...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:50 schreef quirina het volgende:
Terechte klacht!
Appie met hun halfgare meuk dat tegen de datum aanzit of al vies ruikt voordat de uiterste houdbaarheidsdatum bereikt is.
Vlees is daar ook bagger. Koop ik liever bij de slager.
Bak voor de gein eens een biefstuk van de Albert Heyn en eentje van de slager.
Die van de slager is lekkerder hoor!
Met die biefstuk van de Albert heyn kan je je schoen verzolen.

Paupers die haten op de Lidl.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 03:11 schreef DieselTank het volgende:
Ga naar de lidl en de tranen schieten je in de ogen, de winkel meurt als de pest en sommige hebben een brood afdeling met crossaints enzo, maar ik let niet op mijn lijn ofzo maar jezus tering tyfes kut wat een hoop bagger is dat alles vet en vies. En dan denk je nog even een pak drinken (gelijkwaardig aan dubbel frismaar nee hoor, ongezonder en niet te drinken.)

Ben je echt zo achterlijk? Dat heet inflatie.quote:Op zondag 13 april 2014 16:22 schreef Yi-Long het volgende:
De heerlijke AH Chocolate Chip Cookies zijn ook weer duurder geworden, van 1,14 naar 1,19.
Waren oorspronkelijk 99 cent ofzo, paar jaar geleden.

4%?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je echt zo achterlijk? Dat heet inflatie.

genoegen nemen met leidingwaterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Water kopen in de supermarkt

Moet je maar naar de Jumbo gaanquote:Op zondag 13 april 2014 16:41 schreef probeer het volgende:
Ze moeten er eens rijpe groenten en fruit gaan verkopen, ipv dat onrijpe keiharde spul.
Iedereen die ooit een avocado bij de AH gekocht heeft weet precies waar ik het over heb.

Als die prijs al 2 jaar gelijk is kan dat toch best?quote:

Jawel, maar ik heb vaak het idee dat de inflatie gebruikt wordt om gewoon producten hoger te kunnen prijzen. Hun goed recht hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als die prijs al 2 jaar gelijk is kan dat toch best?

quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:39 schreef Keiichi het volgende:
Ik dacht dat reeksen niet mocht in KLB.
TR voor de zekerheid gemached.

Ja of de kiwi's. Zijn zo snoeihard, allejezus.quote:Op zondag 13 april 2014 16:41 schreef probeer het volgende:
Ze moeten er eens rijpe groenten en fruit gaan verkopen, ipv dat onrijpe keiharde spul.
Iedereen die ooit een avocado bij de AH gekocht heeft weet precies waar ik het over heb.

http://www.distrifood.nl/Service/Marktaandelen/quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:58 schreef expans het volgende:
Een andere bijkomende klacht is dat de Ah inmiddels zo groot is geworden dat je er niet meer omheen kunt.
Tegenover één andere supermarkt heb je minimaal vijf AH winkels.

Een dag nadat ik er twee van de AH had gegeten kon ik twee dagen geen eten meer binnenhouden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:17 schreef djakkaa3033 het volgende:
ik werk zelf bij ah maar vind het een tyfes winkel eet in de pauze me frikandelbroodjes van de naastgelegen jumbo omdat die bij ons golera duur is

Leidingwater is nog altijd beter te doen dan dat vieze AH huismerk water met een vreemd smaakje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
genoegen nemen met leidingwater
Jij komt zeker uit de provincie?

quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:
De verpakte-kaas-afdeling: héél duur en de kaas was plastic-achtig.

Terwijl Lidl de beste supermarkt is. Bij praktisch alle testen hebben zij het beste product voor de laagste prijs. Zij stellen ook de hoogste eisen aan fabrikanten terwijl de prijs goed moet zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:03 schreef JustAsEasy het volgende:
Hier in de buurt de beschikking tot Jumbo, AH, Lidl, Aldi en Plus.
Jumbo steekt er met kop en schouders boven uit. Vooral qua prijs/kwaliteit.

Lidl kom ik ook vaakquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Terwijl Lidl de beste supermarkt is. Bij praktisch alle testen hebben zij het beste product voor de laagste prijs. Zij stellen ook de hoogste eisen aan fabrikanten terwijl de prijs goed moet zijn.
Toch ga ik gewoon naar AH.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |