Natuurlijk, blame the woman.quote:
Ben ik jouw muse?quote:
Snel pompen, goed ideequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:52 schreef muhahaha het volgende:
Snel volpompen, kunnen we weer verder.
quote:
Corsetten zijn awesome.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, ik hou van vrouwen die een corset dragen![]()
jaaa dat vind ik echt wel sexyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, ik hou van vrouwen die een corset dragen![]()
Liegbeest, KPD staat gewoon 24/7 open bij jouquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik keek net even in KPD, kwam een topic voorbij![]()
Ik voelde me eindelijk speciaal.quote:
De meeste corsetten staan wel sexy jaquote:
Heul nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Liegbeest, KPD staat gewoon 24/7 open bij jou
Shit, waar is buurmeisje? Ik heb d'r nodig..
Doe jij d'r eens appen dan.. "Kaas op de bacon, of bacon op de kaas?"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De meeste corsetten staan wel sexy ja
[..]
Heul niet
Werken, ver bij jou vandaan.
Kan d'r wel appen, maar ze reageert pas over een uur of 2 denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe jij d'r eens appen dan.. "Kaas op de bacon, of bacon op de kaas?"
Ze snapt vast wat ik bedoel
Dude ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nou, dat doet kaneel toch al. Of geeft hij je meer een vol gevoel
Over 2 uur pas, damnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan d'r wel appen, maar ze reageert pas over een uur of 2 denk ik
Ik denk bacon op de kaas.
Pizza.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met eten bedoel ik, hij zorgt toch wel voor je he? Wat dacht jij dan?
Dude, this is wrong on so many levelsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nou, dat doet kaneel toch al. Of geeft hij je meer een vol gevoel
De passie was toch al ver te zoeken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok, onze relatie is voorbij![]()
Mij een beetje aanvallen.
Zoals ik zei, werkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over 2 uur pas, damn![]()
Ik ga nu aankleden en kaas en bacon halen.. Oh well.. experiment time
Waar waar waar waar?quote:
ik zal er zaterdagnacht wel weer een boel zienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De meeste corsetten staan wel sexy ja
[..]
Heul niet
Werken, ver bij jou vandaan.
Niet hier. Want school.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals ik zei, werk
[..]
Waar waar waar waar?
Lucky youquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal er zaterdagnacht wel weer een boel zien
Bohquote:
Dat lag geheel aan jouquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
De passie was toch al ver te zoeken.
Alleen mannenkonten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lucky you
[..]
Boh
Mogen hier pics van blote konten ?
yeah heb er zin inquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lucky you
[..]
Boh
Mogen hier pics van blote konten ?
Het is ook altijd hetzelfde liedje met jou, steeds maar weer dat smerige vingertje naar een ander wijzen.quote:
Ik kan dat toch niet ruiken, je had het over kontjes.quote:
Smerig, ik was 'm heel vaakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde liedje met jou, steeds maar weer dat smerige vingertje naar een ander wijzen.
dat zou ik maar niet te hard zeggen ik heb het wel eens gezien namelijkquote:
Kloptquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan dat toch niet ruiken, je had het over kontjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dafuqquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zou ik maar niet te hard zeggen ik heb het wel eens gezien namelijk
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt
MwoaDie stijl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu wil ik weer allemaal van die kleren kopen enz.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Die stijl.![]()
Nu wil ik weer allemaal van die kleren kopen enz.
[..]
Klopt
MwoaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga maar eens naar cyberia daar heb ik het wel eens gezienquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
ik zeg doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Die stijl.![]()
[..]
Klopt
MwoaDie 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
\die tattoo van die tweede is coolquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Die stijl.![]()
Vandaag stufi, dat dan weer wel.quote:
Pics van je geld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef muhahaha het volgende:
Ik bel altijd even met mijn butler om te vragen of het geld weer binnen is
Fixed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef muhahaha het volgende:
Ik bel altijd even met mijn butler mama om te vragen of het geld weer binnen is
Haha wat een grap, een dijenkletser van jewelste. Vertel eens, mocht je wel op invoeren drukken van je moeder?quote:
Daar gebruik ik mijn muis niet voorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha wat een grap, een dijenkletser van jewelste. Vertel eens, mocht je wel op invoeren drukken van je moeder?
Enter toets druk je ook in. Andere toetsen overigens ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar gebruik ik mijn muis niet voor
Maar dat zei je nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Enter toets druk je ook in. Andere toetsen overigens ook.
Goed plan welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet je dat op en ga je na het werk langs de mac.
Eet dat eerst, misschien heb je daarna minder trek in Mac. En anders haal je alsnog.quote:
Om 5 uur heb ik wel weer hongerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Eet dat eerst, misschien heb je daarna minder trek in Mac. En anders haal je alsnog.
Begin maar.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aww fuck.. Ga ik Bacon halen, kom ik thuis, brood beschimmeld![]()
En geen geld voor nieuw brood.. *gaat 20 centjes pot leeghalen*
Ik weet echt zo hard hoe jij je voeltquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aww fuck.. Ga ik Bacon halen, kom ik thuis, brood beschimmeld![]()
En geen geld voor nieuw brood.. *gaat 20 centjes pot leeghalen*
Misschien was het gisterochtend nog niet beschimmeldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij al geen brood gegeten?
ehm.. dag of 4 a 5..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij al geen brood gegeten?
Ik heb wel geld, maar m'n portomonee met pinpas ligt op de zaakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet echt zo hard hoe jij je voelt.. Alleen zijn bij mij alle potjes al echt leeg nu
nog 2 dagen uitzitten..
Ik ben zo armquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb wel geld, maar m'n portomonee met pinpas ligt op de zaak
Kan dat zo snel dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien was het gisterochtend nog niet beschimmeld... of was het gisterochtend nog niet zo erg
...
Daar zit ik nooit mee eigenlijk. Als het weg is, is het weg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef Giertje het volgende:
ik had keer bij deka cheeseburgers gehaald voor de magnetron
had er al 1 op toen ik zag dat de 2de beschimmeld was![]()
en ik wist dus niet of de eerste dat ook was
nu als ik dat haal bekijk ik het altijd dubbel
Gatver..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zit ik nooit mee eigenlijk. Als het weg is, is het weg.
Ik vind die cheeseburgers echt echt niet lekker als ze uit de magnetron komenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef Giertje het volgende:
ik had keer bij deka cheeseburgers gehaald voor de magnetron
had er al 1 op toen ik zag dat de 2de beschimmeld was![]()
en ik wist dus niet of de eerste dat ook was
nu als ik dat haal bekijk ik het altijd dubbel
mja nou ja ik werd daarna wel beetje misselijk maar goed dat had ik mezelf aangepraatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Een budgetbrood kost om nabij een euro.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Opnieuw naar de spar lopen dus..
Lukt vast met een euro of 3 op zak om brood te scoren
Bitch please een luxe brood kost maar 2,30 oidquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Opnieuw naar de spar lopen dus..
Lukt vast met een euro of 3 op zak om brood te scoren
Ik praat mezelf altijd aan dat die ene niet beschimmeld was, omdat ik dat vast wel geproefd had.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik werd daarna wel beetje misselijk maar goed dat had ik mezelf aangepraat
quote:
Knetter had dat laatst met chocomel. Pas bij het tweede glas door dat het niet goed was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik praat mezelf altijd aan dat die ene niet beschimmeld was, omdat ik dat vast wel geproefd had.
Ik gok dat als je snel... Wodka drinkt dat het goed voor je is... Doodt de bacterien...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter had dat laatst met chocomel. Pas bij het tweede glas door dat het niet goed was.
Is ze wel een dag goed ziek van geweest.
Heel verstandig als je zwanger bent.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik gok dat als je snel... Wodka drinkt dat het goed voor je is... Doodt de bacterien...
Evenals knoflook, dat verlaagt de PH van je maagzuur... Doodt ook bacterien.
Wel snel zijn![]()
Een klein beetje alcohol tijdens de zwangerschap kan geen kwaad hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heel verstandig als je zwanger bent.
Dan nog.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Een klein beetje alcohol tijdens de zwangerschap kan geen kwaad hoor
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heel verstandig als je zwanger bent.
quote:
Laten we het hier ook gaan doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het wordt veelvoudig toegepast in landen als turkije als ik het me goed herinner.
Dat is wel nasty.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter had dat laatst met chocomel. Pas bij het tweede glas door dat het niet goed was.
Is ze wel een dag goed ziek van geweest.
Er zit gewoon antibiotica inquote:Allicine
Allicine is een antibioticum dat voorkomt in knoflook. Het werkt zeer efficiënt tegen verscheidene bacteriën, waaronder de bacterie MRSA.[1]
Dafuqquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Halfje brood 1,05.. De Spar is best duur
Hij had het srsly net al over knoflook dude.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nadat je je post 5x ge-edit hebt ja.
De Spar is apenduur.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alles is duur en word duurderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nadat hij z'n post ge-edit had ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij had het srsly net al over knoflook dude.
Wat voor collega's heb jij dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme. Zit ik mijn soep op te drinken, steekt een collega een lawinepijl af. Ik schrok me dood
Dan heeft hij die snel ge-edit want IK heb niks gezien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nadat hij z'n post ge-edit had ja.
Ik ga het liefst naar de Jumbo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Spar is apenduur.
Hun huismerk is vaak ook duurder dan het A-merk
You don't say?quote:
Ik heb zo'n hekel aan van die vuurwerk sjonnies.quote:
Inflatie is laag hoor de laatste tijd.quote:
Knap van je.quote:
Ik ook. Vooral als je gewoon ergens loopt en ze gaan vuurwerk richting jou gooien. Kleutersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan van die vuurwerk sjonnies.
Het is 1 euro op 100 euro?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inflatie is laag hoor de laatste tijd.
Maargoed door btw stijging betaal je wel 2 cent extra per 1.19 aan boodschappen![]()
Politie bellen, collega achter de tralies, lekker rustigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral als je gewoon ergens loopt en ze gaan vuurwerk richting jou gooien. Kleuters
Strak plan welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Politie bellen, collega achter de tralies, lekker rustig.
Inflatie wel, maar de grondstofprijzen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inflatie is laag hoor de laatste tijd.
Maargoed door btw stijging betaal je wel 2 cent extra per 1.19 aan boodschappen![]()
Jumbo voor de merk dingen, anders Aldi..quote:
Wat een gelulquote:
De AH srsly.. ze hebben een fijn assortiment maar ik vind ze duurquote:
Kan je een pak hamburgers van kopen..quote:
Vanillequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jumbo voor de merk dingen, anders Aldi..
Tevens heeft deze spar blikjes Coca Cola Vanille..
Ik zei ook fijnste winkel, niet goedkoopquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:02 schreef Raene het volgende:
[..]
De AH srsly.. ze hebben een fijn assortiment maar ik vind ze duur.. Ik ga lekker naar de Lidl of de Aldi en anders naar de Deen
! Ik vind dat ze bij die duitse winkels vaak nog zo'n leuk tijdelijk assortiment hebben
AH en EM-TE vind ik beide fijnquote:
bijna een doos frikandellen zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je een pak hamburgers van kopen..
EM -TE hebben we niet. Jumbo ook niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
AH en EM-TE vind ik beide fijn. Andere kom ik ook niet, ja heeeeel af en toe in de plus.
Ik heb volgende week vakantie, en ik ga écht kijken of ik een dagje heen en weer naar Duitsland kan om flessen te halen..quote:
Waar woon jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb volgende week vakantie, en ik ga écht kijken of ik een dagje heen en weer naar Duitsland kan om flessen te halen..
Ik. Wil. Ookquote:
En uitjes... gedroogd of gewoon vers maakt niet uitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, frikandellen... Met mayonaise.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef Raene het volgende:
[..]
En uitjes... gedroogd of gewoon vers maakt niet uit..
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat verkopen ze hier, ranzige zooi.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat verkopen ze hier, ranzige zooi.
Mét cola vanillequote:
Ik wel. Pas nog gehadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:07 schreef Raene het volgende:
[..]! Ik kan me niet meer herinneren hoe het smaakt
.. maar ik weet wel dat ik het vroeger lekker vond
..
Damn you! dat wil ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:08 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo een frietje stoofvlees halen als lunch.
Plunder de lunch van je collega's die buiten vuurwerk af staan te steken!quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Plunder de lunch van je collega's die buiten vuurwerk af staan te steken!
Mijn hutkoffer, want dat is wat vrouwen bij zich dragen, zat packed met sultana's en dextro en pakjes drinkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lunchtijd al voorbijNu moet ik wachten tot 5 uur
![]()
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:13 schreef DaMook het volgende:
Richting friettent en werk. Misschien post ik nog wat onder het werk
, anders na 11 uur weer
.
.
Eetsequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:13 schreef DaMook het volgende:
Richting friettent en werk. Misschien post ik nog wat onder het werk
, anders na 11 uur weer
.
.
Ik heb alleen nog 1 manderijn voor om 3 uur.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn hutkoffer, want dat is wat vrouwen bij zich dragen, zat packed met sultana's en dextro en pakjes drinkenal was mijn brood op of ik had tussendoor trek... omnomnom..
Ik kan niet zo ver gooienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eetse
[..]
Ik heb alleen nog 1 manderijn voor om 3 uur.
Sultana's, geef eens hier
Ik ben benieuwd wat ik ervan vind. Big Tasty vond ik nou niet echt lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Best goed te doen, Bacon/Kaas tosti![]()
Dit ga je wel lusten hoor, anders moet Buurmeisje het er maar in proppenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ik ervan vind. Big Tasty vond ik nou niet echt lekker
Lunchtijd is een uur voorbij.quote:
She will doquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit ga je wel lusten hoor, anders moet Buurmeisje het er maar in proppen
Dat is geheel afhankelijk van wanneer je ontbeten hebtquote:
Van hetzelfde.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef Raene het volgende:
Jag känner mig som köttbullar med sås och lingonsylt.
Te fout ditquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarna prop ik iets bij haar naar binnen![]()
![]()
![]()
Google Translate zegt: Ik voel me als gehaktballen met jus en rode bosbessen jamquote:
Nogalquote:
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarna prop ik iets bij haar naar binnen![]()
![]()
![]()
Nog nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van wanneer je ontbeten hebt.
Dan is lunchtijd ieder moment van de dagquote:
beter laat je het voorzichtig naar binnen glibberen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Google Translate zegt: Ik voel me als gehaktballen met jus en rode bosbessen jam
Dat is iets raars ja
[..]
Nogal
quote:
Ga dat eten danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef Raene het volgende:
Ik voel me als gehaktballen met jus en cranberry jam zei ik idd.
omgquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
beter laat je het voorzichtig naar binnen glibberen..![]()
Heb ik niet in huis. over 2 dagen komt m'n salaris weer.quote:
quote:
Dus je gaat 2 dagen niet eten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. over 2 dagen komt m'n salaris weer.
He bahquote:
Nee hoor, dat kunstje kan ik welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet mee bekend? Moet ik het je eerst voordoen?
misschienquote:
I've trained you well, my padawanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kunstje kan ik wel
Stiekem welquote:
Jij mij trainen? Bwhaha, ik jou zul je bedoelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I've trained you well, my padawan
Slim zoals een fles whiskey leegtanken een paar uur voor je op je motor naar je werk moetquote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij mij trainen? Bwhaha, ik jou zul je bedoelen
Hoiquote:
Gitaartjequote:
Dat was iets minder slim jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Slim zoals een fles whiskey leegtanken een paar uur voor je op je motor naar je werk moet.
Vinquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gitaartje
[..]
Dat was iets minder slim ja
Ronduit dom en onverantwoordelijk vind ik meer in de buurt komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gitaartje
[..]
Dat was iets minder slim ja
Hoe is het?quote:
Was het ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ronduit dom en onverantwoordelijk vind ik meer in de buurt komen.
Deze baas snapt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga zo de auto ritueel verbranden denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Succes
Loopt de auto alweer goed?
Ik stop met deze welles/nietus discussie..quote:
Honger, en heb net 6 boterhammen opquote:
Dat zekerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat je er van geleerd hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga zo de auto ritueel verbranden denk ik.
Wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga zo de auto ritueel verbranden denk ik.
Jappen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe mij maar een Duitser of een Jap
Dit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe mij maar een Duitser of een Jap
Mja, sowieso rijden Duitse auto's gewoon fijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Jappen.
En duitsers ook, qua bouwkwaliteit.
Astraatje van mij, van '94 en nog geen piepje of kraakje of wat dan ook in het interieur.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, sowieso rijden Duitse auto's gewoon fijn
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat vat ik maar op als een nee
Jongequote:
Ik rij ook vaak in een Twingoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:40 schreef Raene het volgende:
[..].
[..]
Jonge! Respect voor mijn Twingo
!
Zo is hij geborenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef Raene het volgende:
Hij kan er niks aan doen dat hij frans is.
Omdat ie je iedere keer laat staan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:40 schreef Raene het volgende:
[..].
[..]
Jonge! Respect voor mijn Twingo
!
Misschien is het gewoon een Duitser met een identiteitscrisis, je weet het nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef Raene het volgende:
Hij kan er niks aan doen dat hij frans is.
Die vind ik er wel tof uitzien, met zo'n streep onder de ramen door, en goede velgjes.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik rij ook vaak in een Twingo
Zo'n nieuwe, uit 2011
Zijn ook best mooie auto'squote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Die vind ik er wel tof uitzien, met zo'n streep onder de ramen door, en goede velgjes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_le_Qu%C3%A9mentquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon een Duitser met een identiteitscrisis, je weet het niet
Eckte Fransoosquote:Patrick G. M. Le Quément (born 4 February 1945 in Marseille) is a retired French car designer, formerly chief designer of Renault.
En een toffe reclamecampagne.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn ook best mooie auto's
Niet meer van die echte vrouwenauto's als het waren
I know mate.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_le_Qu%C3%A9ment
[..]
Eckte Fransoos
Doe het dan goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_le_Qu%C3%A9ment
[..]
Eckte Fransoos
Vorig jaar om 6:00 's ochtends met -17 langs de A7quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Twingoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe het dan goed.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Louis_Renault_(industrialist)
Ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know mate.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm best mooi
Ik had dan toch echt in de auto blijven zitten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Vorig jaar om 6:00 's ochtends met -17 langs de A7En een telefoon waarvan de batterij uitvalt als je een halfuur in de wacht staat bij de ANWB
. En niet in je auto mogen blijven zitten omdat het gevaarlijk is
. En dus maar in je trui want je jas lag nog op je werk en alle dekens en troep had je net uit je auto gehaald, in de berm staat te vernikkelen
En vervolgens met onderkoelingsverschijnselen haast moet worden opgenomen
... Ja good times met twingo
.
Of je hebt een Golf 2 uit "89 die ALTIJD loopt, al staat het water tot aan de luchtinlaatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Vorig jaar om 6:00 's ochtends met -17 langs de A7En een telefoon waarvan de batterij uitvalt als je een halfuur in de wacht staat bij de ANWB
. En niet in je auto mogen blijven zitten omdat het gevaarlijk is
. En dus maar in je trui want je jas lag nog op je werk en alle dekens en troep had je net uit je auto gehaald, in de berm staat te vernikkelen
En vervolgens met onderkoelingsverschijnselen haast moet worden opgenomen
... Ja good times met twingo
.
Het ging over het merk Renault toch, of dat Frans was of niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Twingo
Kijk daar eens bij het oude type
[..]
Ik ook
Het was echt glad en mistig en alles dus ik durfde nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had dan toch echt in de auto blijven zitten.
Het ging erom of de Twingo Frans was of nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ging over het merk Renault toch, of dat Frans was of niet?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of je hebt een Golf 2 uit "89 die ALTIJD loopt, al staat het water tot aan de luchtinlaat
Er is alweer een facelift he..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know mate.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm best mooi
Met zo'n dak zo dat van voor tot achter open kan zoquote:
Ik vind hem er niet beter op geworden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is alweer een facelift he..
Afgeschreven.quote:
Nee, die extra lampen maken 'm juist weer lelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind hem er niet beter op geworden.
Ik kan me eigenlijk maar één model voor de geest halen dat beter is geworden van een facelift, en dat is de Alfa 156.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die extra lampen maken 'm juist weer lelijk
Mijn Swiftje
Ik ben een vrouw.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is dus wel een vrouwenauto
Baasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoiets, een half jaartje eerder. Gewoon rijden, niks aan het handje.
bleek wel een gaatje in de bodemplaat te zitten, want m'n voeten werden nat![]()
En waarom eigenlijk? Vertel het maar, ben benieuwd.quote:
Een van de weinige auto's ja.. En mijn Swift.. Al heb ik nu de voorbumper van voor de facelift..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk maar één model voor de geest halen dat beter is geworden van een facelift, en dat is de Alfa 156.
Dat dat kan. Een dorp als staphorst dat al jaren vecht voor een station krijgt niets, Zwolle houd er ook voorlopig maar eentje, en Nijverdal twee?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg nou wat
Nijverdal houdt gewoon 2 stations
Megacity ditdat
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:52 schreef Raene het volgende:
[..]
En waarom eigenlijk? Vertel het maar, ben benieuwd.
Yeahquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dat kan. Een dorp als staphorst dat al jaren vecht voor een station krijgt niets, Zwolle houd er ook voorlopig maar eentje, en Nijverdal twee?![]()
Dus...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah
Wordt gewoon een groot station. Wat ik er van begrepen heb, is dat er zelfs plannen zijn voor een derdeIn de kruidenwijk
Denk nog maar eens na voordat je andermans spullen belachelijk maakt.quote:
Denk aan je bloeddruk schatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Denk nog maar eens na voordat je andermans spullen belachelijk maakt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou nou, het is een kwestie van smaak he.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar van horen zeggen he.quote:
Als je iemand lelijk vind zeg je dat toch ook niet op zo'n kut manierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nou, het is een kwestie van smaak he.
Dan kun je van de berg naar huis met de trein.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar van horen zeggen he.
Zou ik zelf te belachelijk voor woorden vinden
Ik woon niet in de kruidenwijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kun je van de berg naar huis met de trein.
Sorry, ik wist niet dat ik je daarmee kwetste.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je iemand lelijk vind zeg je dat toch ook niet op zo'n kut manier. Dat hou je dan netjes voor je... meeste mensen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |