ICT-ersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trieste kantoortype's die tegen de ICT-ers interessant gaan doen over hun Mac/thuisnetwerk/whatever
Controle cijfers van de tennisbond. In 3 weken Australian Open wordt Nadal dus 2 keer gecontroleerd. Meeste tennisers maar 1 keer en sommige niet 1 keer. In heel 2011 zijn in TOTAAL 21 out of competition controles uitgevoerdquote:
Kom je de verkeerde types tegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben hier laatst naar een feestje geweest van Technische Informatica. wat de neuk
Dat sowieso, ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Controle cijfers van de tennisbond. In 3 weken Australian Open wordt Nadal dus 2 keer gecontroleerd. Meeste tennisers maar 1 keer en sommige niet 1 keer. In heel 2011 zijn in TOTAAL 21 out of competion controles uitgevoerd![]()
M.a.w. dat hele circuit zit dus aan de dope.
kan niet zeggen dat dit me ene flikker boeit eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Controle cijfers van de tennisbond. In 3 weken Australian Open wordt Nadal dus 2 keer gecontroleerd. Meeste tennisers maar 1 keer en sommige niet 1 keer. In heel 2011 zijn in TOTAAL 21 out of competition controles uitgevoerd![]()
M.a.w. dat hele circuit zit dus aan de dope.
0-14quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn de verwachtingen/voorspellingen voor vanavond?
Ok. Dat heb ik dus met jouw constante gifjesdiarree.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:31 schreef Saind het volgende:
[..]
kan niet zeggen dat dit me ene flikker boeit eigenlijk
meedoen is belangrijker dan winnen, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang dat je nog best wel dicht bij de werkelijkheid kan zitten met die voorspelling.quote:
Uhuhquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:33 schreef Saind het volgende:
[..]
meedoen is belangrijker dan winnen, zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:33 schreef Caland het volgende:
Denk trouwens best dat Ajax kan gaan stunten, 1-2 ofzo.
Wat is er vanavond?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat weet je natuurlijk niet want jullie spelen nooit Europees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |