ik heb nog geen set items gevonden, maar al wel 1 legendary. Evenveel als dat ik pre 1.0.5 vondquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef ssebass het volgende:
Vanavond eindelijk eens geen plannen, dus ga wel wat rondjes doen. Gister geen legendary of set gevonden helaas. Sinds 1.0.5 wel al 2 legendaries en 2 set items gevonden. Dat is twee keer zoveel als in de rest van mijn D3 carriere
Hier hetzelfde jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef ssebass het volgende:
Vanavond eindelijk eens geen plannen, dus ga wel wat rondjes doen. Gister geen legendary of set gevonden helaas. Sinds 1.0.5 wel al 2 legendaries en 2 set items gevonden. Dat is twee keer zoveel als in de rest van mijn D3 carriere
Niks waard of welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:02 schreef stefanhaan het volgende:
vond zojuist een BS plan voor een Geel schild, mijn eerste
niet veel iig, moet nog op AH kijken naar vergelijkbare prijzen maar ik denk hooguit 100k ofsoquote:
Ook in de Arena? Ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:38 schreef So_Surreal het volgende:
Vanavond geen Diablo helaas, Ajax!
Zien verliezen helaas
Vak 401 presentquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:54 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik niet
Werk er wel 100 meter naast
Denk dat het nog wel een tijdje duurt. Mensen kijken nog steeds wat anderen er voor vragen en willen daar niet ver onder zitten. Gaat pas dalen wanneer mensen het zat zijn dat er bijna niets meer wordt verkocht door overschot aan aanbod en hoge prijzen. Zal nog wel een tijdje duren voordat dat zich stabiliseert.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ja
Maakt het wel leuker vind ik.
De economie stort nog steeds niet echt in, omdat er alsnog een groot verschil tussen de rolls van de drops zit.
100k DPS barb hier, maar dunno of ik dat aankanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:24 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmm net 3 uur bezig op MP4, uiteindelijk geen Leg. Per ongeluk 1 sec gespeeld op MP0. Sla een willekeurig monster neer...LEG! (wel crappy one).
heb nu wel een infernal machine...dus zoek nog mensen met 2 anderen
ja maar heb wel mensen nodig die ook infernal machine kunnen bouwen...wil alledrie de bosses spelen, dus ik heb 1 set van 3 verschillende keys, nu heb ik 2 anderen nodig die dat ook hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
100k DPS barb hier, maar dunno of ik dat aankan
ah ik heb er helaas nog geenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
ja maar heb wel mensen nodig die ook infernal machine kunnen bouwen...wil alledrie de bosses spelen, dus ik heb 1 set van 3 verschillende keys, nu heb ik 2 anderen nodig die dat ook hebben
100k dat is wel nice. Wat zijn je stats. Ik moet namelijk ook wat omhoog met mijn dps. Heb nu 53k unbuffed met ww barb. Moet wat strength en crit erbij, maar weet niet wat meer opleverd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
100k DPS barb hier, maar dunno of ik dat aankan
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Soulreaper-2389/hero/19844893quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
100k dat is wel nice. Wat zijn je stats. Ik moet namelijk ook wat omhoog met mijn dps. Heb nu 53k unbuffed met ww barb. Moet wat strength en crit erbij, maar weet niet wat meer opleverd.
Je zult ook de plans moeten hebben (Act IV) en die 3 keys gecraft. Ik ga er van uit dat je dat al gedaan hebt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
ja maar heb wel mensen nodig die ook infernal machine kunnen bouwen...wil alledrie de bosses spelen, dus ik heb 1 set van 3 verschillende keys, nu heb ik 2 anderen nodig die dat ook hebben
Scheelt niet veel met mijn build, maar jij hebt meer strength en iets meer crit dmg. Wel iets andere build, ik ben iets defensiever. Moet ook maar eens IK gloves gaan zoeken, want heb nu niet echt boeiende gloves. Kan ik wat meer cc en str krijgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Soulreaper-2389/hero/19844893
Oh en helm klopt niet meer in profiel is nu een Immortal King helm
2144 str
1.57 APS (Word meer nadat mijn wapenupgrade bninnen is vanavond)
49.5% crit
+493% crit dmg
456 all res met 636 fire res
5.1% life steal, 736 LOH
Speel nu in een random party Act 2 Inferno (4) en zerg overal doorheen ga echt ze4lden dood alleen sommige electrified combo's krijgen me kapotquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:41 schreef ssebass het volgende:
[..]
Scheelt niet veel met mijn build, maar jij hebt meer strength en iets meer crit dmg. Wel iets andere build, ik ben iets defensiever. Moet ook maar eens IK gloves gaan zoeken, want heb nu niet echt boeiende gloves. Kan ik wat meer cc en str krijgen.
Zou je een screenshot kunnen maken van je in game stats met alleen passives aan. Ben wel benieuwd waar het verschil van 50k dmg vandaan komt. Dan weet ik waar ik in moet investeren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Speel nu in een random party Act 2 Inferno (4) en zerg overal doorheen ga echt ze4lden dood alleen sommige electrified combo's krijgen me kapot
even game maken dan, nieuwe wapen is ook net binnenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zou je een screenshot kunnen maken van je in game stats met alleen passives aan. Ben wel benieuwd waar het verschil van 50k dmg vandaan komt. Dan weet ik waar ik in moet investeren.
Dood ga ik ook zelden en alleen elites moet ik even wat langer doorheen.
Thanks! Als ik thuis ben ga ik het even vergelijken. Je hebt zo uit mijn hoofd geloof ik 300 meer str en 130 meer crt dmg. Wapen iets van 50 dps meer. Maakt dat het verschil van 50k dps... Zou wel bizar zijn.quote:
Ik hoop het niet, laat WoW aub WoW blijven en Diablo lekker Diabloquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:09 schreef stefanhaan het volgende:
Ik hoop echt dat er in Diablo 3 net als in WoW een Transmofication systeem in komt dat je 1 item eruit kan laten zien als een ander
Ik kom nooit een upgrade voor mezelf tegen, daardoor gaat het me af en toe ook wel tegenstaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:49 schreef fokking.fokker het volgende:
Heb in mijn laatste run opnieuw een item gevonden dat een directe verbetering voor mijzelf was. DPS gaat nu eindelijk over 100k als ik soul harvest en gruesome feast vol heb.
Voor mij is et ook meer omdat, Gear in diablo 2 zag er wel bruut uit als je echt goeie gear had. Nu als je goeie gear hebt, zie je er maar zielig uitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:50 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, laat WoW aub WoW blijven en Diablo lekker Diablo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door stefanhaan op 25-10-2012 01:46:32 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Voor mij is et ook meer omdat, Gear in diablo 2 zag er wel bruut uit als je echt goeie gear had. Nu als je goeie gear hebt, zie je er maar zielig uit
Terwijl er low lvl legendary's zijn die er echt bruut uitzienBeetje zonde
Lelijke chest armour is echt zwaar lelijkEn niet te zuinig lelijk, sorry dat ik het zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Transmog zou idd erg nice zijn, hoeft dan geen rip te zijn van wow, maar wel het zelfde idee om gear eruit te laten zien als andere.
Ik heb nu bv een awesome helm met 3 hoorn maar een legendary "heksenhoedje" is beter maar wel fugly.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
ja ik draag nu cindercoat, dat ziet er echt lelijk uit op barbs. Maar heb een Immortal King's Eternal Reign van een maat kunnen kopen. Krijg ik straks hopelijk als ie nog online komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:42 schreef Olment het volgende:
[..]
En niet te zuinig lelijk, sorry dat ik het zeg
Transmog zou idd erg nice zijn, hoeft dan geen rip te zijn van wow, maar wel het zelfde idee om gear eruit te laten zien als andere.
Ik heb nu bv een awesome helm met 3 hoorn maar een legendary "heksenhoedje" is beter maar wel fugly.
Prestaties gaan ook boven alles, maar toch is het dan stiekem wel tof als je er ook echt bruut en godlike uitzietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben ook van mijn leuke outfit afgestapt. Puur omdat ik prestaties beter vind.
Daarnaast zie je als Melee Wizard die kleuren toch niet meer als je in combat bent.
Dat zal ik inderdaad niet ontkennen. Ik vond mijn rode wizard mooier dan mijn huidige testbeeld wizard.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Prestaties gaan ook boven alles, maar toch is het dan stiekem wel tof als je er ook echt bruut en godlike uitziet
Natuurlijk, het maakt eigenlijk helemaal geen bal uit hoe je eruit ziet, gaat er toch om of je bepaalde bosses kunt clearen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Prestaties gaan ook boven alles, maar toch is het dan stiekem wel tof als je er ook echt bruut en godlike uitziet
MPL5 normaal in party, maar misschien dat we dit eens moeten ophogen naar MPL7. Maar solo wil ik MPL10 ook nog wel eens doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Natuurlijk, het maakt eigenlijk helemaal geen bal uit hoe je eruit ziet, gaat er toch om of je bepaalde bosses kunt clearen.
Maar de hele dag tegen een lelijke wizard aankijken is ook niet tof.
Spelen jullie trouwens ook met de MP levels en zoja, welk level gemiddeld?
Zelf speel ik met een kameraad MP2, zijn nu bezig aan inferno act1 (net pas lvl 60). We hebben MP7 geprobeerd maar dat viel best wel tegenkleine trash mobs met 2m hp.. pff
http://eu.battle.net/d3/en/profile/quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:03 schreef Olment het volgende:
Kun je je diablo stats ook online bekijken (je gear/achie's/stats) net als bij wow armory?
(speel pas week of 3 diablo xD)
thanksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/
en
http://www.diabloprogress.com
hmm, friendcode? bedoel je battletag?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
wat is je friend code
Jij hebt hulp nodigquote:
Niet echtquote:
Ik hobbel wel meequote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Maar met anderen is toch leuker dan in je eentje.
Moet je me wel ff adden, tag staat 2 posts hierboven ofsoquote:
Al.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je me wel ff adden, tag staat 2 posts hierboven ofso
En zo is datquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Maar met anderen is toch leuker dan in je eentje.
Ik heb nergens moeite mee. Maar alleen Crit Chance is niet het belangrijkste meer. Je moet ook IAS hebben. Ik zit nu op 2.14 Attacks Per Second. Dat helpt heel erg mee om crits te krijgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:26 schreef Harlon het volgende:
Wat doen jullie tegenwoordig met wizard? Ik had op monster level 4 in m'n eentje er wel de nodige moeite mee om alles permanent frozen te houden met m'n huidige build (explosion chain reaction, wicked winds, nova met cold snap, diamond skin) Heb een crit chance van 50%, maar dat wordt nog een paar procent hoger denk 'k.
Is voor mij ook zeldzaam, maar sinds de patch heb ik het amulet, de ring (sylvan source) en de mace gevonden. Die laatste is iets minder dan mijn normale wapen maar +41% mf is wel lekker zo lang ik nog geen level 100 ben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kom nooit een upgrade voor mezelf tegen, daardoor gaat het me af en toe ook wel tegenstaan.
Ah geweldig, ik weet al welke items je nu 2162438124 gazillion voor betaald. Ok ik ga weer ff sleutelen aan dit dingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nergens moeite mee. Maar alleen Crit Chance is niet het belangrijkste meer. Je moet ook IAS hebben. Ik zit nu op 2.14 Attacks Per Second. Dat helpt heel erg mee om crits te krijgen.
43,5% Crit chance, wel 51,5% crit chance op Twister.
120m is mijn gear in totaal.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:46 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ah geweldig, ik weet al welke items je nu 2162438124 gazillion voor betaald. Ok ik ga weer ff sleutelen aan dit ding
is 't trouwens ook een idee om m'n spear in te wisselen voor een ander wapen met een hogere base attack speed erop?
mijne 150 mil en ik heb nog zoveel nodig (monks zijn zo gevoelig voor gear:)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
120m is mijn gear in totaal.
Houd je dat bij of kun je dat ergens checken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
120m is mijn gear in totaal.
Bijhouden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:36 schreef fokking.fokker het volgende:
[..]
Houd je dat bij of kun je dat ergens checken?
Hoe de neuk krijg je 2.14 voor elkaar? Ik heb 1.54 en da's al met een zwaardje met increased attack speed erop....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nergens moeite mee. Maar alleen Crit Chance is niet het belangrijkste meer. Je moet ook IAS hebben. Ik zit nu op 2.14 Attacks Per Second. Dat helpt heel erg mee om crits te krijgen.
43,5% Crit chance, wel 51,5% crit chance op Twister.
rings / neck / gloves en sommige anderes items hebben is(witching hour belt een paar head items en bracers)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef Harlon het volgende:
[..]
Hoe de neuk krijg je 2.14 voor elkaar? Ik heb 1.54 en da's al met een zwaardje met increased attack speed erop....
edit: 1.69 met slow time aan
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Voor mij is et ook meer omdat, Gear in diablo 2 zag er wel bruut uit als je echt goeie gear had. Nu als je goeie gear hebt, zie je er maar zielig uit
Terwijl er low lvl legendary's zijn die er echt bruut uitzienBeetje zonde
Lelijke chest armour is echt zwaar lelijkMoet ik m'n roze barb weer eens showen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Alle classes zijn gevoelig voor gear op inferno met hogere mlvl hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijne 150 mil en ik heb nog zoveel nodig (monks zijn zo gevoelig voor gear:)
Doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet ik m'n roze barb weer eens showen?
Mijn base wapen heeft 1.4 APS.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef Harlon het volgende:
[..]
Hoe de neuk krijg je 2.14 voor elkaar? Ik heb 1.54 en da's al met een zwaardje met increased attack speed erop....
edit: 1.69 met slow time aan
Witching Hour heeft geen IAS, maar CHD. Lacuni Prawlers zijn de bracers met IAS en Andariels Visage de helm met IAS.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
rings / neck / gloves en sommige anderes items hebben is(witching hour belt een paar head items en bracers)
Ik gebruik geen Energy Armor met Prismatic meer trouwens. Ik heb nu Storm Armor met Shocking Aspect aanstaan (en het zien nog cool uit ook, alleen nog drukker op het scherm). Nog meer crits.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Doen!
En jij hebt al een tijd niet gespeeld zeker Drizzt?
Ik kan me herinneren dat wij veel gespeeld hebben toen het spel er net was
wat is nu je base def en base res dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Energy Armor met Prismatic meer trouwens. Ik heb nu Storm Armor met Shocking Aspect aanstaan (en het zien nog cool uit ook, alleen nog drukker op het scherm). Nog meer crits.
720 All Res en 4300 armor zo iets.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:57 schreef Egberts het volgende:
[..]
wat is nu je base def en base res dan?
meestal als mijn energy armor verloopt slaan ze me vrij snel meuk
Ik heb nu van alle keys er minimaal 2 ^^quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
720 All Res en 4300 armor zo iets.
Gisteren Act III op MPL7 gespeeld, en slechts 3 keer dood gegaan op 8 elites en de warden.
Verder de Uberbosses op MPL6 gespeeld en op zich ging dat prima. Alle drie de combinaties dropten de organs.
Shocking armor nu in ene wel crits? Was tijdens de ptr nog niet iig. Of shocking aspect is net die ene rune die ik niet geprobeerd heb.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Energy Armor met Prismatic meer trouwens. Ik heb nu Storm Armor met Shocking Aspect aanstaan (en het zien nog cool uit ook, alleen nog drukker op het scherm). Nog meer crits.
Shocking Armor zelf niet. Maar de extra attacks die uit crits voorkomen weer wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:49 schreef Meastro het volgende:
[..]
Shocking armor nu in ene wel crits? Was tijdens de ptr nog niet iig. Of shocking aspect is net die ene rune die ik niet geprobeerd heb.
Maar dan schakel ik ook lekker over denk kan ik ook eens iets in mijn build stoppen dat ik zelf een keer bedacht heb
Tis alleen jammer van het resultaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verder de Uberbosses op MPL6 gespeeld en op zich ging dat prima. Alle drie de combinaties dropten de organs.
Ik wil vanavond ook weer keys, machines, rings, portals en weet ik veel wat farmenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
720 All Res en 4300 armor zo iets.
Gisteren Act III op MPL7 gespeeld, en slechts 3 keer dood gegaan op 8 elites en de warden.
True. Maar ik kan langer blijven staan als ik 2 skills wijzig. Als ik Prismatic weer aanzet en Diamond Skin zodat die meer absorbeert, dan zou ik bij Raka/Ghom en Kulle/Siegie kunnen blijven staan de hele tijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:24 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Tis alleen jammer van het resultaat. Vond het op MP6 trouwens erg leuk, vooral doordat je het alleen redt door beetje tactisch te spelen met elkaar reviven enzo.
Ik ga spectral blades dan maar 'ns droppen aangezien je daar toch geen fuck mee scoortquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je scoort toch crit + damage + life on HiT + cooldownsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:49 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ik ga spectral blades dan maar 'ns droppen aangezien je daar toch geen fuck mee scoort
Ga jij denk je ooit nog over op een andere buildquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
True. Maar ik kan langer blijven staan als ik 2 skills wijzig. Als ik Prismatic weer aanzet en Diamond Skin zodat die meer absorbeert, dan zou ik bij Raka/Ghom en Kulle/Siegie kunnen blijven staan de hele tijd.
Maar een beetje kiten maakt het spel een stuk leuker dan alleen maar stil staan natuurlijk.
Magdha/Skele is wat lastiger met die Arcane Sentries die erg pijn doen...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Doen!
En jij hebt al een tijd niet gespeeld zeker Drizzt?
Ik kan me herinneren dat wij veel gespeeld hebben toen het spel er net was
Nee. Deze is in zowel solo als multiplayer het sterkste. En ik merk vooral in multiplayer dat hij tegenwoordig extreem gewaardeerd wordt door teamleden, zeker op hogere MPL.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ga jij denk je ooit nog over op een andere build?
Ik heb er één met life %quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:54 schreef So_Surreal het volgende:
Vooral met mainstat + vit is duur.
Mijne waren zonder vit 3M
Zonder mainstat, of met alleen je mainstat en geen vit scheelt ontzettend veel. Maar dat zijn geen upgrades meer voor mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:54 schreef So_Surreal het volgende:
Vooral met mainstat + vit is duur.
Mijne waren zonder vit 3M
heb je wel eens een monk vs een barb gezien??quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Alle classes zijn gevoelig voor gear op inferno met hogere mlvl hoor
witching hour kan ook ias hebben + CHDquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn base wapen heeft 1.4 APS.
Daar zit een IAS van 11% op. Daarnaast heb ik een ring met 7% IAS, een ring met 6% IAS, een amulet met 7% IAS en gloves met 8% IAS. En dan duwt Slow Time er nog eens 10% IAS boven op.
[..]
Witching Hour heeft geen IAS, maar CHD. Lacuni Prawlers zijn de bracers met IAS en Andariels Visage de helm met IAS.
Voor een Wizard heb je wel nog Chantodo's set met extra IAS. Zo kan op het wapen IAS en +APS zitten (+0.25 APS en 11% IAS bijvoorbeeld), en op de source kan dan nog 9% IAS zitten. Helaas zitten er op die set items weer te weinig random andere properties waardoor ik ze nooit zal gaan gebruiken (de properties die ik zoek, zul je er nooit samen op kunnen vinden).
Nee maar ik heb zelf een lvl 60 monk en een lvl 60 barb waarbij ik allebei Inferno farm. Barb mlvl5+ en monk mlvl1.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb je wel eens een monk vs een barb gezien??
Hoe de fuck kom jij opeens aan al dat goldquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zonder mainstat, of met alleen je mainstat en geen vit scheelt ontzettend veel. Maar dat zijn geen upgrades meer voor mij
Heb nu ook een goeie Tyrael's Might armour gewonnen voor 21mil, even kijken wat de increases daarmee zijn of eraf gaat.
Nee, maar ik farmde daar voor ook al infernoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom jij opeens aan al dat gold?
Je hebt maanden/weken niet gespeeld
Gold gekocht?
Maar toen jij nog speelde waren de prijzen juist nog bizar hoger man...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, maar ik farmde daar voor ook al infernoik heb legendary's die ik gevonden heb bewaard tot de marktprijzen wat stabieler waren en omhoog gingen.
En ik verkoop gems / bs plans / hele goede items op de RMAH
Nee langerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Maar toen jij nog speelde waren de prijzen juist nog bizar hoger man...
En jij hebt toch maar een paar weekjes gespeeld ?
Ja, maar veel minder dan met de andere opties. snelheid van die dingen is veel te laag om er wat aan te hebben. En de proc rate ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je scoort toch crit + damage + life on HiT + cooldowns
Wat zijn die nog waard eigenlijk? Ik salvage nog wel plichtmatig, maar kijk daar eigenlijk nooit meer naar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie genade, mijn crapendaries worden echt steeds crappier. En voor de fiery brimstone hoef je het ook niet meer te doen
Iets boven de 10k laatste keer dat ik keek....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat zijn die nog waard eigenlijk? Ik salvage nog wel plichtmatig, maar kijk daar eigenlijk nooit meer naar.
Krijg met enige regelmaat crapendaries en dat is met behoorlijk rustig aan farmen. Dat die droprate hoger lijkt zal wel komen omdat iedereen gelijk na de patch 24/7 aan het farmen was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef ssebass het volgende:
Hoe zijn jullie drops de laatste dagen? Eerste dagen na de patch hoorde je iedereen incl ikzelf met veel legendaries en sets. Na die eerste dagen niets meer gevonden. Het lijkt erop dat de eerste paar dagen van een patch de droprate een stuk hoger is.
Een week terug nog 21kquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iets boven de 10k laatste keer dat ik keek....
ik niet, maar op zich wel logisch aangezien de bedoeling is dat 1 van die 2 classes tankenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:28 schreef So_Surreal het volgende:
Zie op zo'n laadscherm net staan: "Barbarians & monks take 30% less damage than DH's, WD's & Wizards"![]()
Wie wist dit ?
Klopt ja... maar melee characters kunnen niet zoals DH's, WD's & Wizards op een veilige afstand staan om monsters af te maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:28 schreef So_Surreal het volgende:
Zie op zo'n laadscherm net staan: "Barbarians & monks take 30% less damage than DH's, WD's & Wizards"![]()
Wie wist dit ?
Zie net zo vaak een wizard tanken hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik niet, maar op zich wel logisch aangezien de bedoeling is dat 1 van die 2 classes tanken
Ik! Las het ook maar een keer ergens overigens.... Meende dat het toen nog maar 25% was maar ik kan me vergissen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:28 schreef So_Surreal het volgende:
Wie wist dit ?
En de prijs lijkt nog steeds te zakken.quote:
ik pas 1tje vandaagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:21 schreef BGTes het volgende:
4 legendarieseen 2-hand met 900dps, thanks!
LOL! Die gem is alleen al 2 miljoen waardquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:40 schreef Necrodeath het volgende:
Vandaag een nieuwe wand gekocht. Redelijke upgrade, waar ook nog een 80% crit damage gem al in zat.
Kosten? 1.5mil
Welke wandquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:40 schreef Necrodeath het volgende:
Vandaag een nieuwe wand gekocht. Redelijke upgrade, waar ook nog een 80% crit damage gem al in zat.
Kosten? 1.5mil
Nope, is altijd 30 geweest voor zover ik weet. Wist het vanaf het begin... Zoals besproken ook wel logisch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik! Las het ook maar een keer ergens overigens.... Meende dat het toen nog maar 25% was maar ik kan me vergissen.
Ik hou 't bij the oculus, ding is nog altijd geniaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:37 schreef Meastro het volgende:
Zit nu op 2 APS. 2.14 met Slow time.
65k damage, nu nog even sparen voor een fatsoenlijke chantodo's force.
Je hebt alleen geen Life on Hit, en weinig lifesteal waardoor je verplicht Bloodthirst als passive moet gebruiken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:47 schreef xSoDx het volgende:
Mn barb wat upgrades gegeven, zit nu met battle rage op 111k dps
Nu wat meer luck krijgen met legendary drops want alles heeft tot nu toe een crap roll gehad
(en Sever's proc + life steal <3)
Een rare wand.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:39 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Welke wand?
Wat zijn de rest van de stats ?
Slorak's madness toevallig? :pquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:54 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Een rare wand.
Is niet zo heel boeiend verder, maar was toch een upgrade voor me.
in de 900 dps, wat int en vit, en iets van 60-70 c-hit damage ofzo, zo even uit het hoofdje.
Socketje d'r op?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:02 schreef ssebass het volgende:
Ah nice weer een legendary gevonden. Een windforce met 1340 dps en dex+vit. Zijn helaas niet zo heel veel meer waard maar ga het toch maar proberen
Ai! Bummer :-)quote:
Gewoon beide specs aanhouden. Als je party sterk genoeg is, dan je niet vrieskist build gebruiken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:06 schreef So_Surreal het volgende:
Toch maar weer terug gegaan naar de vrieskist spec
Lukte vanmiddag op MPL5 niet om de uberbosses neer te krijgen met zijn 4en.
Toen veranderde ik mijn spec en heb ik ze bijna in mijn eentje gemold
Vind het jammer dat er niet 1 knop is waarmee je snel kan wisselenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon beide specs aanhouden. Als je party sterk genoeg is, dan je niet vrieskist build gebruiken.
Dat zal wel ooit komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Vind het jammer dat er niet 1 knop is waarmee je snel kan wisselen
Ik heb alleen pas 2x dat item van Skelly/Maghda.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als ik tijd heb, doe ik wel mee. Ik heb ook nog een machine.
Ik moet het item van de rechter portal (Siegie/Kulle) nog en dan kan ik weer een ring craften.
Dan had ik ook gewoon even opnieuw 5 stacks gehaald. Watchtower of Halls moet dat binnen 15 minuten te doen zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb alleen pas 2x dat item van Skelly/Maghda.
Vorige keer mijn 5 stacks opgegeven voor de groep om te wisselen van build.
Daardoor hebben wel andere hun part gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |