Ja graag, alleen als het kan wel p3 of ouder, het nieuwere spul heb ik voldoende van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef Psy-freak het volgende:
Ik ga even kijken, zijn mobo's, harddisks etc. ook goed?
Ga ik eerst even zoeken, weet ook echt niet of ik het ding nog heb liggen. Heb wel nog een hoop oude P2-tijdperk, HP Vectra's en dat soort, mag ook zo de deur uitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
Als je iets van een typenummer of foto (mag ook gewoon een googlefoto zijn) hebt kan ik kijken of dat in de collectie past.
Sorry, dan kan ik je niet helpen. Is wel voor het eerst dat ik dit hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja graag, alleen als het kan wel p3 of ouder, het nieuwere spul heb ik voldoende van.
Dat je wat hoort? Dat ik dit zoek of dat ik alleen het oudere zoek?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Sorry, dan kan ik je niet helpen. Is wel voor het eerst dat ik dit hoor
Dat het ouder moet zijn. Maar ik snap je nu. Leuk project manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat je wat hoort? Dat ik dit zoek of dat ik alleen het oudere zoek?
P4 spul enzo kan ik gewoon niks mee, het is te langzaam om fatsoenlijk iets mee te kunnen en het is te snel voor Windows 3.11. Ik ben momenteel bezig een 486 te moderniseren, dat betekent een ATX voeding er in, geen hdd's maar CF kaartjes, dat soort dingen. Hij maakt zo weinig geluid dat ik op het lampje moet kijken of hij wel aan staat![]()
Ik wil alleen ook niet alles volstauwen, dus ik moet er wel iets aan hebben. Ik kan wel 100 pc's verzamelen en die op een toren op zolder zetten, maar daar heb ik geen lol aan. Ik ben momenteel mijn zolderverdieping aan het inrichten voor retrogebruik. Ik wil de machines dan ook echt kunnen gebruiken. Onderdelen kunnen weer worden gebruikt om andere machines op te lappen.
Ik heb al het e.e.a. staan, ik moet alleen nog even wat bureaus vinden (van die ijzeren eenpersoons dingen) om een mooie rij aan werkende systemen te maken. De rest sluit ik aan op de beamer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:19 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat het ouder moet zijn. Maar ik snap je nu. Leuk project man
Leuk man, heb wel wat DDR single geheugen gevonden, wil je dat hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb al het e.e.a. staan, ik moet alleen nog even wat bureaus vinden (van die ijzeren eenpersoons dingen) om een mooie rij aan werkende systemen te maken. De rest sluit ik aan op de beamer.
Onlangs een Photoplay kast aan de collectie toegevoegd, die ben ik nu aan het oplappen.
Dat komt nog wel van pas in de G5 die ik heb staan, maar dat is dan ook meteen het nieuwste waar ik iets aan hebquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:23 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Leuk man, heb wel wat DDR single geheugen gevonden, wil je dat hebben?
PM/DM je adres maar even, stuur ik het vandaag of morgen even op.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat komt nog wel van pas in de G5 die ik heb staan, maar dat is dan ook meteen het nieuwste waar ik iets aan heb
Ik zou eens een lijstje moeten maken met wat voor onderdelen ik echt nodig heb. In ieder geval zoek ik nog wel een p3 op socket 370 met een 100mhz FSB, moet op dit moederbord kunnen: http://www.yjfy.com/C/CHAINTECH/mainboard/CT-6WEV.htmquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:31 schreef R-Tech het volgende:
Je mag wel eens op mijn zolder komen shoppen
Plenty onderdelen voor P3 en veel lager, harddisk, geheugen (30p simm etc.), insteekkaarten etc.
Moh, 350km rijden voor een p2 is misschien weer iets te veel van het goedequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:22 schreef Pagan het volgende:
Nog belangstelling voor een PII 233mhz systeem, Win 95 met licentie ligt ook nog wel ergens.
Hij staat in de gemeente Slochteren, weliswaar aan de A7, maar niet om de hoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |