abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 oktober 2012 @ 23:15:47 #151
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118604658
Het is een marathon, geen sprint. :7
pi_118604814
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 21:35 schreef kipknots het volgende:
Voor de anderen mt Iron Ranger muleskinners, hebben jullie veel last van denim bleed? Die van mij zijn flink blauw van boven en moeilijk schoon te krijgen. Op zich niet heel erg aangezien de bovenste helft normaal niet zichtbaar is, maar ik vraag me af of er nogmaals tegen te doen is om het een beetje schoon te maken. Suède gum lijkt in ieder geval weinig uit te halen.


Denim bleed op dergelijk gekleurd suède is moeilijk tegen te gaan helaas. Er zijn genoeg suède reinigers op de markt, maar zijn helaas vrij priizig.

Wat je kunt doen is je boots een keer goed reinigen. Neem een halve liter lauw water en voeg daar een klein druppeltje afwasmiddel aan toe. Schrob je schoenen met een nagelborstel en laat je boots rustig drogen. Dit zal de denim bleed niet verhelpen, maar bij mijn boots vervaagt de boel aanzienlijk. Naderhand opnieuw waterproofen en de upper van je boots zijn hopelijk als nieuw.


Doe dit overigens niet al te vaak. Afwasmiddel ontvet sterk. Een enkele keer is geen ramp maar veelvuldige reiniging droogt t suède flink uit.
pi_118605194
Tja, newbie hier. Begrijp ook wel dat het tijd kost, maar had gehoopt na een kleine twee maand toch wel het begin van whisters en honeycombs te zien. Maar ze zien er nog bijna als nieuw uit. Das dan ook wel weer netjes :P. Ti's ook Cone denim dus ze zullen ook geen heel extreem contrast krijgen gok ik.

Boots ga ik gewoon goed afdragen en na een tijdje invetten denk ik. Zullen ze toch donkerder worden en ok hoop dat de denim bleed dan niet zo meer opvalt. Beetje vind ik ook niet erg, maar m'n halve boot is blauw. Das dus het nadeel van een flinke taper.
pi_118605376
Wat helpt is een (cold) soak. Ik heb het gehad met mijn Edwin en nu met mijn Sage, echt flinke denimbleed. Een soak doet wonderen, denimbleed verminderd met 95%, scheelt toch een hele hoop.
Het probleem met denimbleed is dat je in de meerderheid van de gevallen al te laat bent :')

Maar ik zou gewoon lekker soaken, als je het wilt kun je alsnog wat starch toevoegen, met een spray. Maar dat vind ik wel erg ver gaan.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_118605473
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:43 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Je waist is het belangrijkste en die vergeet je, zoals vermeld.
Verder kom je nooit in die maat 30 als je waist 92cm is.

Ik ben benieuwd naar je true waistsize, hoe zit de broek die je opgemeten hebt bij je waist, comfortabel, nauwsluitend, baggy, strak?
Als je je true waist hebt, is het zoeken veel makkelijker. De meeste (of de helft ik weet het allemaal niet precies) koop je true to size (TTS) of een maatje kleiner. Als die broek dus nauwsluitend zit zou ik op zoek gaan naar een broek met waistsize van 36 maximaal.

Die broek is ook nog eens 22oz en dat is verre van comfortabel. Als dat is wat je wilt, ga je gang, maar ik zou zelf, nu ik het weet, beginnen met iets van 14 oz.

Waar heb je allemaal al naar gekeken voordat je bij deze broek uitkwam? Welke fit zoek je, wat is je budget?
Ik vind beide broeken comfortabel zitten, misschien bij de denham een riem nodig maar vind hem zonder ook erg fijn zitten:).
Op site van blue owl gekeken naar naked and famous, japan blue en unbranded brand. Ook op site van apc en artist denim.

Fit: tapered fit of straight fit met lichte taper:)
Budget: 100/200 euro
pi_118605610
Met dat budget zou ik even bij Tenue de Nimes langs gaan, genoeg opties. Had hetzelfde en uiteindelijk een broek of 8 gepast voor ik m'n favoriet had gekozen. Gaat toch niets boven even in de winkel proberen.
pi_118605738
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:33 schreef edwwally het volgende:

[..]

Ik vind beide broeken comfortabel zitten, misschien bij de denham een riem nodig maar vind hem zonder ook erg fijn zitten:).
Op site van blue owl gekeken naar naked and famous, japan blue en unbranded brand. Ook op site van apc en artist denim.

Fit: tapered fit of straight fit met lichte taper:)
Budget: 100/200 euro
Tip. Ga de men at work binnen en pas een aantal nudies. Hou in je hoofd wel model en maat goed zat ( strak maar niet oncomfortabel ivm uitlopen van denim). Ga naar de nudie site en kijk naar de measurements met de bijbehorende maten. Hou deze aan als je iets online gaat betellen.

Als je nu een broek koopt met de afmetingen van je denham rekt de waist van je nieuwe broek nog verder uit en loop je dadelijk met een te grote, dure broek rond.
pi_118606094
Wat kipknots zegt :)

Optie van kaaspeer ook proberen, mocht je een nudie willen, scheelt een hoop twijfel qua sizing.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_118610086
Bedankt voor de tips, ik ga iig ff langs de men at work om ff nudies te passen:) en misschien nog een keer een dagje naar Amsterdam, eindje rijden.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:16:33 #160
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118612221
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 08:49 schreef edwwally het volgende:
Bedankt voor de tips, ik ga iig ff langs de men at work om ff nudies te passen:) en misschien nog een keer een dagje naar Amsterdam, eindje rijden.
Al koop je niks, TdN is sowieso een toffe winkel om gewoon eens geweest te zijn. :Y
pi_118617278
Hmm, ik vond de winkel nou niet zo heel tof. Was een beetje een 'kijk ons is hip-zijn sfeer' waar ik helemaal niet van houd.

Maarja ik ben dan ook een beetje verpest qua klantvriendelijkheid door mijn tijd in Japan...
Denim winkels daar waren echt een feest om te komen. Medewerker van PBJ herkende me nog na 5 maanden :p
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:34:44 #162
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118631473
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:48 schreef zeedrager het volgende:
Hmm, ik vond de winkel nou niet zo heel tof. Was een beetje een 'kijk ons is hip-zijn sfeer' waar ik helemaal niet van houd.

Maarja ik ben dan ook een beetje verpest qua klantvriendelijkheid door mijn tijd in Japan...
Denim winkels daar waren echt een feest om te komen. Medewerker van PBJ herkende me nog na 5 maanden :p
Ik ken beduidend ergere winkels waar men vaak kijk mij hip zijn doen. Bij TdN valt het mee imo. Zijn aardige gasten en als je er even mee praat erg relaxt. Laatste keer dat ik er was vroegen ze naar m'n momotaro terwijl het ook maanden was geweest dat ik daar voor het laatst was (sowieso kom ik er niet heel vaak).
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_118631940
Vond bij TdN degene die me hielp wat arrogant overkomen. Verder wel prima geholpen. Maar het aanbod is reden genoeg om een kijkje te nemen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:11:44 #164
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_118633285
Zou ook kunnen komen doordat het de laatste maanden echt een gekkenwerk is bij TdN (nieuwe site, nieuwe winkel, collabs). Daardoor ontstaat er natuurlijk wel wat stress bij de mensen. Over het algemeen een hele leuke sfeer hoor. Ook tijdens m'n stage dagen heb ik genoeg momenten waar er lekker op los wordt geouwehoerd. Natuurlijk ook een sfeer dat er gewerkt moet worden, maar dat hoort natuurlijk bij die sector :).
#FREEBAJSKORV
pi_118640333
Wat valt er te zeggen over het merk The Unbranded Brand Jeans:
http://www.denimgeek.com/unbranded-brand-m7

Vanaf 1 januari begin ik aan een nieuwe baan waar ik op de fiets naar toe ga, dus ik zoek nog een mooie maar goedkope jeans voor een fietstochtje in de regen. Dit merk heeft natuurlijk wel een heel mooi prijsje, maar als het hele matige kwaliteit is dan is het ook weer niks.
pi_118641620
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef Stansfield het volgende:
Wat valt er te zeggen over het merk The Unbranded Brand Jeans:
http://www.denimgeek.com/unbranded-brand-m7

Vanaf 1 januari begin ik aan een nieuwe baan waar ik op de fiets naar toe ga, dus ik zoek nog een mooie maar goedkope jeans voor een fietstochtje in de regen. Dit merk heeft natuurlijk wel een heel mooi prijsje, maar als het hele matige kwaliteit is dan is het ook weer niks.
Pijst/kwaliteit verhouding schijnt top te zijn. Kan er zelf niks over zeggen, maar ik hoor er veel goeie dingen over.
pi_118646035
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:11 schreef xSanjay het volgende:
Zou ook kunnen komen doordat het de laatste maanden echt een gekkenwerk is bij TdN (nieuwe site, nieuwe winkel, collabs). Daardoor ontstaat er natuurlijk wel wat stress bij de mensen. Over het algemeen een hele leuke sfeer hoor. Ook tijdens m'n stage dagen heb ik genoeg momenten waar er lekker op los wordt geouwehoerd. Natuurlijk ook een sfeer dat er gewerkt moet worden, maar dat hoort natuurlijk bij die sector :).
Na een dag lang het dry-jeans principe uitleggen en vertellen dat het niet vies is zal de sfeer vast wel afnemen.

Vind de zaak aan de Haarlemmerstrast erg mooi geworden trouwens, was er woensdag even langs.
pi_118646273
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef JetLife het volgende:

[..]

Na een dag lang het dry-jeans principe uitleggen en vertellen dat het niet vies is zal de sfeer vast wel afnemen.

Vind de zaak aan de Haarlemmerstrast erg mooi geworden trouwens, was er woensdag even langs.
Zo idd, had daar helemaal niet aan gedacht maar er komen natuurlijk ook heel veel mensen langs die niks van dry denim weten.
Lijkt me wel klote hoor om de hele dag aan iedereen hetzelfde uit te moeten leggen. Maar dan zou je in principe wel wat aardiger kunnen doen als je eindelijk wel een klant hebt die het principe kent.
Laatste keer dat ik er was vond ik ze op zich wel vriendelijk, heb niet veel gepraat met die gasten maar ze leken me wel ok.
Faka G
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:15:18 #169
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_118648966
Het personeel bij TdN is wel oke... Al moet ik zeggen dat ik wisselende ervaringen heb gehad, Met name het niet soaken van STF denim. Dude, moet ik dan tussen de regendruppels door lopen?

En als ie dan vies zou worden moest ik hem bij de stomerij brengen. Tjonge, wat een lampie. Als er iets afgeraden word, is het dat wel.

Rene overigens heeft mij ooit een superdope Levi's verkocht, eerste keer dat ik daar kwam. En me wat Momo's laten zien toen er nog een shop-in-shop was (met GTB Momo's met bretels en een heuze Gold Label vervaardigd met zijde).
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_118649859
TdN personeel is mij goed bevallen in ieder geval :).
Ben er slechts een keer geweest toen ik nog echt weinig van dry's wist en dat ook aangaf. Werden me erg netjes en enthousiast wat dingen uitgelegden verschillende soorten denim laten zien.
En dat terwijl ik al aangaf dat ik slechts kwam om te kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grachtenpinguin op 31-10-2012 00:56:47 ]
pi_118650025
De N&F elephant 2 die ik van DeGrote had gekocht gaat overigens weer de deur uit.
Ondanks dat ik de fabric nog steeds erg gaaf vind, zijn de lack of details en het feit dat ik toch liever een 32 ipv een 33 had gehad toch genoeg reden hem weer te verkopen.
Ik heb echter geen idee waar ik dit zou moeten doen. Iemand tips? :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:48:13 #172
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_118650520
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:38 schreef Grachtenpinguin het volgende:
De N&F elephant 2 die ik van DeGrote had gekocht gaat overigens weer de deur uit.
Ondanks dat ik de fabric nog steeds erg gaaf vind, zijn de lack of details en het feit dat ik toch liever een 32 ipv een 33 had gehad toch genoeg reden hem weer te verkopen.
Ik heb echter geen idee waar ik dit zou moeten doen. Iemand tips? :)
Sounds familiar...
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_118666488
Zit al een tijdje mee te lezen, zal mijn 'projectjes' ook maar is posten dan.

Mijn Denham;



Mijn Momotaro;



Nog een flinke weg te gaan, maar gaat de goede kant op.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:33:57 #174
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118666877
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:24 schreef Alteitfet het volgende:
Zit al een tijdje mee te lezen, zal mijn 'projectjes' ook maar is posten dan.

Mijn Denham;

[ afbeelding ]

Mijn Momotaro;

[ afbeelding ]

Nog een flinke weg te gaan, maar gaat de goede kant op.
Ben je schilder ofzo? Lekker trashen. :P
pi_118667172
Nee haha. Student maar voor mijn bijbaantje schilder ik wel eens. Bij de Denham is het trouwens meer kit dan verf.
pi_118669284
Zo die zijn flink goor :9
Hoeveel wear zit er in?
Faka G
pi_118670804
Die Momotaro heb ik al een jaar of 2,5 maar niet eens zoveel aan. Had hem in de zomervakanties aan met werk. Die Denham heb ik een jaartje en dagelijks gedragen tot ik hem een paar keer aan had met werk en dus niet meer echt voor dagelijks iets is. Dus rock ze alleen nog af en toe als ik werk.
pi_118671021
Welkom!
Keihard rocken die shit haha ben benieuwd wat ermee gebeurt als je ze wast :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:19:50 #179
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118674228
M'n ALD gaat echt hard nu. Niks Momo, tot O&N alleen maar m'n ALD aan en dan wassen. :9
pi_118674330
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:19 schreef BigSmurf het volgende:
M'n ALD gaat echt hard nu. Niks Momo, tot O&N alleen maar m'n ALD aan en dan wassen. :9
Foto's!

Mijn ALD riem is ook heel aardig verkleurd afgelopen 1,5 jaar.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:24:53 #181
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118674402
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:22 schreef JetLife het volgende:

[..]

Foto's!

Mijn ALD riem is ook heel aardig verkleurd afgelopen 1,5 jaar.
Pasgeleden nog wat kiekjes gepost. Zal begin december wel weer wat schieten. :)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:49:39 #182
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_118675287
Ben benieuwd smurf :).

En die momo en denham zijn flink aan gort geholpen. Jeans die worden gebruikt waar ze voor bedoeld zijn, arbeid!
#FREEBAJSKORV
  woensdag 31 oktober 2012 @ 18:29:06 #183
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118676471
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:38 schreef Grachtenpinguin het volgende:
De N&F elephant 2 die ik van DeGrote had gekocht gaat overigens weer de deur uit.
Ondanks dat ik de fabric nog steeds erg gaaf vind, zijn de lack of details en het feit dat ik toch liever een 32 ipv een 33 had gehad toch genoeg reden hem weer te verkopen.
Ik heb echter geen idee waar ik dit zou moeten doen. Iemand tips? :)
Ik wilde hier nog op zeggen: herkenbaar, maar je went er aan. Als je de fit tof vindt en het denim en de maat goed is kijk je daar wel doorheen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_118678717
Morgen even mijn jeans afgeven bij de kleermaker, time for some extra taper :9
  woensdag 31 oktober 2012 @ 19:25:52 #185
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_118678810
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:23 schreef Michhas het volgende:
Morgen even mijn jeans afgeven bij de kleermaker, time for some extra taper :9
Je Edwin? Vind je dat niet zonde?
#FREEBAJSKORV
pi_118680419
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Je Edwin? Vind je dat niet zonde?
Jep.
Heb er lang over getwijfeld, maar hij is wat aan de lange kant, en de stacks zijn te wijd. Dar vind ik zelf minder mooi, daardoor krijg ik echt bobbels ipv mooie stacks. Kan weinig kwaad denk ik, deze broek was niet zo duur en is niet superbijzonder.
pi_118682034
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Je Edwin? Vind je dat niet zonde?
Loop jij nog stage bij TdN eigenlijk?
En weet je of het nu wel of niet mogelijk is om je denim daar naartoe te brengen om te laten taperen/hemmen?
Wil mijn samurai waarschijnlijk wat laten taperen.
Faka G
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:26:24 #188
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118682219
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Loop jij nog stage bij TdN eigenlijk?
En weet je of het nu wel of niet mogelijk is om je denim daar naartoe te brengen om te laten taperen/hemmen?
Wil mijn samurai waarschijnlijk wat laten taperen.
Is mogelijk. Had het gevraagd, was voor m'n Momo 40 euro kwijt taperen + hemmen incl terugsturen en chainstitch (dus niet brengen en ophalen).
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:40:42 #189
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_118683022
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:26 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Is mogelijk. Had het gevraagd, was voor m'n Momo 40 euro kwijt taperen + hemmen incl terugsturen en chainstitch (dus niet brengen en ophalen).
Dit dus. Het is zeker mogelijk, maar kost je wel geld.

En ja ik loop nog steeds stage daar :). Wel een snuffelstage, dus zo bijzonder is het niet (je bent ook veel bezig met gewoon kleine klusjes). Ik ben er ook maar 1 x in de week. Maar je legt wel een basis en kunt van ze leren. Daarnaast is het gewoon tof om met de eigenaren te praten over je passie :).
#FREEBAJSKORV
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:41:50 #190
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_118683084
Oh en het moment is eindelijk daar, vrijdag ff langs TdN om iets moois uit te zoeken :). Uiteindelijk niet echt een voorkeur dus we gaan het meemaken.
#FREEBAJSKORV
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:44:13 #191
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_118683212
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:56 schreef Michhas het volgende:

[..]

Jep.
Heb er lang over getwijfeld, maar hij is wat aan de lange kant, en de stacks zijn te wijd. Dar vind ik zelf minder mooi, daardoor krijg ik echt bobbels ipv mooie stacks. Kan weinig kwaad denk ik, deze broek was niet zo duur en is niet superbijzonder.
Heb je hem wel eens geprobeerd te cuffen? Anders gewoon doen, maar wel bij een wat 'betere atelier' natuurlijk :P.
#FREEBAJSKORV
pi_118684482
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Dit dus. Het is zeker mogelijk, maar kost je wel geld.

En ja ik loop nog steeds stage daar :). Wel een snuffelstage, dus zo bijzonder is het niet (je bent ook veel bezig met gewoon kleine klusjes). Ik ben er ook maar 1 x in de week. Maar je legt wel een basis en kunt van ze leren. Daarnaast is het gewoon tof om met de eigenaren te praten over je passie :).
Ok chill, vorige keer dat ik er wat wilde laten hemmen deden ze dat niet meer als je je broek daar niet gekocht had zei die gast.
Dan binnenkort m'n sams maar een keertje langsbrengen, zou het zonde vinden als er iets fout zou gaan dus bij TdN zou het vast goed gebeuren met behoud van selvedge :D
Krijg je btw ook korting nu of iets?
Lijkt me ook best leuk hoor om daar gewoon wat van denim te leren enzo.
Faka G
pi_118684802
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:44 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Heb je hem wel eens geprobeerd te cuffen? Anders gewoon doen, maar wel bij een wat 'betere atelier' natuurlijk :P.
Jep, het 'probleem' zit echter net boven de plek waar ik hem cuff :P Als ik hem nu cuff iet het er alleen maar vreemder uit _O-
pi_118685527
Dan cuff je hem dubbel ;) Heeft bij m'n Artist Denim ook flink geholpen, en overigens ook bij mijn Edwin (maar dat was een nashville, classic fit). Zijn beide wel tapervrij, maar dat zou niks moeten uitmaken.
Klinkt alsof hij gewoon aan de lange kant is.

@Sanjay, 3x achter elkaar posten, zo krijgen we het topic wel vol :')
j/k

Vrijdag ga je iets uitzoeken, als vergoeding van je stage of van je eigen centen? Waar ben je naar op zoek? Ik had het wel geweten, ik zou graag zo'n denim jack willen hebben, weet niet precies welke, maar dat staat hoog op mijn lijstje. Qua denim zit ik voldoende (Sage 24/7 en AD als backup) en moet toch op het geld gaan letten, werkloos, afstuderen en klussen in huis. Heb wel m'n eigen design tv-meubel afgemaakt vandaag.

M'n Sage en Red Wings zagen blank na de vele schuursessies :D
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:40:14 #195
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118686316
Foto's van je eigen TV-meubel? :D

Dubbele cuff vind ik echt helemaal niks. Ik moest het altijd doen met m'n ALD, maar sinds de soak kan een enkele ook wel, en dat vind ik een stuk mooier staan.
pi_118687221
Dubbele cuff zit wel lekker hoor, zeker als het wat kouder is en je lage schoenen aan hebt :)
Zonder cuff kan in mijn jeans niet dragen want dat is het allemaal net te lang, en ik voel er niks voor om te hemmen. Vind een cuff juist mooi, moet je het wel goed doen, en niet met een broekje van de zeeman (selvedge lijn van Zeeman uitgezonder natuurlijk 8-) )
Foto's in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_118687557
Mooi werk!

Hou er wel rekening mee dat speakers vaak beter los kunnen staan. Zeker als ze een bass reflex poort hebben.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:29:01 #198
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118689320
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef T_Fuff het volgende:
Dubbele cuff zit wel lekker hoor, zeker als het wat kouder is en je lage schoenen aan hebt :)
Zonder cuff kan in mijn jeans niet dragen want dat is het allemaal net te lang, en ik voel er niks voor om te hemmen. Vind een cuff juist mooi, moet je het wel goed doen, en niet met een broekje van de zeeman (selvedge lijn van Zeeman uitgezonder natuurlijk 8-) )
Foto's in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er netjes uit man, ik vind het knap, zou zoiets niet kunnen. :P

quote:
(selvedge lijn van Zeeman uitgezonder natuurlijk 8-) )
Zeeman Jeans. Made by hand without compromise. _O_

pi_118689593
Waarom niet wat katoen kopen via etsy, gewoon lekker simpel en dan eigen jeans maken en de naam dopen in Zeeman: 'Made by hand without compromise'
Ik wil daar best aan meewerken, elke zondag-ochtend!

[offtopic]
Dank :)

Klopt ja, dat was wel lastig met het bedenken van het meubel, toch wel gedaan omdat ik geen audiofiel ben en mijn vriendin al helemaal niet :') . Het meubel is daarentegen breed genoeg om de speakers bovenop te kunnen hebben.
Ik heb het wel getest met 2.0 speakers die ergens in de kast lagen, niet uitgebreid. Dat was tevens meer een test voor het doorlaten van geluid van de stof (is namelijk geen echt luidsprekerdoek, gewoon van de markt ^^ ) en dat ging uitstekend.
We gaan het zien, hoe het gaat klinken, het is in elk geval beter dan wat er nu staat. (tafeltje van ikea met daaronder subwoofer ps3 en voor de tv mediaspeler en mediabox en de speakers staan half achter de tv :'), wirwar aan kabels hahaha. Ik maak sowieso nog een before en after pic hoor, wees gerust.

Dit is trouwens mijn eerste project, mijn moeder maakt al jaren meubels (voor eigen gebruik) en kant-en-klare meubels zijn soms net niet optimaal. Op naar het volgende project!


Smurf, gewoon proberen, begin met iets simpels, zoals dit (of een schoenenrek ofzo ;) )
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:35:14 #200
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_118689719
Haha neuh, ik koop het wel gewoon bij Ikea, of tweedehands via Marktplaats. Heb twee linkerhanden. :P ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')