Halloquote:
En gestopt omdat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb 6 maandjes MER gedaan in utrecht
Kap hoeven ze niet volgens mij, kat krijgt niet eens hechtingen, daar maak ik me ook niet echt druk om. De poes wordt wel echt geopereerd en hechtingen, uiteraard maak ik me druk om complicaties enzo, maar dat zal wel meevallen. Moet de DA iig vragen of ik extra dingen in de gaten moet houden enzo, tijdens hun dagelijks leven als stoeien en rennen en andere dingenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had ik ook met mijn hond. Wat een medelijden had ik. Zo een kap om haar hoofd en ze lag maar zielig in een hoekje.
Pfff klinkt pittig, knap dat je daarnaast ook nog zelf kiest om te werken enzo. Nu al een workaholicquote:[..]
Ja ik kijk nu dan deze vrij veel.![]()
Management, economie en recht. En meerdere factoren. Ik volg nu een minor waarvoor ik pak em beet 40 uur per week aandacht voor nodig heb. Daarnaast werk ik gewoon, en volg ik nog extra vakken.(Laatste 2 factoren is mijn eigen 'schuld') Daarnaast krijg ik veel opdrachten waardoor het fijn is als je gewoon een volle dag daar aan kan zitten ipv naar school moet of waar dan ook.
Valt wel mee hoorquote:
Waar kom jij ineens vandaanquote:
Eerst fera... et tu Faxiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja jij kwam zeker net binnen om de lapo te kapen he?
Ik was een spelletje aan het spelen en iemand aan het helpen met olie verversenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kap hoeven ze niet volgens mij, kat krijgt niet eens hechtingen, daar maak ik me ook niet echt druk om. De poes wordt wel echt geopereerd en hechtingen, uiteraard maak ik me druk om complicaties enzo, maar dat zal wel meevallen. Moet de DA iig vragen of ik extra dingen in de gaten moet houden enzo, tijdens hun dagelijks leven als stoeien en rennen en andere dingen.
[..]
Pfff klinkt pittig, knap dat je daarnaast ook nog zelf kiest om te werken enzo. Nu al een workaholic.
[..]
Valt wel mee hoor.
[..]
Waar kom jij ineens vandaan.
Ik heb hem gesummonedquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was een spelletje aan het spelen en iemand aan het helpen met olie verversen
Niet ingeschreven voor de 3e toetsperiode (was dag te laat)quote:
Ahhh, vond het al raar, je was er niet meer, maar had ook niet gezegd te gaan slapenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was een spelletje aan het spelen en iemand aan het helpen met olie verversen
No worriesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:55 schreef Raene het volgende:
[..]!! Maar dat was achteraf het probleem dus niet
!
Maar dankjewel.
Welke picquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat deed je wel lief trouwens.
Maar waar blijft die pic?
Die wil ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat deed je wel lief trouwens.
Maar waar blijft die pic?
Je mag een drankje voor me kopen mochten we ooit meetenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry wilde je niet kwetsen
Hoe kan ik het goedmaken?
Pic van je tieten.quote:
Dealquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Je mag een drankje voor me kopen mochten we ooit meeten.
Pff, een pic van dr gezicht is ook goed hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pic van je tieten.
Elke nieuwe Fokster moet dat een keer doen. Dat is een ongeschreven regel op Fok hoor
Ik zit al 8 jaar op fokquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pic van je tieten.
Elke nieuwe Fokster moet dat een keer doen. Dat is een ongeschreven regel op Fok hoor
Ik denk door deze post, ik zal eens kijken hoelang ik hier al zit, al meer dan 9 jaarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zit al 8 jaar op fokmijn tieten zijn al een keer gepost en ik sta 3 keer in het lijstje van boe
Ohhh dat scheelt wel zonder een kap. En wel verstandig om daar naar bij de DA te vragen, ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kap hoeven ze niet volgens mij, kat krijgt niet eens hechtingen, daar maak ik me ook niet echt druk om. De poes wordt wel echt geopereerd en hechtingen, uiteraard maak ik me druk om complicaties enzo, maar dat zal wel meevallen. Moet de DA iig vragen of ik extra dingen in de gaten moet houden enzo, tijdens hun dagelijks leven als stoeien en rennen en andere dingen.
Hehe ik weet waar ik het voor doe.quote:[..]
Pfff klinkt pittig, knap dat je daarnaast ook nog zelf kiest om te werken enzo. Nu al een workaholic![]()
Ik vind u aantrekkelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:00 schreef Raene het volgende:
OK FOBO SNEL met 5 minuten zijn ze weer weg jonge.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:00 schreef Raene het volgende:
OK FOBO SNEL met 5 minuten zijn ze weer weg jonge.
Ow sorry, zal ik alsnog even doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:01 schreef Raene het volgende:
En niet lurkenallemaal netjes een berichtje achterlaten
.
Uhu, ik ben nog maar beginnend kattenhouder, dus vraag het als ik iets niet weetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh dat scheelt wel zonder een kap. En wel verstandig om daar naar bij de DA te vragen, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |