Ga ik morgen maken. Zal meteen wat duidelijke foto's van m'n broeken schieten.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:36 schreef T_Fuff het volgende:
@Ditty: electric blue, coming through. Ziet zeker progress al, blijven rocken die hap!
@Jetlife, heb je betere pics? Vind het wel dope belt
Eigen riem maken is toch makkelijk Atta, zo'n revolvertang heeft inderdaad elke huisvrouw wel. Ik was voor mijn tv-meubel een stofschaar aan het zoeken en ben er wel 3 tegen gekomenVerder heb je een scherp stanleymes nodig, simpele taak lijkt me. Motief kun je maken ja, maar dat moet je wel even oefenen. Goedkoop leer halen en oefenen als je het echt wilt.
Als je denkt dat het je lukt, gewoon doen, fuck it, vet toch als je je eigen riem gemaakt hebt
O mooi maken, ja daar heb je vooral geduld voor nodig en een visie, of je moet puur geluk hebben. Ik zie een potentieel idee voor de koude wintermaanden, ik zet het op mijn projectenlijst naast de bartafel/loungestoel/schoenenrek-carrousel/denim-meubel dus wie weet komt hij er met de loting uitquote:Op donderdag 1 november 2012 23:08 schreef Atta-boy het volgende:
Tuurlijk kan het wel, je hebt voor een simpele riem niet zo veel nodig maar ik had het er over als je hem echt mooi wil maken zoals je in die filmpjes ziet dat je dan wel meer tools nodig zal hebben.
Maar is wel awesome als je je eigen riem gemaakt heb idd. Miss dat ik het alsnog een keer probeer.
Gewoon een dry van de Zeeman kopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:25 schreef M1stral het volgende:
Nudies in de kast flikkeren en een normale broek kopen
Dat soort slijtage houdt je niet echt tegen. Minder wassen zou wel eens kunnen helpen. Ik heb een pre wash Nudie gehad die nog vrij donker was gebleven ondanks het vele dragen terwijl een vriend van me dezelfde had en die van hem was helemaal vaal geworden door het vele wassen.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:52 schreef capibara het volgende:
Ben normaal van de dry versie, maar voor deze prewash (Nudie Light Rich Blue) maakte ik een uitzondering. Die slijt (te snel) als een dry, maar start met een heftig contrast. Helaas begint deze op zijn laatste benen te lopen. Voor casual prima, maar wil hem ook graag als nette broek nog ff als outfit voor op kantoor aan.Iemand tips hoe je dit slijtproces stopt of maakt zodat het niet opvalt. Of moet ie volgens jullie met pensioen?
[ link | afbeelding ]
[url=http://www.flickr.com/photos/8019718@N06/8145861120/]
Broek ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:12 schreef bokkepoot het volgende:
Jops, ben ook zeer content met de schoenen
Zoals?quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:25 schreef M1stral het volgende:
Nudies in de kast flikkeren en een normale broek kopen
Ik was ze ook niet vaak. Heb een paar dry's van 6 jaar die ik mssn 8 keer heb gewassen. Deze is op zich ook best donker (afgezien van bovenbenen en achterkant). Maar niets aan te doen dus begrijp ik. Als de management types er aanstoot aan gaan nemen, maak ik er een vrije tijd chill out broekje van .quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat soort slijtage houdt je niet echt tegen. Minder wassen zou wel eens kunnen helpen. Ik heb een pre wash Nudie gehad die nog vrij donker was gebleven ondanks het vele dragen terwijl een vriend van me dezelfde had en die van hem was helemaal vaal geworden door het vele wassen.
Goede fit man! Perfect, staat je goed.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef xSanjay het volgende:
EIndelijk een nieuwe project:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
APC PS, zeer tevreden mee! in de waist zit hij meer dan perfect, nog iets strakjes in de thighs maar ben er van overtuigd dat hij daar een stuk losser gaat zitten. wilde eigenlijk iets spannender, heb ook de tellason gepast maar van de 16 oz vond ik niks en de 14 oz hadden ze niet in mijn maat.
Nu gewoon een broek die ik lekker 5/6 dagen in de week kan rocken. en dat ben ik dan ook zeker van plan!
EDIT: let maar even niet op de achtergrond, kamer van m'n huisgenoot/maat
Errug vet shirt ook! Combineerde die eigenlijk met een chino, maar dat bewijst dat het prima combineert met een spijkerbroekquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef xSanjay het volgende:
[ afbeelding ]
Thxquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede fit man! Perfect, staat je goed.
Haha dankje. ja je kan denim best goed met elkaar combineren, zolang het maar verschilende tinten spijkerstof isquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:26 schreef capibara het volgende:
[..]
Errug vet shirt ook! Combineerde die eigenlijk met een chino, maar dat bewijst dat het prima combineert met een spijkerbroek
Ziet er goed, hopelijk rekt die niet teveel uit voor je. Staat zo wel goed. Waar gehaald en wat is het verschil met een ns?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef xSanjay het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
APC PS, zeer tevreden mee! in de waist zit hij meer dan perfect, nog iets strakjes in de thighs maar ben er van overtuigd dat hij daar een stuk losser gaat zitten. wilde eigenlijk iets spannender, heb ook de tellason gepast maar van de 16 oz vond ik niks en de 14 oz hadden ze niet in mijn maat.
Nu gewoon een broek die ik lekker 5/6 dagen in de week kan rocken. en dat ben ik dan ook zeker van plan!
EDIT: let maar even niet op de achtergrond, kamer van m'n huisgenoot/maat
Thx,quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ziet er goed, hopelijk rekt die niet teveel uit voor je. Staat zo wel goed. Waar gehaald en wat is het verschil met een ns?
Ik had even niet meer scherp of TdN apc had. 29 bij apc is toch true 31? Wat heb je normaal als waist? Deze is toch meer tapered/skinny en de ns gewoon slim?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Thx,
Ik hoop het ook niet, maar denk dat hij wel wat gaat uitlopen. Een 29 paste ik echter toch niet. En een beetje baggy waist vind ik nooit zo erg.
Bij TdN ofcourse. En deze fit is gewoon een stuk smaller.
Voetbalbenen en passen in een PS, ergens klopt iets niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:49 schreef xSanjay het volgende:
Truewaist 31, maar echte voetbalbenen dus als ik hem nog een downsizde dan zag je gewoon m'n bovenbenen.
Ze verkopen ze ook nog niet zo lang, en klopt idd qua fit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |