PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Had het gister al gevondenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gurbuh, doe Debby Pleasure trouwens maar eens googlen
Shopaholicquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:57 schreef KrAlex het volgende:
Ook maar de 800K coins verkopen voor 160¤
Maar dan heb ik geen coins meer om te spelen en maximaal 2 extra kleding stukken in mn kast die al bijna vol zit.
en heb je ze nog?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:20 schreef Toefjes het volgende:
Ik kijk het nog een paar wedstrijden aan, als dit zo blijft verdwijnen Rooney en zijn ploeggenoten op de tradepile.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:02 schreef Fuszy het volgende:
Die klote amerikanen hebben amper iets gekocht. Zaken gaan slecht
Heb je een de link nog open staan van die thread? Kan je m ff sturen dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:02 schreef DutchSL het volgende:
Volgens de suggestion thread op EA forum gaat Sirigu IF worden.
Ik had vorig jaar IF Sirigu in een pakje.. dit pakje:
[ afbeelding ]
EA, doe dat maar nog een keer
[FIFA 12: FUT] #126: Folle lok en seine ien het neie jierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:07 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb je een de link nog open staan van die thread? Kan je m ff sturen dan.
Haha, bedoelde eigenlijk van de suggesties EA. Toch bedankt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:08 schreef DutchSL het volgende:
Bij het opzoeken van die foto (pakje was 1 januari, dus makkelijk terug te vinden) zag ik dat we toen op 1 januari in topic #126 zaten, en we eindigden boven de 1000.
Het is nog niet eens november en we zitten al in topic #281, waar gaat dit heen
edit.
[..]
[FIFA 12: FUT] #126: Folle lok en seine ien het neie jier
Geweldige TTquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:08 schreef DutchSL het volgende:
Bij het opzoeken van die foto (pakje was 1 januari, dus makkelijk terug te vinden) zag ik dat we toen op 1 januari in topic #126 zaten, en we eindigden boven de 1000.
Het is nog niet eens november en we zitten al in topic #281, waar gaat dit heen
edit.
[..]
[FIFA 12: FUT] #126: Folle lok en seine ien het neie jier
O haha dat is wel logischer jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:09 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha, bedoelde eigenlijk van de suggesties EA. Toch bedankt.
Gurbuh over confettiquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Was die kneus niet geband ofzo omdat ie alles bij elkaar had gehackt?
Haha precies, mooi ook de tekst Tamper-banned erbij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu nog dat plaatje van jou Maikon Leite erbij en het is compleet
Die wordt helaas wel reteduur ben ik bangquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:27 schreef DutchSL het volgende:
Voor de mensen met een Frans brons team, deze gast heeft 3x gescoord en krijgt dus wsl een IF:
[ afbeelding ]
Ik kom niet eens op de EA forums, die error komt telkens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:29 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand ff een puush maken van die suggestion? Ik krijg steeds een error als ik die pagina wil openen: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2027695.page
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2012 11:34:24 ]
De helft hiervan krijgt er wss geen eenquote:
Ik wilde al mn getamperde coins investeren in dure silvers. Op die manier had ik geen opvallend bedrag op mijn 'rekening' en geen extreem high rated spelers. Maar ik had ze wel duur kunnen verkopen later.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
\\Waarom deed je dat? Zeg niet yolo
Bassong houden ze eerder op 74quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef ThadCastle het volgende:
74 IF Bassong zou te ziek zijn, eerder 77 verwacht ik dan. Craddock van 56-64 geloven ze het zelf
Mata verdient hem anders wel, het meest van alle BPLquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt ook beter naar het lijstje er onder met de motivaties kijken, die bronzen spits met 4 goals krijgt er vrijwel zeker wel een evenals die Fransman met een hattrick.
Mata gaat geen IF krijgen zo snel na de SIF (al had Higuain dat wel, maar die scoorde ook de ene na de andere hattrick toen in het begin van het seizoen).
Laat ik nou net gisteren Neymar gekocht hebben, ach ja hij speelt toch heerlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:36 schreef ThadCastle het volgende:
Als die suggesties doorgaat dan gaan de eerste high rated spelers zakken (Neymar etc)
Vorig jaar niet, hadden ze best vaak 74 -> 77. Maar als ze nog meer geld willen verdienen houden ze hem 74quote:
Ze doen vaker 74>74. Maar als er dan nog een upgrade komt wel naar gold.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vorig jaar niet, hadden ze best vaak 74 -> 77. Maar als ze nog meer geld willen verdienen houden ze hem 74
Hij had vorige keer toch ook 2 goals? Dan moet je verbetering tonen toch voor een SIF?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mata verdient hem anders wel, het meest van alle BPL
Ik heb 2 weken terug Bassong voor 4k en Mayuka voor 2k, dus wilde een bargain BPL zilver team maken.. Helaas ben ik niet verder gekomen dan die twee koopjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tijd om mijn zilver bpl te verkopen
Jij hebt miljoenen coins?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:38 schreef Johnbon het volgende:
Als dit klopt maar even een stel IF rooney's goedkoop inkopen en later duurder verkopen.
Vorig jaar had je ook vaak zat 74 NIF's die krankzinnig goede 74 IF's werden, bv. Mignolet. Maar dan hadden ze ook een Yakubu die van 72 gelijk gold werd, het is een beetje random.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vorig jaar niet, hadden ze best vaak 74 -> 77. Maar als ze nog meer geld willen verdienen houden ze hem 74
Gebeurt!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:40 schreef Kamikazie het volgende:
Als dit gebeurd ga ik maar even paar IF messi's inslaan, die worden toch ook wel duurder hihi.
Laten we deze twee anders samen price fixen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:40 schreef Kamikazie het volgende:
Als dit gebeurd ga ik maar even paar IF messi's inslaan, die worden toch ook wel duurder hihi.
Alsof messi een SIF gaat krijgen, die man kan er niks van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gebeurt!
En niet als er SIF's komenBest grote kans.
Ik bewaar ze welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:42 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Laten we deze twee anders samen price fixen.
Ik heb met hem gespeeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef Alovenac het volgende:
Niemand hier ooit met Nasri gespeeld?
Sergio Padt kopen, 68 speed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:49 schreef StijnDa het volgende:
Buffon is de snelste keeper in mijn club. Wat is deze, hij is 34
Met je Rooney, Robbben bazenteam?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:00 schreef Toefjes het volgende:
2 wedstrijden opeens gewonnen. Nu vind ik het weer een leuk spelletje
Ja, zelfs met hun gewonnen. Maar ja, de naam van de tegenstander was ook Feyenoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:06 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Met je Rooney, Robbben bazenteam?
Geld dus niet waard? Ik twijfel om hem in 4222 op de rechter CAM positie te zetten ipv Cazorla.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:50 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ik heb met hem gespeeld.
Prima Allrounder, maar blinkt nergers écht in uit.
Mooi, de eerste goal is belangrijk als die er in zit en de tegenstander (ultra)offensief gaat spelen is het feestquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zelfs met hun gewonnen. Maar ja, de naam van de tegenstander was ook Feyenoord.
Daarna van een Duitser met 5@tb gewonnen. Die tellen voor 3
Ik denk dat Kaka daar wel intresse in heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Kaka en Diego staan op het lijstje om Alex te vervangen.
Hoeveel mini coopers gaan ze Kaka bieden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Dribbelt wel fijn, maar zijn passing/schot zijn het allemaal nét niet in mijn ogen, maar het maar net hoe je hem gebruiktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Geld dus niet waard? Ik twijfel om hem in 4222 op de rechter CAM positie te zetten ipv Cazorla.
Ze hebben ff op Futhead gekeken:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mini cooper verhaal is uit de duim gezogen man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:10 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Hoeveel mini coopers gaan ze Kaka bieden?
Toch denk ik niet dat ze zo snel een opvolger voor Alex gaan vinden. Die man was gewoon een geniale spelmaker die beschikte over veel scorend vermogen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ze hebben ff op Futhead gekeken:
[ afbeelding ]
Ik had Soldado en Rodrigo, ik vond Soldado veel beter maar het team speelde voor geen meter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:20 schreef Lindgren. het volgende:
Torres als een van de twee spaanse spitsen, wie ernaast? Callejon? Mata? David Silva?Zouden die beter zijn dan Soldado? Anders nog even wachten en Benzema en Falcao als duo denk ik.
Mata lijkt me de beste spits van de eerste 3quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:20 schreef Lindgren. het volgende:
Torres als een van de twee spaanse spitsen, wie ernaast? Callejon? Mata? David Silva?Zouden die beter zijn dan Soldado? Anders nog even wachten en Benzema en Falcao als duo denk ik.
Hoeveel kosten Falcao en Benzema?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:20 schreef Lindgren. het volgende:
Team?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef yvette1982 het volgende:
Ik sta gewoon op de drempel om te promoveren naar divisie 1!
Bojan misschien? Lekker underratedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:20 schreef Lindgren. het volgende:
Hij moet dan vanaf rechts gaan komen, dus wordt echt gebruikt om naar binnen te snijden of de achterlijn te halen en de spitsen te bedienen...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:11 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Dribbelt wel fijn, maar zijn passing/schot zijn het allemaal nét niet in mijn ogen, maar het maar net hoe je hem gebruikt
Is de moeite waard, je hebt het spel alleen binnen korte tijd uitgespeeldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had AC Brotherhood nog in de kast liggen, was er gister weer eens verder mee gegaan. Bijna die verhaallijn uitgespeeld volgens mij...
Is AC Revelations een leuk vervolg?
Brotherhood en Revelations staan beiden op nummer 1 in mijn favoriete spellen lijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had AC Brotherhood nog in de kast liggen, was er gister weer eens verder mee gegaan. Bijna die verhaallijn uitgespeeld volgens mij...
Is AC Revelations een leuk vervolg?
Leuke opties ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had Soldado en Rodrigo, ik vond Soldado veel beter maar het team speelde voor geen meter.
Maar jij skillt graag dus pak gewoon Mata of Cazorla met zijn 5* weak foot?
Tsja, 't is ook geen spits maar heeft wel leuke spitsentraits (finessequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mata lijkt me de beste spits van de eerste 3Maar wel Med/Med, niet ideaal.
Falcao 53k, Benzema 77k.quote:
Zou kunnen, maar da's wel weer heel erg budget.quote:
Het is wel erg fijn om een spits te hebben met een goede passing in 2 spitsen systeemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuke opties ja.Cazorla is ook wel een goeie.
[..]
Tsja, 't is ook geen spits maar heeft wel leuke spitsentraits (finesse)
[..]
Falcao 53k, Benzema 77k.
[..]
Zou kunnen, maar da's wel weer heel erg budget.
Die tower defence moest je gewoon het trucje doorhebben, dan viel het wel meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Brotherhood geweldig, Revelations wel aardig maar een heel stuk minder. Verhaal een stuk minder en de gameplay toevoegingen neit zo geslaagd, vooral die tower defences vind ik kut.
Klopt. Ik vond dat vorig jaar lekker met van Persie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is wel erg fijn om een spits te hebben met een goede passing in 2 spitsen systeemWerkt fijn met Di Natale.
zie editquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond dat vorig jaar lekker met van Persie.In dit team is dat helemaal ziek.
Dan heb je een middenveld met Fabregas, Iniesta, Hernanes en in mindere mate Hulk. Dat zijn echt heerlijke combinaties als ook je spits nog prima passing heeft. Dat, in combinatie met een goede afmaker al Falcao of Torres lijkt me echt idioot.
Nicequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
Ticket state of trance 600 is binnenWas dit jaar 1 van de leukste avonden die ik gehad heb
Mja, ik hou 'm zo denk ik. Vind 'm zo nog origineel en heerlijk spelen. Leuk bedacht trouwens, al ben ik niet zo'n fan meer van Giovincoquote:
Ja prima, is ook wel zonde om Iniesta en Fabregas te lozen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja, ik hou 'm zo denk ik. Vind 'm zo nog origineel en heerlijk spelen. Leuk bedacht trouwens, al ben ik niet zo'n fan meer van Giovinco.
O ik win ze wel, maar ik vind het gewoon niet leuk, past totaal niet in het spel imo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die tower defence moest je gewoon het trucje doorhebben, dan viel het wel mee
Ik vond 'm echt zo'n typische skill-CAM. Nu is het een LW en heeft hij alleen nog pace. Erg jammer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja prima, is ook wel zonde om Iniesta en Fabregas te lozen.
Waarom niet?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond dat vorig jaar lekker met van Persie.In dit team is dat helemaal ziek.
Dan heb je een middenveld met Fabregas, Iniesta, Hernanes en in mindere mate Hulk. Dat zijn echt heerlijke combinaties als ook je spits nog prima passing heeft. Dat, in combinatie met een goede afmaker al Falcao of Torres lijkt me echt idioot.
92 dribblingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond 'm echt zo'n typische skill-CAM. Nu is het een LW en heeft hij alleen nog pace. Erg jammer.
http://www.futhead.com/fifa/squads/471765/quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zoiets.En dan Barca style spelen.
Soldado en Rodrigo 2 heldenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/471765/
Die heb ik.
Alleen nog even een leuk spitsenkoppel dus.
Bazig team inderaad, hoe speelt Hernanes? Ik heb nu Kaka op CDM staan naast Ramires.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/471765/
Die heb ik.
Alleen nog even een leuk spitsenkoppel dus.
Soldado en Torres dan eerder.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Soldado en Rodrigo 2 heldenZet desnoods Soldado en Llorente
Speelt leuk, als je er gewoon een harde werker als Ramires naast hebt, kan het ook makkelijk. Zijn passing is top (86 visionquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:49 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Bazig team inderaad, hoe speelt Hernanes? Ik heb nu Kaka op CDM staan naast Ramires.Hebben dezelfde workrates volgens mij.
Als alles vanavond goed verloopt kan ik me gerust 100k rijker noemenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Soldado en Torres dan eerder.Ik heb nu 70k voor een duo, vanavond waarschijnlijk 130k
Hoeveel merk je nou van die vision..?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speelt leuk, als je er gewoon een harde werker als Ramires naast hebt, kan het ook makkelijk. Zijn passing is top (86 vision) en allround gewoon prima. Staat vaak op de juiste plek en bemoeit zich met aanval en verdediging.
Dat kan niet eens online???quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:56 schreef zerokil het volgende:
Blessures komen alleen voor als die speler een heel erinstige blessure heeft en gelijk van het veld afmoet.
Gaat voor ons denk ik wel een hotel overnachting worden, want denk dat niemand wil rijden, en we gaan sowieso met 7 man, dus dat zouden 2 auto's wordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha neeTe ver, te duur, vrienden gaan er niet heen.
Veel. Heeft veel te maken met long passes. Een speler met goede vision geeft 'm dan bijvoorbeeld perfect in de loop aan de verste man aan de andere kant van het veld, terwijl die met lage vision niet verder 'ziet' dan de eerste twee om 'm heen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoeveel merk je nou van die vision..?
DAarom speelde mijn Koreanen team crap.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veel. Heeft veel te maken met long passes. Een speler met goede vision geeft 'm dan bijvoorbeeld perfect in de loop aan de verste man aan de andere kant van het veld, terwijl die met lage vision niet verder 'ziet' dan de eerste twee om 'm heen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
DAarom speelde mijn Koreanen team crap.
Ah oké. Ik merk het niet zo, maar ik geef lange passes ook eigenlijk altijd met spelers met goede long passing, die hebben vrijwel ook altijd goede vision.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veel. Heeft veel te maken met long passes. Een speler met goede vision geeft 'm dan bijvoorbeeld perfect in de loop aan de verste man aan de andere kant van het veld, terwijl die met lage vision niet verder 'ziet' dan de eerste twee om 'm heen.
Jij dacht inb4 al the waisis people hahahhaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
DAarom speelde mijn Koreanen team crap.
Heb je hem al uitgespeeld?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb het Colosseum gekocht, nu ben ik een baas.
Ja, toen kreeg ik vet veel geld. Wat kan ik nu nog doen? Heb je nog wat zij-missies?quote:
Als het goed is wel? Waarschijnlijk die van Leonardo Da Vinci en je kan nog een hoop shit gaan zoekenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, toen kreeg ik vet veel geld. Wat kan ik nu nog doen? Heb je nog wat zij-missies?
Ik zou balen als ik dit zou zien bij het loadschermquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn team weer op 4 plekken verbeterd:
[ afbeelding ]
Hopelijk speelt het ook echt beter
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn team weer op 4 plekken verbeterd:
[ afbeelding ]
Hopelijk speelt het ook echt beter
Ik heb net van Feyenoord gewonnen. Alleen weet ik niet meer welke spelers de tegenstander had.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:08 schreef yvette1982 het volgende:
Nee, zo heet mijn team. Ik heb Spaanse spelers.
Ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou balen als ik dit zou zien bij het loadscherm
Ik niet, dat spitsen koppel moet je met een degelijke verdediging kunnen afstoppen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou balen als ik dit zou zien bij het loadscherm
Is hij niet med/med?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Rijst het volgende:
Cavani is een rare spits. Eerst scoort hij 3 wedsrijden achterelkaar en daarna is hij 3 wedstrijden onzichtbaar. Gelukkig heb ik genoeg scorend vermogen in mijn team
Er staat niet alleen een spitsenkoppel op het veld... En ze hebben wel kwaliteit als je ze goed gebruikt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik niet, dat spitsen koppel moet je met een degelijke verdediging kunnen afstoppen.
Nja in FUT is het spitsen koppel gewoon belangrijk. Daar komt namelijk het meeste gevaar van uit. Valencia en Bale zeggen me ook niet veel, vaak genoeg tegen gespeeld en niet veel last van gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er staat niet alleen een spitsenkoppel op het veld... En ze hebben wel kwaliteit als je ze goed gebruikt.
Niet doennnn verkoop Aguerro dan gewoon en koop een andere spitsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:32 schreef Toefjes het volgende:
Nou, de bazen worden weer uitgezwaaidMet het 2e elftal bijna alles gewonnen, maar met Rooney en Aguero wordt geen deukje in een pakje boter geschopt.
Gewoon even wennen aan je team man. Zonde dit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:32 schreef Toefjes het volgende:
Nou, de bazen worden weer uitgezwaaidMet het 2e elftal bijna alles gewonnen, maar met Rooney en Aguero wordt geen deukje in een pakje boter geschopt.
Dede/Santana linken met Maicon en Kaboul met Evra of Glichy. En op goal Julio Cesar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:35 schreef zerokil het volgende:
Dam kan geen teams maken hier..
Zoek een BPL team met Santana/Dede - Kaboul
Dan moet ik de verdediging ook vervangen. Structureel 3 a 4 goals tegen. En mn middenveld creeert niks, steekpasses op de verkeerde spelers, dus die moeten ook vervangen worden. Ik hou Rooney en IF Welbeck, omdat Rooney misschien in het TOTW komt, en IF Welbeck zit straks niet meer in pakjes.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet doennnn verkoop Aguerro dan gewoon en koop een andere spits
Picjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet ik de verdediging ook vervangen. Structureel 3 a 4 goals tegen. En mn middenveld creeert niks, steekpasses op de verkeerde spelers, dus die moeten ook vervangen worden. Ik hou Rooney en IF Welbeck, omdat Rooney misschien in het TOTW komt, en IF Welbeck zit straks niet meer in pakjes.
Ik denk dat ik een 4-2-3-1 elftal ga maken, speel nu al een aantal maanden 3-5-2 alleen, en dat wordt saai.
Je moet wel variatie houden in je opstelling jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet ik de verdediging ook vervangen. Structureel 3 a 4 goals tegen. En mn middenveld creeert niks, steekpasses op de verkeerde spelers, dus die moeten ook vervangen worden. Ik hou Rooney en IF Welbeck, omdat Rooney misschien in het TOTW komt, en IF Welbeck zit straks niet meer in pakjes.
Ik denk dat ik een 4-2-3-1 elftal ga maken, speel nu al een aantal maanden 3-5-2 alleen, en dat wordt saai.
4-2-3-1 Is altijd mijn favoriete opstelling geweest. Lekker veel technische middenvelders opstellen en dan lekker veel combinaties zoeken om uiteindelijk af te maken met je spits. LIGA BBVA is daar perfect voor. Ozil en Silva op de CAM. CDM Xabi en Xavi en op de CF Fabregas.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Ozil altijd minder spelen in FIFA , heb geen idee waaromquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
4-2-3-1 Is altijd mijn favoriete opstelling geweest. Lekker veel technische middenvelders opstellen en dan lekker veel combinaties zoeken om uiteindelijk af te maken met je spits. LIGA BBVA is daar perfect voor. Ozil en Silva op de CAM. CDM Xabi en Xavi en op de CF Fabregas.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind Ozil altijd minder spelen in FIFA , heb geen idee waarom
Ozil is linkspoot en 2* weakfootquote:
Ik vind die Modric maar niks. Ben een grotere fan van Ozil, maar dat zal wel liggen aan het feit dat jij een Kroaat bent en ik een Turk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ozil is linkspoot en 2* weakfoot
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mij boeit het nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik vind die Modric maar niks. Ben een grotere fan van Ozil, maar dat zal wel liggen aan het feit dat jij een Kroaat bent en ik een Turk.
Modric speelt ook veel beterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ozil is linkspoot en 2* weakfoot
Klopt, qua stats is Modric inderdaad de betere, maar heb hem dan liever op de CDM zoals vorig jaar. Vond hem daar wel goed spelen met Gerrard ernaast.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mij boeit het nietMaar stats liegen niet
Hij speelt daar ook goedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:46 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Klopt, qua stats is Modric inderdaad de betere, maar heb hem dan liever op de CDM zoals vorig jaar. Vond hem daar wel goed spelen met Gerrard ernaast.
Heb toch liever Ben Arfa op CDM. Red met zijn skillz veel diepe ballen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:46 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Klopt, qua stats is Modric inderdaad de betere, maar heb hem dan liever op de CDM zoals vorig jaar. Vond hem daar wel goed spelen met Gerrard ernaast.
Dan was het de perfect CM geweest. Lekker box to box, maar op CDM heb je in de Liga BBVA genoeg andere opties. Geniaal voor mensen die van het positie spel houden en veel combinaties aan gaan. Jammer dat ik dat teampje niet red met m'n coins.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij speelt daar ook goedJammer dat hij niet high - high stats had , was beter geweest
ib4 beste kopper eredivisiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef BDIL het volgende:
BTW waarom is Marcelo zo duur ? Zoveel verbeterde stats heeft hij niet ten opzichte van vorige jaar
Dit team heeft wel weinig pacequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dan was het de perfect CM geweest. Lekker box to box, maar op CDM heb je in de Liga BBVA genoeg andere opties. Geniaal voor mensen die van het positie spel houden en veel combinaties aan gaan. Jammer dat ik dat teampje niet red met m'n coins.
Vreemd ja, sowieso met Alba en Coentrao heb je ook nog een concurrentie die even goed zijn, als het niet beter is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef BDIL het volgende:
BTW waarom is Marcelo zo duur ? Zoveel verbeterde stats heeft hij niet ten opzichte van vorige jaar
Geen Braziliaanse concurrentie...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:49 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vreemd ja, sowieso met Alba en Coentrao heb je ook nog een concurrentie die even goed zijn, als het niet beter is.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit team heeft wel weinig paceZou of Fabregas of David SIlva eruit halen en Carzola erin ofzo
Dom van me, niet aan gedenkt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen Braziliaanse concurrentie...
Adrianoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen Braziliaanse concurrentie...
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:49 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vreemd ja, sowieso met Alba en Coentrao heb je ook nog een concurrentie die even goed zijn, als het niet beter is.
En toen werd je wakkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:53 schreef fetss het volgende:
eindelijk divisie 1 titlevanavond IF messi uit gratis pakketje halen!
Als er een echt zieke TOTW aanstaande is dan fix ik wel fifa pointsquote:
Is fixen tegenwoordig ook al straattaal voor kopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als er een echt zieke TOTW aanstaande is dan fix ik wel fifa points
fixen is regelen, soms vergeet ik over te schakelen van straattaal naar ABNquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is fixen tegenwoordig ook al straattaal voor kopen?
Staat al op de tradepile, had het gisteren hier gepost. Robben, Rooney, Nani en een aantal anderenquote:
Bergetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef BDIL het volgende:
Er moet ergens een Hidden gem zijn met 4* skills silverWaar niet veel mensen van af weten
Ik bied 3k voor Robbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Staat al op de tradepile, had het gisteren hier gepost. Robben, Rooney, Nani en een aantal anderen
Berget scoort op 10 meer dan Huse en Ellyou bij mijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bergetiedereen kiest voor Drage, want pace.
Maak een 433 met Bale en Torres. Doelpunten gegarandeerd !!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Staat al op de tradepile, had het gisteren hier gepost. Robben, Rooney, Nani en een aantal anderen
Berget was vorige jaar al bekendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bergetiedereen kiest voor Drage, want pace.
Die Zlatko Junuzovic 74 silver heeft ook zieke statsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij was spotgoedkoop toen ik mijn Noorse team maakte.
* GuRBuH gaat tweakers checken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:06 schreef Rijst het volgende:
Valt het jullie ook op dat GJE, Marcie en SB verdwenen zijn.... verdacht............
Perfect toch, geen gezeik meer gehad op het forum ( dat valt me ook opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:06 schreef Rijst het volgende:
Valt het jullie ook op dat GJE, Marcie en SB verdwenen zijn.... verdacht............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Vergelijkbaar met Ekici toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die Zlatko Junuzovic 74 silver heeft ook zieke statsAl helemaal als hij IF krijgt vanavond
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Perfect toch, geen gezeik meer gehad op het forum ( dat valt me ook op). IQ in dit topic gestegen en er zijn gezonde discussies
Ik zie geen nadelen, behalve dat ik hun niet meer op hun plek kan zetten maar we hebben altijd nog Thorb
dit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
En roypsv?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:06 schreef Rijst het volgende:
Pricefixquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:09 schreef DutchSL het volgende:
Die Juno is dan ook meer dan 10k waard.
Hij is al langer meer dan 10k, al is hij de laatste dagen hard gestegen ja, meer dan 20k alquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
PricefixIedereen denkt dat hij vanavond een IF krijgt
Roy en geniaalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Die heeft soms wel geniale opmerkingen.
Daar kijkt Rik niet mee?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik zocht op mezelf en kwam hier:
http://fut12.forummaken.nl/
Succesvol forum is succesvol.
Heerlijk beargumenteerdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Grootste pauperstad van Brabant ja.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Grootste pauperstad van Brabant ja.
KFC is alleen goed voor de hotwings, alle andere dingen daar zijn rotzooi.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef DutchSL het volgende:
Dat er eens iemand een KFC in Nijmegen opent, we hebben al drie Macs (waarvan twee op nog geen 5 minuten van elkaar) en twee net buiten de stad.
Geen KFC hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef DutchSL het volgende:
Dat er eens iemand een KFC in Nijmegen opent, we hebben al drie Macs (waarvan twee op nog geen 5 minuten van elkaar) en twee net buiten de stad.
I C what u did therequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef BDIL het volgende:
Er moet ergens een Hidden gem zijn met 4* skills silverWaar niet veel mensen van af weten
Ik neem nooit burgers, vieze sla en zo, ben geen konijn. Bij de mac bestel ik toch kipnuggets als ik er al komquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
KFC is alleen goed voor de hotwings, alle andere dingen daar zijn rotzooi.Vooral die burgers, vallen gewoon uitelkaar omdat het brood van 2 jaar geleden is.
KFC in Eindhoven goede zaak man. Moest dicht omdat hij zo onhygiënisch wasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik neem nooit burgers, vieze sla en zo, ben geen konijn. Bij de mac bestel ik toch kipnuggets als ik er al kom![]()
KFC met die drumsticks, crispy strips en hoe het allemaal heet, ik neem altijd zo'n variety menu (altijd = 4x in de afgelopen 5 jaar ofzo sinds ik niet meer in Eindhoven studeer ..)
Ik vind het vlees (burgers, kip) bij BK's, Mac's en KFC's bijna altijd smerig. Ik bestel meestal alleen wat friet (die gekronkelde van BK zijn top) en een milkshake ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik neem nooit burgers, vieze sla en zo, ben geen konijn. Bij de mac bestel ik toch kipnuggets als ik er al kom![]()
KFC met die drumsticks, crispy strips en hoe het allemaal heet, ik neem altijd zo'n variety menu (altijd = 4x in de afgelopen 5 jaar ofzo sinds ik niet meer in Eindhoven studeer ..)
/care, ik vind het lekker en nooit iets negatiefs meegemaaktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
KFC in Eindhoven goede zaak man. Moest dicht omdat hij zo onhygiënisch was
Bij de MCdonalds zijn de MCchicken en de Chicken sensation goed te doen hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:31 schreef DutchSL het volgende:
Die hamburgers bij de mac zijn los van de sla (lust ik per definitie niet) en dat gore ranzige sausje dat mayonaise moet voorstellen ook nog eens van heel slecht vlees, dan koop ik liever gewoon zelf vlees + broodjes en dan maak ik het zelf wel.
Alleen als ik zelf kip maak (vooral als ik het wil frituren) dan is het nooit zo lekker als bij de KFC (of de kipnuggets van de Mac).
Mad sausquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:31 schreef DutchSL het volgende:
Die hamburgers bij de mac zijn los van de sla (lust ik per definitie niet) en dat gore ranzige sausje dat mayonaise moet voorstellen ook nog eens van heel slecht vlees, dan koop ik liever gewoon zelf vlees + broodjes en dan maak ik het zelf wel.
Alleen als ik zelf kip maak (vooral als ik het wil frituren) dan is het nooit zo lekker als bij de KFC (of de kipnuggets van de Mac).
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
KFC in Eindhoven goede zaak man. Moest dicht omdat hij zo onhygiënisch was
Muizen ken je wel echt geen flikker aan doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef KrAlex het volgende:
[..]Hebben veel KFC's last van. We waren een keer naar de KFC in Amsterdam met wat vrienden. Zaten we te eten en opeens loopt er een muis onder de tafel.
Wij dus klagen bij de filiaal manager, komt er een of andere Marokkaan met gebrekkig Nederlands vertellen dat het probleem er al een aantal maanden was.
Welk probleem? Die muis of die marokkaan als manager?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef KrAlex het volgende:
[..]Hebben veel KFC's last van. We waren een keer naar de KFC in Amsterdam met wat vrienden. Zaten we te eten en opeens loopt er een muis onder de tafel.
Wij dus klagen bij de filiaal manager, komt er een of andere Marokkaan met gebrekkig Nederlands vertellen dat het probleem er al een aantal maanden was.
Dat is niet alleen bij de KFC hoor, maar dat zie je ook vaak bij de burger king. Wat dat betreft is de mac nog het schoonste.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef KrAlex het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij de KFC hoor, maar dat zie je ook vaak bij de burger king. Wat dat betreft is de mac nog het schoonste.
Je bedoelt dat ze daar wel echt dodelijk gif hebben liggenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij de KFC hoor, maar dat zie je ook vaak bij de burger king. Wat dat betreft is de mac nog het schoonste.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo van Marokkanen, maar een snackbar/restaurant moet toch aan bepaalde normen en waarden voldoen wat betreft hygiene.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Welk probleem? Die muis of die marokkaan als manager?
Kom jij uit Arnhem?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo van Marokkanen, maar een snackbar/restaurant moet toch aan bepaalde normen en waarden voldoen wat betreft hygiene.
De KFC in Arnhem is hierdoor ook een aantal weken gesloten geweest, maar merk niet dat het schoner is geworden.
In Apeldoorn heb je wel een hele goeie KFC in een mooi rond gebouw. Dat ziet er al een stuk beter uit.
Supermarkt is niet zo'n ramp, heb een jaar bij de Albert Heijn gewerkt, en zag in het magazijn ook weleens een muis rondlopen. De meeste dingen hebben toch een goede verpakking en de groente was je toch voordat je het gaat gebruiken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Muizen ken je wel echt geen flikker aan doenKomen toch wel weer terug als je ze hebt uitgeroeid. In elke supermarkt in Nederland zitten ze ook
En groenten staan voor 90% in de koeling...en daar kunnen muizen niet in.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Supermarkt is niet zo'n ramp, heb een jaar bij de Albert Heijn gewerkt, en zag in het magazijn ook weleens een muis rondlopen. De meeste dingen hebben toch een goede verpakking en de groente was je toch voordat je het gaat gebruiken.
Ook dat ja, maar je kan nooit zeker weten of daar een muis wel of niet in kan komen. Die dingen kunnen overal naar binnen waar het staartje ook door past.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En groenten staan voor 90% in de koeling...en daar kunnen muizen niet in.
In de supermarkt waar ik werkte waren die ook, maar inderdaad alles wat buiten de koeling stond was vaak wasmiddelen of een beetje restant van de vracht. Hoewel ze door karton heel makkelijk heenkomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Supermarkt is niet zo'n ramp, heb een jaar bij de Albert Heijn gewerkt, en zag in het magazijn ook weleens een muis rondlopen. De meeste dingen hebben toch een goede verpakking en de groente was je toch voordat je het gaat gebruiken.
Bij ons zaten ze ook in de winkel. Hadden ze een huisje gemaakt in een doosje taco dinner kitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
In de supermarkt waar ik werkte waren die ook, maar inderdaad alles wat buiten de koeling stond was vaak wasmiddelen of een beetje restant van de vracht. Hoewel ze door karton heel makkelijk heenkomen.
Ik heb een paar gasten uit Arnhem leren kennen op vakantiequote:
Heb in meerdere supermarkten gewerkt, ook steeds muizen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
In de supermarkt waar ik werkte waren die ook, maar inderdaad alles wat buiten de koeling stond was vaak wasmiddelen of een beetje restant van de vracht. Hoewel ze door karton heel makkelijk heenkomen.
En surprise buttsechs?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb een paar gasten uit Arnhem leren kennen op vakantieEcht toffe gasten
Hier geweest met zomer caranval en 1 week in vakantie blijven slapen
Bah dan leg je je boodschappen gewoon neer en loop je de winkel uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef DutchSL het volgende:
Toen ik met school naar Parijs ging (1998 ofzo) toen liepen daar gewoon ratten door de supermarkt en het hotel, echt in een pauper buurt zaten we
In new york heb ik de grootste ratten ooit gezien volgensquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef DutchSL het volgende:
Toen ik met school naar Parijs ging (1998 ofzo) toen liepen daar gewoon ratten door de supermarkt en het hotel, echt in een pauper buurt zaten we
Splinter?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In new york heb ik de grootste ratten ooit gezien volgens
Wat waren die beesten dik en lang zeg.
Ik had er alleen flessen water gekocht, moest wel want uit de kraan drinken daar valt ook niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:48 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Bah dan leg je je boodschappen gewoon neer en loop je de winkel uit.
Giovanco toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Giovinco is echt een baas![]()
Is een soort goedkope Messi
Toen we met school in Barcelona zaten elke dag rond 5 uur je volproppen in de mac omdat je savonds niet te kon eten omdat alles rauw en koud en ranzig wasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had er alleen flessen water gekocht, moest wel want uit de kraan drinken daar valt ook niet te vertrouwen.
Hotel was erger, heb daar dan ook niet ontbeten, maar gewoon als we naar het centrum gingen met de bus daar ergens een broodje gepakt bij een betere zaak.
Volgens mij is Nederland een van de weinige landen waar je schoon drinkwater uit de kraan krijgt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had er alleen flessen water gekocht, moest wel want uit de kraan drinken daar valt ook niet te vertrouwen.
Hotel was erger, heb daar dan ook niet ontbeten, maar gewoon als we naar het centrum gingen met de bus daar ergens een broodje gepakt bij een betere zaak.
gadver, ik zou serieus wegrennen als ik zo'n beest zagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet zo groot maar het leek er wel op. Ranzige beesten dat het zijn.
LOL, dat zei die commentator van Studio Sport gisteravond steeds ja...pauperquote:
Ik ook, niet omdat ze gevaarlijk zijn, maar vind het gewoon smerig/ranzig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
gadver, ik zou serieus wegrennen als ik zo'n beest zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |