Gelukkig waren het er wel minder dan normaal, maar tochquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, stipt om 6 uur weer bij het vrouwtje, anders krijgt hij klappen.
Ik zal dat nooit kunnen begrijpen. Ben zelf ook wel eens eerder weggegaan, maar dat is op 1 hand te tellen. Maar dat volk gaat gewoon steevast de 83e minuut weg ofzo, ongeacht de stand.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig waren het er wel minder dan normaal, maar toch
Kloptquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal dat nooit kunnen begrijpen. Ben zelf ook wel eens eerder weggegaan, maar dat is op 1 hand te tellen. Maar dat volk gaat gewoon steevast de 83e minuut weg ofzo, ongeacht de stand.
Ik ben elite en dus de beste.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
* KnutdeIJsbeer voelt beste supporters deel 3124 aankomen
Dat zijn allemaal scouts, er is ook zoveel belangstelling voor Ajax spelers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal dat nooit kunnen begrijpen. Ben zelf ook wel eens eerder weggegaan, maar dat is op 1 hand te tellen. Maar dat volk gaat gewoon steevast de 83e minuut weg ofzo, ongeacht de stand.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal scouts, er is ook zoveel belangstelling voor Ajax spelers.
Is het nu toch ook weer voor. Heb een keer uur vast gestaan toen het 35 graden was, trein ging richting de 50 ofzo. Stap je uit op het station; gratis bak koffie of theequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trein kapot in Sittard meer als een uur vertraging krijg je als troost een gratis bak koffie.
Ik heb lievee cola of redbullquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het nu toch ook weer voor. Heb een keer uur vast gestaan toen het 35 graden was, trein ging richting de 50 ofzo. Stap je uit op het station; gratis bak koffie of thee
quote:
Heb weleens meer dan een uur stilgestaan in Hongarije in de moordende hitte en we kregen niets aangeboden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het nu toch ook weer voor. Heb een keer uur vast gestaan toen het 35 graden was, trein ging richting de 50 ofzo. Stap je uit op het station; gratis bak koffie of thee
Ik heb anderhalfuur vertraging en ik krijg een lullige bak koffie ?quote:
Het leven in die ov is hard bradda.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb anderhalfuur vertraging en ik krijg een lullige bak koffie ?
In een oostblok land de trein instappen zonder noodpakketquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb weleens meer dan een uur stilgestaan in Hongarije in de moordende hitte en we kregen niets aangeboden.
Daarbij heb je niks te willen. Neem die kop koffie aan en stel jezelf de vraag 'WTF doe ik uberhaupt in Sittard'quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het leven in die ov is hard bradda.
Dat dit kan in Europa.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb weleens meer dan een uur stilgestaan in Hongarije in de moordende hitte en we kregen niets aangeboden.
Zo hoort hetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kwam uit Maadsricht daar ging de trein niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij heb je niks te willen. Neem die kop koffie aan en stel jezelf de vraag 'WTF doe ik uberhaupt in Sittard'
Jullie zijn vriendjes toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Grote groep van Anderlecht komt vandaag ook naar Amsterdam
Wordt nog gezellig zo
Was net na Sziget, we wilden gewoon zo snel mogelijk naar huis.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In een oostblok land de trein instappen zonder noodpakket
Jupquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jullie zijn vriendjes toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |