Dat vond ik juist het mooiequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef Ener-G het volgende:
Leuk dat ze zomaar wou poseren
Let op de huidtinten, de onderste lijkt wat roziger en de bovenste wat groeniger. Trap verder niet in de val van te krappe scherptediepte, want nu is alleen haar oog aan de linkerkant scherp, bij beide foto's. Haar achterste oog valt net buiten het scherpstelvlak, dus volgende keer iets meer diafragma knijpen.
Dank! Rijksmuseum.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef janeway het volgende:
[..]
Erg gaaf wel. waar heb je die gemaakt?
Mooi, maar ik hou wel van dit soort plaatjes, Archeon enzo, zoon (11) vind dit soort verkleden ook leuk..quote:
nou, dan zien we jullie daar wel: heb met deze foto een gezinskaart voor Archeon verdiendquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef janeway het volgende:
[..]
Mooi, maar ik hou wel van dit soort plaatjes, Archeon enzo, zoon (11) vind dit soort verkleden ook leuk..
Mag je daar rondlopen met je dslr?quote:
quote:
quote:Mag ik foto’s maken in het museum?
Foto’s maken zonder flits en video’s zonder licht is toegestaan. Het is niet toegestaan foto-, video- en filmopnamen te maken waarbij gebruik wordt gemaakt van lampen, flitsapparatuur en/of statieven zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de directie van het Rijksmuseum.
In t rijks dus wel, tof. In sommige musea mag je ook niet fotograferen met e gsmquote:
Pancakequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:43 schreef Stefan het volgende:
Ik had er persoonlijk een pancake layer overheen getrokken
Leuk man, zoon was afgelopen maandag met mij naar de grijze jager dag in het archeonquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:05 schreef photolex het volgende:
[..]
nou, dan zien we jullie daar wel: heb met deze foto een gezinskaart voor Archeon verdiend
Mmm ik vind het niet echt veel.quote:
Het is een stapel kaartenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:25 schreef spreading het volgende:
Photolex, aparte platen waar ik ondanks de al gegeven kritiek toch naar blijf kijken.
[..]
Mmm ik vind het niet echt veel.
Het oog wat je ziet is donker, die telefoon(?) tegen der mond is gewoon heel vreemd en geeft het gevoel dat dit meer een snapshot is. Gewoon iets gezien en geschoten.
nou .. hou het op september...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef spreading het volgende:
Die stapel kaarten had ik nou niet direct herkend, maar dat is niet heel erg. Ik had wel geprobeerd om haar gezicht iets lichter op de foto te krijgen. Omdat het geen geposeerde foto is het moeilijker om even een reflectie scherm van stal te halen, maar dat had hier wel veel geholpen aangezien je zo te zien met tegenlicht werkt.
Maar als ik het goed zag heb je vanaf augustus tijd zat om te oefenen met een ander leuk onderwerp en met een aantal leuke mensen (al zijn die wel van een ander forum)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |