Mwah, "pinching and zooming was choppier and more stuttery than I’ve experienced on any other iOS device".quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees het als redelijk enthousiast hoor.
Je vergeet er bij te vermelden dat het hier over 3D maps gaatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, "pinching and zooming was choppier and more stuttery than I’ve experienced on any other iOS device".
ja precies, 1 functie in 1 app...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te vermelden dat het hier over 3D maps gaatNiet system wide pinch en zoom. Tenminste, als ik de zin goed lees.....
Hij heeft zeker nog nooit een iPhone 3G op iOS 4.x gebruiktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, "pinching and zooming was choppier and more stuttery than I’ve experienced on any other iOS device".
Waarschijnlijk vrij makkelijk gemaakt door de twee plaatjes relative te maken waardoor je bij een smaller scherm de plaatjes onder elkaar krijgt te zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iemand al opgevallen dat de Apple website nu van indeling verandert als je je iPad draait?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verklaart dat ook waarom het in Safari onder Lion niet gebeurt als je het scherm smal maakt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vrij makkelijk gemaakt door de twee plaatjes relative te maken waardoor je bij een smaller scherm de plaatjes onder elkaar krijgt te zien.
Waarschijnlijk omdat de resolutie van het scherm nog steeds hetzelfde blijft. Maar ik weet het niet precies, is een aanname.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Verklaart dat ook waarom het in Safari onder Lion niet gebeurt als je het scherm smal maakt?
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:02 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk vrij makkelijk gemaakt door de twee plaatjes relative te maken waardoor je bij een smaller scherm de plaatjes onder elkaar krijgt te zien.
Macintosh = iOS? En waar is Android dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:50 schreef remlof het volgende:
De cijfers van onze mobiele website, driekwart van de bezoekers komt er met een iPhone of iPad:
[ afbeelding ]
Misschien dat dat linux is? Lijkt me sterk dat dat allemaal apparaten zijn met een Maemo-achtige distro. En Windows, wat zou dat zijn? Windows Phone? En aangezien Symbian er nog in staat, zijn Windows Phone en Windows Mobile hetzelfde dan? Geven die daadwerkelijk eenzelfde identificatie af? Net als bijv. de UMPC's? Of zou dat identificatie-systeempje gewoon ruk zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Macintosh = iOS? En waar is Android dan?
Het is uit AW-stats. Je mag ervan uit gaan dat 99% van die Linux-hits Android is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Misschien dat dat linux is? Lijkt me sterk dat dat allemaal apparaten zijn met een Maemo-achtige distro. En Windows, wat zou dat zijn? Windows Phone? En aangezien Symbian er nog in staat, zijn Windows Phone en Windows Mobile hetzelfde dan? Geven die daadwerkelijk eenzelfde identificatie af? Net als bijv. de UMPC's? Of zou dat identificatie-systeempje gewoon ruk zijn?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:18 schreef AppleOcean het volgende:
Hij is wss al gepost.
http://www.allaboutphones(...)-voor-de-ipad-4.html
Ik heb er helaas niets aan.
Daarom heb ik er ook niets aan helaas. Erg jammer. Als ik hem voor 50 euro extra oid om kon ruilen had ik het zeker gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Randvoorwaarde is wel dat de tablet binnen de afgelopen 30 dagen gekocht moet zijn.
Ik ook. Jammerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:21 schreef blow... het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook niets aan helaas. Erg jammer. Als ik hem voor 50 euro extra oid om kon ruilen had ik het zeker gedaan.
Hoe kon ik dat wetenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Serieus?
Ik al begin juni, dus val er ruim buiten.
Je zou naar de Apple Store kunnen gaan om het te proberen.quote:
Ik dacht eerst dat de ipad 4 de mini was. Niet dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag die 4th generation iPad ook niet aankomen, er waren niet eens geruchten.
Wel cool, maar ik voel me wel bestolen. Weet niet of ze het gaan doen, kost alleen maar winst...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je zou naar de Apple Store kunnen gaan om het te proberen.
Aan de andere kant, Apple hoeft überhaupt niets om te ruilen. Ik vind het sowieso cool dat ze dat doen.
Wellens. Maar er is altijd voor elke mogelijke update wel een gerucht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag die 4th generation iPad ook niet aankomen, er waren niet eens geruchten.
Eens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik blijf die ipad mini behoorlijk veel te duur vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |