quote:It's a whole new machine with an A6X processor. "We are so far ahead of the competition I can't even see them in the rear-view mirror." - Philip W. Schiller
Ik verdien zwaar onder modaal, maar toch ga ik hem kopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 03:32 schreef Xetran het volgende:
Best mooi ding die nieuwe iMac, als ik boven modaal zou verdienen had ik hem zo gekocht
Blijkbaar. Zat tussen de MBP en iMac in (ben nu de keynote aan het kijken)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:12 schreef Qunix het volgende:
Is er ook een nieuwe Mac Mini?
Heb het gemist
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:58 schreef Probability het volgende:
In het kabeltje van m'n oortjes zit een breuk.. Volgens mij heb ik daar last van tijdens het bellen. Heb ik binnen een jaar nog garantie?
250 euro las ik ergens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb de vorige topics niet gelezen, maar is al bekend hoeveel de "Fusion" drive extra kost op de iMacs? Had van mij wel standaard gemogen, een 128 GB SSD kost nog maar ¤ 70 in de winkel.
[..]
Ja.
Apple Fusion Drive—wait, what? How does this work?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:55 schreef gohan16 het volgende:
Dat fusiondrive, is dat niet gewoon softwarematig. Dus als je zelf een SSD inbouwt in je macbook/imac naast je HDD, dat dat ook zo gaat werken?
Van Apple verwacht ik meer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:08 schreef FredVleespet het volgende:
Beperkt valt wel mee, zelfde als iPad2 en die is nog wel redelijk prima. En tuurlijk komt er volgend jaar een betere met retina en a6 processor. Maar dat hou je toch altijd.
Waarschijnlijk is hij net zo snel als de 'oude' iPad3 aangezien deze geen retinascherm hoeft aan te sturen. De iPad2 was al nagenoeg even snel als de iPad3. Enige minpuntje (voor mij) is dat er waarschijnlijk maar 512mb ram inzit.quote:
Onzin, dat hebben ze gedaan om de prijs te drukken. Volgend jaar een iPad mini met A6 en een normale iPad met a7.quote:
De iPad Mini heeft nagenoeg exact dezelfde specs als de nieuwe iPod Touch, die toevallig ook exact dezelfde prijs heeft. Lijkt mij een bewuste keuze.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:05 schreef DeMessias het volgende:
Die iPad mini is wel erg beperkt in specs en lijkt me bij de volgende keynote alweer geschrapt te zullen worden voor een iPad mini 2 met betere specs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |