Oh, kijk. Dat vind ik dan wel weer leuk. Eens zien of ik T42 ook zo ver kan krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik moet nu mijn Super Nintendo gaan ruilen tegen een taart??? Lees ik dit goed?
Kaap je nou het topic van djkoelkast om een Mega Drive II aan te bieden?quote:Op zondag 21 april 2013 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Misschien komt er zo begin mei een ouderwetse Sega spelconsole van weleer zoals hieronder vrij met bijbehorende controller.
[ afbeelding ]
Liefhebbers? Compleet met stekker maar geen games erbij en werkt m.i. nog gewoon.
Als je weet wat voor taarten ik bakquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik moet nu mijn Super Nintendo gaan ruilen tegen een taart??? Lees ik dit goed?
Blijkbaar mag ik die gewoon hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 11:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kaap je nou het topic van djkoelkast om een Mega Drive II aan te bieden?
Ah, dat is mooiquote:Op zondag 21 april 2013 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blijkbaar mag ik die gewoon hebben
Ja het was eigenlijk een vraagquote:Op zondag 21 april 2013 12:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi. Ik heb zelf nog twee kapotte maar ik wil eerst kijken of ik die zelf nog kan repareren.
Oh, ik had het al lang geleden beloofd, zelfs nog voor ik z'n topic had gezien. Maar ik ben er tot nu toe nog niet aan toe gekomen om alles wat op zolder staat door te spitten. Ik ben begonnen met dingen over te nemen en te verzamelen zodat ik er zelf mee kon prutsen, maar door de tijd is het nu allemaal eigenlijk antiek en achterhaald. Dus ik kan nu meer met P4 en hoger dan met P3 en lagerquote:Op zondag 21 april 2013 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja het was eigenlijk een vraag![]()
Maar we zullen zienIedereen lijkt alles al aan T42 te beloven, maar volgens mij heeft die inmiddels wel genoeg voor dit jaar
Ik heb nog wel wat P4 spul liggen denk ik, waar ik niks mee kan.quote:Op zondag 21 april 2013 15:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik had het al lang geleden beloofd, zelfs nog voor ik z'n topic had gezien. Maar ik ben er tot nu toe nog niet aan toe gekomen om alles wat op zolder staat door te spitten. Ik ben begonnen met dingen over te nemen en te verzamelen zodat ik er zelf mee kon prutsen, maar door de tijd is het nu allemaal eigenlijk antiek en achterhaald. Dus ik kan nu meer met P4 en hoger dan met P3 en lager.
Maar dan heb ik weer niks voor jou. Niet echt een eerlijke ruil denk ikquote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat P4 spul liggen denk ik, waar ik niks mee kan.
Oude (niet originele, maar thuis van tv opgenomen) videobanden zijn ook welkomquote:Op maandag 22 april 2013 23:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar dan heb ik weer niks voor jou. Niet echt een eerlijke ruil denk ik.
Het loopt wel door, maar niet super snel ofzo...quote:Op maandag 22 april 2013 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oude (niet originele, maar thuis van tv opgenomen) videobanden zijn ook welkom![]()
En sowieso kan ik altijd wat voor je apart houden, mocht je wel eens wat hebben, of heb jij niet zo'n doorloopcollectie?
ben geen banket bakkertquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, kijk. Dat vind ik dan wel weer leuk. Eens zien of ik T42 ook zo ver kan krijgen.
Je moet het ook weggeven, niet zelf opetenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:15 schreef T42 het volgende:
[..]
ben geen banket bakkertzou me dood vreten denk ik
das het probleemquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet het ook weggeven, niet zelf opeten
Puur uit nieuwsgierigheid hoor; voor wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil de machines dan ook echt kunnen gebruiken.
Het is en blijft een hobbyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:37 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid hoor; voor wat?
Waar gebruikt men in hemelsnaam een Windows 3.11 voor? Ik heb dit zelfs nog nooit gezien.
Uit mijn hoofd nee maar ik weet bijna zeker dat een bezoek aan de kelder/zolder en in allerlei hoeken en gaten ik voldoende materiaal vanaf de jaren 60 tot nu vind om een winkeltje te openen.quote:
Ja eigenlijk van alles wel, maar de main-verzameling is gebaseerd op computers: homecomputers, spelcomputers, handhelds. Daarnaast ook bepaalde videorecorders, maar daar ben ik specifieker in.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd nee maar ik weet bijna zeker dat een bezoek aan de kelder/zolder en in allerlei hoeken en gaten ik voldoende materiaal vanaf de jaren 60 tot nu vind om een winkeltje te openen.
Maar punt is dat ik te lui ben om die moeite te gaan nemen.
Maar...er komt een dag dat ik gewoon ga spitten en dan hoor je het zeker.
Zet i.i.g neer wat je interesse heeft en dan weet ik wat ik opzij moet zetten.
Is zoiets uberhaupt nog wel te reperareren denk je? Anders gaat ie gewoon gelijk de kliko inquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben bang dat ik die niet meer kan redden
Misschien weet user T42 dat. Hij kan natuurlijk nog gebruikt worden voor onderdelen: als iemand een PS1 met een kapot moederbord of kapotte voeding heeft kan die er nog iets mee. Als geheel geen idee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is zoiets uberhaupt nog wel te reperareren denk je? Anders gaat ie gewoon gelijk de kliko in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |