Natuurlijk, blame the woman.quote:
Ben ik jouw muse?quote:
Snel pompen, goed ideequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:52 schreef muhahaha het volgende:
Snel volpompen, kunnen we weer verder.
quote:
Corsetten zijn awesome.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, ik hou van vrouwen die een corset dragen![]()
jaaa dat vind ik echt wel sexyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, ik hou van vrouwen die een corset dragen![]()
Liegbeest, KPD staat gewoon 24/7 open bij jouquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik keek net even in KPD, kwam een topic voorbij![]()
Ik voelde me eindelijk speciaal.quote:
De meeste corsetten staan wel sexy jaquote:
Heul nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Liegbeest, KPD staat gewoon 24/7 open bij jou
Shit, waar is buurmeisje? Ik heb d'r nodig..
Doe jij d'r eens appen dan.. "Kaas op de bacon, of bacon op de kaas?"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De meeste corsetten staan wel sexy ja
[..]
Heul niet
Werken, ver bij jou vandaan.
Kan d'r wel appen, maar ze reageert pas over een uur of 2 denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe jij d'r eens appen dan.. "Kaas op de bacon, of bacon op de kaas?"
Ze snapt vast wat ik bedoel
Dude ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nou, dat doet kaneel toch al. Of geeft hij je meer een vol gevoel
Over 2 uur pas, damnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan d'r wel appen, maar ze reageert pas over een uur of 2 denk ik
Ik denk bacon op de kaas.
Pizza.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met eten bedoel ik, hij zorgt toch wel voor je he? Wat dacht jij dan?
Dude, this is wrong on so many levelsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nou, dat doet kaneel toch al. Of geeft hij je meer een vol gevoel
De passie was toch al ver te zoeken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok, onze relatie is voorbij![]()
Mij een beetje aanvallen.
Zoals ik zei, werkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over 2 uur pas, damn![]()
Ik ga nu aankleden en kaas en bacon halen.. Oh well.. experiment time
Waar waar waar waar?quote:
ik zal er zaterdagnacht wel weer een boel zienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De meeste corsetten staan wel sexy ja
[..]
Heul niet
Werken, ver bij jou vandaan.
Niet hier. Want school.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals ik zei, werk
[..]
Waar waar waar waar?
Lucky youquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal er zaterdagnacht wel weer een boel zien
Bohquote:
Dat lag geheel aan jouquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
De passie was toch al ver te zoeken.
Alleen mannenkonten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lucky you
[..]
Boh
Mogen hier pics van blote konten ?
yeah heb er zin inquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lucky you
[..]
Boh
Mogen hier pics van blote konten ?
Het is ook altijd hetzelfde liedje met jou, steeds maar weer dat smerige vingertje naar een ander wijzen.quote:
Ik kan dat toch niet ruiken, je had het over kontjes.quote:
Smerig, ik was 'm heel vaakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook altijd hetzelfde liedje met jou, steeds maar weer dat smerige vingertje naar een ander wijzen.
dat zou ik maar niet te hard zeggen ik heb het wel eens gezien namelijkquote:
Kloptquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan dat toch niet ruiken, je had het over kontjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dafuqquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zou ik maar niet te hard zeggen ik heb het wel eens gezien namelijk
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt
MwoaDie stijl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu wil ik weer allemaal van die kleren kopen enz.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Die stijl.![]()
Nu wil ik weer allemaal van die kleren kopen enz.
[..]
Klopt
MwoaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga maar eens naar cyberia daar heb ik het wel eens gezienquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
ik zeg doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Die stijl.![]()
[..]
Klopt
MwoaDie 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
\die tattoo van die tweede is coolquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Die stijl.![]()
Vandaag stufi, dat dan weer wel.quote:
Pics van je geld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef muhahaha het volgende:
Ik bel altijd even met mijn butler om te vragen of het geld weer binnen is
Fixed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef muhahaha het volgende:
Ik bel altijd even met mijn butler mama om te vragen of het geld weer binnen is
Haha wat een grap, een dijenkletser van jewelste. Vertel eens, mocht je wel op invoeren drukken van je moeder?quote:
Daar gebruik ik mijn muis niet voorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha wat een grap, een dijenkletser van jewelste. Vertel eens, mocht je wel op invoeren drukken van je moeder?
Enter toets druk je ook in. Andere toetsen overigens ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar gebruik ik mijn muis niet voor
Maar dat zei je nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Enter toets druk je ook in. Andere toetsen overigens ook.
Goed plan welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet je dat op en ga je na het werk langs de mac.
Eet dat eerst, misschien heb je daarna minder trek in Mac. En anders haal je alsnog.quote:
Om 5 uur heb ik wel weer hongerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Eet dat eerst, misschien heb je daarna minder trek in Mac. En anders haal je alsnog.
Begin maar.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aww fuck.. Ga ik Bacon halen, kom ik thuis, brood beschimmeld![]()
En geen geld voor nieuw brood.. *gaat 20 centjes pot leeghalen*
Ik weet echt zo hard hoe jij je voeltquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aww fuck.. Ga ik Bacon halen, kom ik thuis, brood beschimmeld![]()
En geen geld voor nieuw brood.. *gaat 20 centjes pot leeghalen*
Misschien was het gisterochtend nog niet beschimmeldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij al geen brood gegeten?
ehm.. dag of 4 a 5..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij al geen brood gegeten?
Ik heb wel geld, maar m'n portomonee met pinpas ligt op de zaakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet echt zo hard hoe jij je voelt.. Alleen zijn bij mij alle potjes al echt leeg nu
nog 2 dagen uitzitten..
Ik ben zo armquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb wel geld, maar m'n portomonee met pinpas ligt op de zaak
Kan dat zo snel dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien was het gisterochtend nog niet beschimmeld... of was het gisterochtend nog niet zo erg
...
Daar zit ik nooit mee eigenlijk. Als het weg is, is het weg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef Giertje het volgende:
ik had keer bij deka cheeseburgers gehaald voor de magnetron
had er al 1 op toen ik zag dat de 2de beschimmeld was![]()
en ik wist dus niet of de eerste dat ook was
nu als ik dat haal bekijk ik het altijd dubbel
Gatver..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zit ik nooit mee eigenlijk. Als het weg is, is het weg.
Ik vind die cheeseburgers echt echt niet lekker als ze uit de magnetron komenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef Giertje het volgende:
ik had keer bij deka cheeseburgers gehaald voor de magnetron
had er al 1 op toen ik zag dat de 2de beschimmeld was![]()
en ik wist dus niet of de eerste dat ook was
nu als ik dat haal bekijk ik het altijd dubbel
mja nou ja ik werd daarna wel beetje misselijk maar goed dat had ik mezelf aangepraatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Een budgetbrood kost om nabij een euro.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Opnieuw naar de spar lopen dus..
Lukt vast met een euro of 3 op zak om brood te scoren
Bitch please een luxe brood kost maar 2,30 oidquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Opnieuw naar de spar lopen dus..
Lukt vast met een euro of 3 op zak om brood te scoren
Ik praat mezelf altijd aan dat die ene niet beschimmeld was, omdat ik dat vast wel geproefd had.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik werd daarna wel beetje misselijk maar goed dat had ik mezelf aangepraat
quote:
Knetter had dat laatst met chocomel. Pas bij het tweede glas door dat het niet goed was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik praat mezelf altijd aan dat die ene niet beschimmeld was, omdat ik dat vast wel geproefd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |