Dan heb je wel een erg dure bankzitter voor het middenveld. Engelaar is al genoeg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
Drenthe zou alleen op het middenveld als stand-in gebruikt kunnen worden wat mij betreft.
Ik denk niet dat Drenthe op dit moment heel veel zal eisen. Niemand wilt hem hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een erg dure bankzitter voor het middenveld. Engelaar is al genoeg.
Hoezo duur? Ik denk niet dat Drenthe in de situatie zit om veel te eisen. Het is graag of niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een erg dure bankzitter voor het middenveld. Engelaar is al genoeg.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Drenthe op dit moment heel veel zal eisen. Niemand wilt hem hebben.
Ik denk niet dat die jongen voor een appel en een ei komt voetballen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:06 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Hoezo duur? Ik denk niet dat Drenthe in de situatie zit om veel te eisen. Het is graag of niet.
Ja, daar heb je idd gelijk in. Had even niet aan Willems gedacht, en Pieters is nog geblesseerd natuurlijk. Jammer dat Drenthe geen rechtspoot is, en op het middenveld hebben we op zich wel genoeg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je hebt Willems en Pieters toch al voor die positie? Bouma kan er ook spelen.
Dan nog eist hij vrij veel ben ik bangquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Drenthe op dit moment heel veel zal eisen. Niemand wilt hem hebben.
Ik dacht meer aan een vervanger voor Van Bommel of Strootman, die nog wel wat wedstrijdjes zullen missen. Links op het middenveld dus. Kan hij daar niet spelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dan nog eist hij vrij veel ben ik bang
Duur bovendien nog wel ff voordat die fit is en zo iemand erbij is ook totaal zinloos aangezien we voor op de linkerflank Bouma, Willems en Pieters hebben in de verdediging en Mertens, Depay en Lens in de aanval. Compleet overbodig en geldverspilling dus.
Derijck.. Stel dan gewoon Bouma op.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 24-10-2012 om 11:32:28#PSV-opstelling in hesjes met: Waterman; Hutch, Derijck, Marcelo, Willems; Van Ooijen, Strootman, Wijnaldum; Lens, Matavz, Mertens #psvsol reageer retweet
Mooi dat Willems terug isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef StijnDa het volgende:
Derijck.. Stel dan gewoon Bouma op.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 24-10-2012 om 11:32:28#PSV-opstelling in hesjes met: Waterman; Hutch, Derijck, Marcelo, Willems; Van Ooijen, Strootman, Wijnaldum; Lens, Matavz, Mertens #psvsol reageer retweet
Van Ooijen op het middenveld, mooi dat hij een kans krijgt![]()
Derijck was zaterdag heel slecht ja, maar ik zie hem nog steeds liever dan Bouma eigenlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef StijnDa het volgende:
Apart dat Van Ooijen de voorkeur boven Ritzmaier krijgt. Ik persoonlijk vind dat toch een groter talent als ik afga op wat ik gezien en gelezen heb.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef StijnDa het volgende:
Goede opstellingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef StijnDa het volgende:
Toch weer Narsingh op de bank en Matavz in de spits. Laat dan lekker de aanval staan en laat Narsingh gewoon minuten spelen, die moet nog wennen.quote:
Nee, deze 3 voorin is het beste op dit moment.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:56 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Toch weer Narsingh op de bank en Matavz in de spits. Laat dan lekker de aanval staan en laat Narsingh gewoon minuten spelen, die moet nog wennen.
En Lens weer naar rechts? Zie hem toch liever in de spits.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, deze 3 voorin is het beste op dit moment.
Lens heeft niet meer in echt rechts gestaan sinds die in bloedvorm is (alleen bij Oranje nog)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
En Lens weer naar rechts? Zie hem toch liever in de spits.
Ik zou het wel eens zo willen zien; Mertens op 10 en dan Lens - Matavz - Narsingh, volgens mij hebben ze nog nooit zo gespeeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lens heeft niet meer in echt rechts gestaan sinds die in bloedvorm is (alleen bij Oranje nog)
Ben dus benieuwd.
Ik zou het zo ook wel willen hebben of ja de Matavz - Narsingh combo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens zo willen zien; Mertens op 10 en dan Lens - Matavz - Narsingh, volgens mij hebben ze nog nooit zo gespeeld.
Ik begrijp dat Ritzmaier geblesseerd is. Maat ik geloof dat Advocaat hem als hij fit is eerder als linksback misbruikt dan als middenvelder. Zonde, want talent heeft hij wel. Maar schijnbaar ook moeite om de laatste stapte zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Apart dat Van Ooijen de voorkeur boven Ritzmaier krijgt. Ik persoonlijk vind dat toch een groter talent als ik afga op wat ik gezien en gelezen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |