quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef bitterend het volgende:
Bij een winkel hier in de buurt hebben ze uitverkoop!
Ik heb hele leuke bardossa's gescoord voor 29.95!
http://www.houseofshoes.n(...)kasma-flex-rood.html
Wij hebben ook wel een house of shoes hier maar hij heeft al twee paar voor de winter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef bitterend het volgende:
TochZe hadden ook leuke leuke convers en zulks! misschien zit er iets voor Puck erbij? er was 70% korting op veel modellen
Maillots onder de broeken! sinds ik dat doe zijn mops dr handjes altijd warm!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Bedankt voor de tips DML! Ik trek haar nu vaak een lange mouwen romper+shirt aan jaZe is nu 4,5e maand oud. Maar ik ben zelf een enorme koukleum en draag nu een trui met een vest
Voor buiten heb ik inderdaad al hele fijne pakjes. Vesten vind ik naar omdat ze op een of andere manier heel erg opkruipen en dan de rits tegen haar kin schuurt.
Fannetje, tweedehands is fijn! Ik ga even kijken
Ik had een hele rij aan vestjes met knoopjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Bedankt voor de tips DML! Ik trek haar nu vaak een lange mouwen romper+shirt aan jaZe is nu 4,5e maand oud. Maar ik ben zelf een enorme koukleum en draag nu een trui met een vest
Voor buiten heb ik inderdaad al hele fijne pakjes. Vesten vind ik naar omdat ze op een of andere manier heel erg opkruipen en dan de rits tegen haar kin schuurt.
Fannetje, tweedehands is fijn! Ik ga even kijken
Knoopjes zijn misschien wel fijn! Dat is het proberen waardquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik had een hele rij aan vestjes met knoopjesklaarstaan voor je.
Die mini laarsjes van de hema zijn van heel stroef rot materiaalquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef bitterend het volgende:
http://www.houseofshoes.n(...)78315-78081&spec1=19
Deze zagen er ook leuk uit maar ik had laarzen van de Hema en die lukte me niet om ze aan te doen! dus heb ze aan Marjolijntje gegeven
Nou ja ze loopt toch nog nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef bitterend het volgende:
Gelukkig lag het dus niet aan mij/mijn kind!
Die berstein waren ook erg soepel maar ik durfde het niet meer
Die van Espritquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Noppies heeft veel vestjes met knoopjes in kleine maatjes.
Deze van esprit is mijn favoriet geloof ik
[ afbeelding ]
Deze van H&M is ook lief
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2006163%2017209%2000%201441%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Idd!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ja ze loopt toch nog niet![]()
Goed kijken naar het materiaal.
Bij de regenkleding (dus niet de babykleding) staan laarsjes vanaf maat 22 en dat is fijner materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |