Ik ben even een ochtendje niet scherp en slechts grappig in plaats van supergrappig, en je begint gelijk al te haten? Wat is dit?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar bent ook geen echte man.
Ik hoef niet te harsen, ik tel 2 haartjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die vrijwillig hun borsthaar harsen, Cue.
Harsen heb ik maar weinig mannen horen/zien doen. Scheren nog wel een paar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig mannen die vrijwillig hun borsthaar harsen, Cue.
Als er iemand niet mag zeuren op gehaat ben jij het wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben even een ochtendje niet scherp en slechts grappig in plaats van supergrappig, en je begint gelijk al te haten? Wat is dit?
Ja.quote:
Weg ermeequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoef niet te harsen, ik tel 2 haartjes![]()
Scherenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Harsen heb ik maar weinig mannen horen/zien doen. Scheren nog wel een paar.
Maar dat schuurt zo![]()
En enkele haartjes moet je gewoon eruit trekken
dat ook ja. Al nadat ik mijn benen een keer geharst heb komen die haren ook minder snel/hard terugquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
Scheren. Dat werkt echt niet, dat komt veel te snel terug.
Mwa, ik vind een beetje borsthaar geen probleem, eigenlijk. Als het maar bij zes of zeven haartjes blijft.
Oei, de emotionele bindingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Te laat, ik heb ze al voorzien van een naam
Ik heb net m'n benen gisteren geschoren, dus ik moet voor het harsen van m'n benen nog wel een tijdje wachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat ook ja. Al nadat ik mijn benen een keer geharst heb komen die haren ook minder snel/hard terug![]()
Onbehaarde mannenborst
Die zit er al vanaf mijn geboorte hoor...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe hij z'n lul dan genoemd zal hebben
Moet je nagaan hoe lang ik nog moet wachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net m'n benen gisteren geschoren, dus ik moet voor het harsen van m'n benen nog wel een tijdje wachten.
Heb je geen emotionele binding met je lulquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit zit er al vanaf mijn geboorte hoor...
Oww.. geen emotionele binding mee dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit zit er al vanaf mijn geboorte hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |