En ze herkennen je niet aan je jas als je die altijd aan hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn jas is zo goed daarvoor
Capuchon over mijn hoofd en jas helemaal dicht en je ziet alleen mijn ogen nog
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn jas is zo goed daarvoor
Capuchon over mijn hoofd en jas helemaal dicht en je ziet alleen mijn ogen nog
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
150euro voor een vest
329 jas
Valt mee hoor
Ik ben altijd vrij snel klaarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Ik zie jou al in een winkel voor de spiegel staan om al die jassen te passen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij snel klaar
Bijenkorf in en wat dingen pakken en weg
Ja dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ze herkennen je niet aan je jas als je die altijd aan hebt. Dit is geen Amsterdam hé waar ze niemand herkennen en veel hetzelfde dragen. Hier wonen 40.000 mensen in de Gemeente dus veel jongeren herkennen ze wel
Was nog in de aanbieding ookquote:
Ik ga dan ook nooit meer met een wijf winkelenquote:
Irritant ja, ik laat mijn moeder tegenwoordig ook altijd thuisquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga dan ook nooit meer met een wijf winkelen
Gast, dat zijn die jassen die online staan en in de topverkooplijst van hun staanquote:
Deze draagt een klasgenoot van mij vaak:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast, dat zijn die jassen die online staan en in de topverkooplijst van hun staan
Gemiddeld jas is rond de 350 a 400euro
Die heb ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze draagt een klasgenoot van mij vaak:
[ afbeelding ]
Een keer een dure jas gehad, na een week gejat op school.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast, dat zijn die jassen die online staan en in de topverkooplijst van hun staan
Gemiddeld jas is rond de 350 a 400euro
veel jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij staat op Vak410 hij zegt dat iedereen dat daar draagt
Bedankt nog voor je jasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een keer een dure jas gehad, na een week gejat op school.
Hing een camera boven maar ze wilden niet kijken, alleen op verzoek van de politie deden ze dat.
Was ook nog tyfus koud buiten, en kreeg toen een bodywarmer mee met het logo van de school erop..
Nice.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
veel ja
Maar die was dan ook maar 150euro ofzo
Ik had hem voor 90 want bij bijenkorf was toen een sale
watquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bedankt nog voor je jas
Zelf draag ik ook dure jassen
Volgend week winterjas van burberry halen, 1400euro
Komt door Wezepquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nice.
Zwolle is trouwens echt een Jodenstad. 90% is daar voor Ajax. Alleen maar AFCA vesten op het station
Verdomd zuinig op wezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bedankt nog voor je jas
Zelf draag ik ook dure jassen
Volgend week winterjas van burberry halen, 1400euro
Ja mooie jasquote:
Doe gemiddeld 2 a 3jaar met een jas, dat wel dus in dat opzichtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Verdomd zuinig op wezen.
Heb toen 6 weken lang elke pauze vooraan in de kantine gezeten om iedereen die voorbij kwam in de gaten te houden.
Ik koop gewoon elk jaar een cheapo winterjas van ~100 euro, want 't moet gewoon warm wezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe gemiddeld 2 a 3jaar met een jas, dat wel dus in dat opzicht
Burberry is toch dat merk dat Casuals dragen om te laten zien hoeveel geld ze hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja mooie jas
Ik moet hem gewoon hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Zomer heb ik gemiddeld altijd iets van 3 a 400euroquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik koop gewoon elk jaar een cheapo winterjas van ~100 euro, want 't moet gewoon warm wezen.
Zomer jas boeit me niet zoveel.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Burberry is toch dat merk dat Casuals dragen om te laten zien hoeveel geld ze hebben. Beetje meeloopgedrag Steven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ook burberry spul, gewoon omdat het kan weetje.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Burberry is toch dat merk dat Casuals dragen om te laten zien hoeveel geld ze hebben. Beetje meeloopgedrag Steven
Ik droeg al Burberry voor de hooligans ermee liepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Dus toch meeloopgedragquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik droeg al Burberry voor de hooligans ermee liepen
Omdat ik het eerder droeg dan zijquote:
Je hebt hem aangepast je post.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik het eerder droeg dan zij
Ja, 2 topics tegelijk posten dus lette niet opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt hem aangepast je post.
geile tietjesquote:
Sommige hypes zijn best vet, dan is het niet erg om erin mee te gaan een beetje. Maar meeloopgedragquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vind het wel handig die hypes, weet je meteen dat het mongolen zijn.
Ik heb geen dochter dus hoe heet zequote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil jij dat je dochter zich zo op facebook presenteert?
Wut.. Is dat geen man?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil jij dat je dochter zich zo op facebook presenteert?
Hoe danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
http://breaker0.videosnacks.nl/?vid=BIMrzix6y0CxcVsl5qH98A
De opname zonder blur.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
De opname zonder blur.
Haha die trailerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
De opname zonder blur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |