Helaas nog niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 01:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Al wat gevonden in de tussentijd?
Dat is wel leuk spul, een aantal heb ik al, de C5 en de J5 o.a., weet je zo om welke het gaat?quote:Op zondag 20 april 2014 23:34 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb een zak met mobieltjes uit het Cybershot tijdperk van SE, interesse?
Even een lokquote plaatsen voor T42quote:Op zondag 20 april 2014 17:23 schreef T42 het volgende:
Ik kan zoveel platen maken als ik wil krijg nooit een nummertje erbij
In de kop van Noord-Holland, maar ik kan als het ver weg is het ook door UPS laten afhalen bij je, afhankelijk van of het iets voor me is natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2014 22:22 schreef Enix het volgende:
Ik zal morgen eens voor je kijken. Waar woon je precies?
Krijg je even via DM, maar de kop is niet zo grootquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Enix het volgende:
Ja, maar in welke plaats als ik vragen mag? Zelf woon ik namelijk ook in N-H.
Toevallig al gekeken?quote:Op maandag 21 april 2014 22:22 schreef Enix het volgende:
Ik zal morgen eens voor je kijken. Waar woon je precies?
HDD's vervang ik meestal voor CF-kaarten waar ik kan, maar als het een SCSI-model is (dus 50 pins ipv 40 pins) of een apart model voor een IBM PS/2 ofzo dan heb ik daar wel oren naar, want die dingen zijn niet (makkelijk) vervangbaar omdat de pinout compleet anders is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:52 schreef CrashO het volgende:
Spaar je ook oude hdd's en meuk? Moet volgens mij nog wel ergens zo'n dubbele hdd hebben liggen die loopt te verstoffen (zeg maar 2 3.5" hdd's op elkaar gestapelt kwa hoogte). Wil vanavond wel eens in de troep-lade spitten als je interesse hebt.
PC spullen van die leeftijd heb ik momenteel nog voldoende, daar valt niet zo veel van uit. Ik bouw ook wel eens pc's voor mensen die weinig tot niets te besteden hebben met wat oudere onderdelen, maar ook daarin ben ik momenteel voorzien.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef KLTZK het volgende:
Hier liggen nog een Ati Radeon 9700 Pro, een floppydrive, een oud moederbord met een LGA775 socket en nog wat oude dingen weg te rotten, zou ik je daar gelukkig mee kunnen maken?
Ik heb geen idee of ze het nog doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |