Even kijken, ik heb een iPhone 5 en een iPad 3. Ik zoek nog een hele goede reden. Nope, niet gevonden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:38 schreef Iwanius het volgende:
Oke, hoeveel lieden hier gaan of hebben al reeds een bestelling gedaan voor die nieuwe iPad (mini)
Eerlijkheidshalve vind ik 'm op het wat dikkere broertje van de Samsung Note lijken en dus voor mij niet interessant.
Apple.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even kijken, ik heb een iPhone 5 en een iPad 3. Ik zoek nog een hele goede reden. Nope, niet gevonden.
Nee, zoals gezegd moet hij voor mij onder de 300 euro zijn wil ik hem kopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:38 schreef Iwanius het volgende:
Oke, hoeveel lieden hier gaan of hebben al reeds een bestelling gedaan voor die nieuwe iPad (mini)
Eerlijkheidshalve vind ik 'm op het wat dikkere broertje van de Samsung Note lijken en dus voor mij niet interessant.
Niet goed genoeg in dit geval. Maar ze mogen altijd doneren.quote:
Als ik hem dan toch met twee handen moet bedienen dan toch liever de iets grotere.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:41 schreef Q. het volgende:
Op zich wil ik wel een mini hebben, vind mn iPad 2 af en toe toch wat aan de grote kant... zal wel impulsaankoop worden in december ergens, als mn portemonnee weer minder leeg is.
iPad 4, iPad mini, Galaxy Note IIquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:38 schreef Iwanius het volgende:
Je ogen open houden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:54 schreef krapula het volgende:
Als ik foto's selecteer en in preview open op fullscreen, dan knippert het beeld iedere keer als ik naar de volgende foto ga. Enorm irritant. Is hier iets aan te doen?
Mag ik vragen wat er nieuw is aan de iPad 4 dat je bewogen heeft je iPad 3 ervoor in te ruilen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:58 schreef nelisb het volgende:
Crosspost.
[TK] The new IPad (IPad 3) 16 gig wifi only
Volgens mij ook gewoon de primaire microfoon, die bovenop is voor noise cancellation.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat doet die linkergrill eigenlijk? In de iPhone is het een microfoon, maar zit hij hier gewoon voor de symmetrie?
[ afbeelding ]
Het is niet meer de allernieuwste dus hij is waardeloos en Apple is een onbetrouwbaar kutbedrijfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er nieuw is aan de iPad 4 dat je bewogen heeft je iPad 3 ervoor in te ruilen?
iTunes 11 komt waarschijnlijk deze week. Morgen maakt Apple kwartaalcijfers bekend dus het is goed mogelijk dat hij daarna uitgebracht word. Las ook dat er vandaag onderhoud zou zijn aan iTunes connect.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:03 schreef Dimens het volgende:
Iemand een idee wanneer iTunes 10.7/11 uitkomt? Er staat wel Oktober maar geen datum.
Exporteren naar pdf op een Mac?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er een manier om een pages bestand op pc af te drukken?
Een heel artikel specs zitten vergelijken maar op geen enkel moment de beschikbare software in overweging nemen. Je zou exact zelfde artikel kunnen schrijven over de "grote" iPad en een 10" Galaxy Tab, en dan concluderen dat je beter de Galaxy Tab kunt nemen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:29 schreef DeMessias het volgende:
http://www.zdnet.be/news/(...)lijf-bij-de-nexus-7/
Akkoord of onzin?
Wat een slecht geschreven artikel zegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Een heel artikel specs zitten vergelijken maar op geen enkel moment de beschikbare software in overweging nemen. Je zou exact zelfde artikel kunnen schrijven over de "grote" iPad en een 10" Galaxy Tab, en dan concluderen dat je beter de Galaxy Tab kunt nemen.
Ik moest dat ook een paar keer lezen. Hij gaat uit van een verwachte prijsdaling van $ 50, maar noemt de huidige prijzen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:44 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Wat een slecht geschreven artikel zeg. Klopt volgens mij ook geen zak van wat hij schrijft. Hij zegt dat de 8gb Nexus 199 dollar is en de 16gb iPad mini 330 dollar. Vervolgens zegt hij dat er tussen de 16gb Nexus en Mini een prijsverschil zit van 130dollar. Heb je voor 199 dollar een Nexus en mag je dan kiezen tussen 8 of 16gb
?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik moest dat ook een paar keer lezen. Hij gaat uit van een verwachte prijsdaling van $ 50, maar noemt de huidige prijzen.
Tsja. Wij kunnen natuurlijk wel denken dat we het beter weten of kunnen dan Apple maar feit is dat er waarschijnlijk over elke komma, over elke levering, over elke doos langer is nagedacht dan wij ons kunnen voorstellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:58 schreef remlof het volgende:
Why Apple’s Packed Event (And 4th-Gen iPad) Make Sense
Aha!
Als je het openmaakt als .zip zou er een preview.pdf bestand in moeten zitten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er een manier om een pages bestand op pc af te drukken?
Dat lijkt mij ook. Maar kortere productcycles dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tsja. Wij kunnen natuurlijk wel denken dat we het beter weten of kunnen dan Apple maar feit is dat er waarschijnlijk over elke komma, over elke levering, over elke doos langer is nagedacht dan wij ons kunnen voorstellen.
En tot nu toe elke keer met groot succes. Ook dit gaat weer goedkomen dus.
Ik heb wel op andere blogs gelezen dat ook zij er van uit gaan dat die prijsdaling er komt vanaf 29 oktober, de dag van de Google keynote.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:46 schreef FredVleespet het volgende:
[..], misschien word de iPad na 2maanden goedkoper dus ik haal 100euro van de prijs af in mn vergelijking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |