator het volgende:
We maakten maar grapje. De meet gaat ditmaal echt door, desnoods ben ik daar in mn eentje.
Niet akkoord gaan mensen, dadelijk heb je zo'n ouwelullenmeet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:57 schreef Ambipur het volgende:
Ben ayarlimmi? Stelletje ongeduldigen!
Dat maakt al twee, samen staan wij sterk!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso niet in je eentje, want deze swekkeboi is er ook bij.
Sktr jongen. Doe even aardig, of ik ga over op bitch mode.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet akkoord gaan mensen, dadelijk heb je zo'n ouwelullenmeet.
Ik zei niks, ik waarschuw ze alleen zodat het geen avondje jeu de boules of bingo wordt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sktr jongen. Doe even aardig, of ik ga over op bitch mode.
Huh..? Welke mode was je dan al die tijd..?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sktr jongen. Doe even aardig, of ik ga over op bitch mode.
Epicquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Huh..? Welke mode was je dan al die tijd..?
Kom ik niet, ook goed. Gaan jullie lekker een potje knikkeren. Flikker op wil je. Met dwang krijg je geen schoonheid (vertaald).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zei niks, ik waarschuw ze alleen zodat het geen avondje jeu de boules of bingo wordt.
Bro, dit is nog niets....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Huh..? Welke mode was je dan al die tijd..?
Ik kom niet eens, je gaat de rest toch niet naaien door iemand die zijn muil niet houdt (terwijl dat de regel was) terwijl hij zelf niet komt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kom ik niet, ook goed. Gaan jullie lekker een potje knikkeren. Flikker op wil je. Met dwang krijg je geen schoonheid (vertaald).
Ik kom niet. Doei.
Bro..?quote:
Ik zal als zijn abi zijnde hem even op de vingers tikken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Ambipur het volgende:
Ik kom niet meer. Jullie mogen Levo daarvoor danken.
Genoeg man. Al die opmerkingen over mijn dikzijn, mijn leeftijd, mijn dul zijn.. Trek het niet meer.
Hoe moeilijk is het om ergens te eten ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef xminator het volgende:
Nu even een serieuze post.
In eerste instantie is het Amsterdam.
!!!Indien iemand concrete ideeën heeft om dingen te doen in Utrecht, zou de meet ook in Utrecht gehouden kunnen worden!!!!! Kom dan wel met voorstellen!
22......quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bro..?![]()
![]()
Ik ben pas 22 ja!![]()
Askum diyeceng
Als je niet eens tegen grapjes kan, denk ik dat iedereen me oprecht dankbaar is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Ambipur het volgende:
Ik kom niet meer. Jullie mogen Levo daarvoor danken.
Genoeg man. Al die opmerkingen over mijn dikzijn, mijn leeftijd, mijn dul zijn.. Trek het niet meer.
Ben je gek. Alsof ik hem serieus neemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zal als zijn abi zijnde hem even op de vingers tikken.
[..]
Niet, zeg maar een goede eettentje dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef Weissman het volgende:
Hoe moeilijk is het om ergens te eten ?
Meet gaat wel door, de zuurpruimen worden alleen gefilterd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:09 schreef xminator het volgende:
Weer een meet die niet doorgaat door haters zoals Xaban06, TM, TS en Levo. Zelf komen ze niet gariii gibi laf atarlar anca.
Ik weet niet hoe moeilijk en strict de turkjes hier zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet, zeg maar een goede eettentje dan.
Ik ben labiel, toch?!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je niet eens tegen grapjes kan, denk ik dat iedereen me oprecht dankbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |