Is de retro van een OG, was een GR idd. Heb de OG's ooit gehad, uit '96 dacht ik....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand enig idee of deze GR is of niet? Moeilijk te vinden, maar vind hem dopeee
[ afbeelding ]
Enig idee of die nog ergens te krijgen is? Ebay is going nuts...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Is de retro van een OG, was een GR idd.
maat? eBay seller uit Australië heeft nog een US9 en 11.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand enig idee of deze GR is of niet? Moeilijk te vinden, maar vind hem dopeee
[ afbeelding ]
Thanks (ik heb een 11), waarom krijg ik die shit niet gevonden? Anyway, ga morgen op kantoor even kijken. Pricing is niet bizar vergeleken bij GR.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat? eBay seller uit Australië heeft nog een US9 en 11.
M1500PSW is misschien makkelijker zoeken.
Heb ook een muts nodig. Kop gisteren weer kaal geschoren. Weet ook niet zeker of mijn acronym bestelling goed is gegaan... afwachten dus. Nu slapen, dalijk sollicitatie gesprekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag carhartt muts gekocht, heb m'n winter uniform al bijna compleet.
Jordan XI spacejams op 50cent gemist, had m'n sniper op $100 staan en er werd 5 sec voor m'n sniper inging al 100 gebodenfml.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:06 schreef mcwops het volgende:
kan de navy Converse Fastbreak 2 Hi nergens meer vinden in maatje 43 op het web en in de winkels.
Iemand een idee waar ik bij buitenlandse shops kan zoeken? (of beter 'vinden')
het gaat om deze grijs blauwe (met Converse op de zool)
Ik zie deze wel eens bij House of shoesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:42 schreef mcwops het volgende:
nog een keer proberen...
[..]
[ afbeelding ]
thanks! ben ik geweest (Hengelo), niet meer beschikbaarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:53 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik zie deze wel eens bij House of shoes
ok. sorry, ietwat ongeduldig op woensdagochtendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:47 schreef Bajskorv het volgende:
Niet nodig, als iemand het had geweten, hadden ze je al geholpen. Zo rollen ze in dit topic...
Ik heb ze volgens mij een tijdje geleden bij Invito gezien in Maastricht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:42 schreef mcwops het volgende:
nog een keer proberen...
[..]
[ afbeelding ]
lol at stompe neus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Nike Air Force 1 Foamposite Pro Low
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel wat hebben.
onder genot van een morning koffie: linkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:42 schreef mcwops het volgende:
nog een keer proberen...
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:47 schreef Bajskorv het volgende:
Niet nodig, als iemand het had geweten, hadden ze je al geholpen. Zo rollen ze in dit topic...
Volgens mij heb ik die gisteren zien liggen bij oqium. Zag iig een af1 waarvan die zool een air unit was, vond het al vreemd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Nike Air Force 1 Foamposite Pro Low
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel wat hebben.
Waar heb je die gekocht? <3quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:55 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gisteren zien liggen bij oqium. Zag iig een af1 waarvan die zool een air unit was, vond het al vreemd.
Vault koop ook die carhartt muts, zijn super chill en maar 20 euro.
Ja, vroeger had ik mijn haar en had ik nooit echt koud in de winter... Is nu wel andersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef Cpt. het volgende:
Ik heb al jaren een carhartt muts, prima ding en 90's swag.
Norse misschien wat? Ik heb er nu twee van norse.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:36 schreef Bajskorv het volgende:
Heb ook goeie mutsen nodig, maar kan nooit iets vinden
Wel eens gekeken, moet gewoon minder kieskeurig worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Norse misschien wat? Ik heb er nu twee van norse.
M'n nieuwste rekt wel lekker mee, dat is op zich wel relaxt en heeft maar een heel klein labeltje. De andere zit strakker en label is wat groter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:44 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wel eens gekeken, moet gewoon minder kieskeurig worden.
Vind ik allemaal iets te opvallend.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef kaaspeer het volgende:
Www.poederbaas.com voor mutsen. Zijn dope.
Ik ook, niet mijn ding.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:46 schreef JetLife het volgende:
[..]
Vind ik allemaal iets te opvallend.
Als je het zelf te opvallend vindt, boeit het toch niet of andere hem chill vinden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:49 schreef kaaspeer het volgende:
Haha. Had ik eerst ook toen ik met een muts van poederbaas rond liep. Tot noch toe alleen maar chille reacties gekregen. Ieder z'n ding natuurlijk.
Zwart op mint is zo'n toffe combi.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef vault_tec het volgende:
Wivah
[ afbeelding ]
Hoi sinji
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een muts zoals de eerste, alleen dan niet zo gestreept maar 'gewoon'. Staat ook wel op caliroots. Hopelijk wacht er thuis een pakketje op me.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:37 schreef Bajskorv het volgende:
Misschien zoiets nodig voor de winter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of tech van Arcteryx
[ afbeelding ]
Weet ik niet, hoop het niet hahaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:46 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Lijkt inderdaad wel te ruim. Waar zou hij echt te klein zijn met een maat kleiner denk je?
Trouwens vandaag op Utrecht centraal die Vans Nordic weer eens gezien, ooit zullen ze de mijne zijn.
Heb nog heel wat webshops nagelopen maar kan ze ook nergens vinden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:42 schreef mcwops het volgende:
nog een keer proberen...
[ afbeelding ]
Vind alledrie die winkels wel leukquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:55 schreef Modus het volgende:
Heb je ook een stockfoto van die jas? Lijkt zo wel te groot ja.
Was vanmiddag even in Rdam om wellicht al die nieuwe AM1s ergens te kunnen zien.
Liep langs Active Life, een mij onbekende outdoorwinkel, met onder andere TNF logo's hier en daar, even binnengelopen omdat hier iemand ook wat zocht, maar ze hadden helemaal niks hangen, wel opvallend veel Columbia, dat zie je verder niet zoveel meer in NL. Perry had trouwens ook opvallend weinig TNF hangen, eik maar 1 winterjas.
Toen langs 75, bwahaha wat een kutwinkel. Toen langs Opium, bwahaha wat een kutwinkel. Nou ja, 'winkel'. Leuk die OG's in de vitrines maar verder: [ afbeelding ].
Verder langs Dailyrush gelopen, alle 3 nooit eerder geweest dus. Wat Carhartt broeken gepast maar is tegenwoordig ook allemaal slimskinnyhipstershit.. Of all places hadden ze daar die groene AM1s maar die vielen nogal tegen. Daar hadden ze wel een paar NF jassen trouwens.
Dus..
Niks gekocht uiteindelijk.
44 of 44,5. Zou toch even gaan passen ergens, AM1s liggen overal op dit moment.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:06 schreef leeroy het volgende:
Ik heb een vraagje: Hoe Air max I'tjes? Heb Adidas sneakers maat 44 2/3, Zwarte All Stars Maat 43 & All Stars jeans cut maat 44. Welke maat zou ik voor de nikes moeten hebben?
44 zou echt dope zijn. Want dan koop ik snel een paartje Leopard pack. Misschien toch nog snel naar de footlocker voor de zekerheidquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:19 schreef Modus het volgende:
[..]
44 of 44,5. Zou toch even gaan passen ergens, AM1s liggen overal op dit moment.
Thanks @modus.... ik ook. kom in Italie uit bij Rabanserquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb nog heel wat webshops nagelopen maar kan ze ook nergens vinden.
Thanks SHOOOTO, ik heb even gekrabbeld waar het jeukte en ze uit Australie besteld. Alles bij elkaar £130 als de douane niet moeilijk doet. Kleine premie op de GR, maar ik ga er toch wel blij van worden...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat? eBay seller uit Australië heeft nog een US9 en 11.
M1500PSW is misschien makkelijker zoeken.
Zonde dat je er niet eerder mee kwam. Lagen een paar weken terug nog in de sale bij Frontrunner.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Thanks SHOOOTO, ik heb even gekrabbeld waar het jeukte en ze uit Australie besteld. Alles bij elkaar £130 als de douane niet moeilijk doet. Kleine premie op de GR, maar ik ga er toch wel blij van worden...
[ afbeelding ]
Zucht... zal je altijd zien. Mijn eerste paar NB trouwens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Zonde dat je er niet eerder mee kwam. Lagen een paar weken terug nog in de sale bij Frontrunner.
Wel eens NB gepast? Bleken bij mij vrij groot te vallen, hoewel dat wel 1300's waren. Daarom ook niet gekocht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zucht... zal je altijd zien. Mijn eerste paar NB trouwens.
Herkent iemand dit trouwens? Volgens mij escaleert mijn aankoop gedrag namelijk. Misschien omdat het bijna bonus tijd is, maar ik begon het jaar met 10 paar sneakers en eindig deze maand met 30+? Ik denk dat ik rust nodig heb.
Wel inmiddels ook wat dingen die ik kwijt wil, maar te lui om dingen te gaan verpakken en opsturen
Nog nooit gezien die site. Ziet er wat knullig uit, maar niet per se onbetrouwbaar. Lastig te zeggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef mcwops het volgende:
Thanks @modus.... ik ook. kom in Italie uit bij Rabanserlink
iemand daar ervaring mee?
Paartje Air Current's en Air Flows. Eerste was gewoon een miskoop, ik kan hem niet rocken. Tweede is nice, maar aan mijn voet net iets te lomp. Eigenlijk moet ik een keer zo'n beurs bezoeken, eens per jaar wat kwijt raken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:07 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Wel eens NB gepast? Bleken bij mij vrij groot te vallen, hoewel dat wel 1300's waren. Daarom ook niet gekocht.
Herken het een beetje binnen mijn eigen uitgavenpatroon.
Begon het jaar met 3 paar en zit nu op 9 met nog 2 paar die sowieso komen.
Andere orde van grootte maar ook wel een duidelijke vergroting van de, als ik dat überhaupt zo mag noemen, collectie.
Maar bij mij is het meer omdat ik dit jaar dus pas begonnen ben met kopen.
US11 toch? Waar wil je allemaal van af? Misschien kan ik je wel helpen.
Maakt niet uit qua hoe het er uit ziet, alleen qua maat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Sokz het volgende:
Kan je als man women AM1s dragen? Of lijkt dat echtniet
terwijl je de schoenen overal kan kopen, in de juiste maat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef leeroy het volgende:
Heb ze toch maar besteld![]()
Mocht 44 te klein zijn haal ik gewoon het zooltje eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
terwijl je de schoenen overal kan kopen, in de juiste maat.
Je hebt het over dit paar toch:Yes, maar ik kon ze alleen nog maar op sneakerbaas vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of marktplaats voor 170 euroYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
je deed het voor de baaspunten, kan ik wel begrijpen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef leeroy het volgende:
[..]
Yes, maar ik kon ze alleen nog maar op sneakerbaas vinden
Of marktplaats voor 170 euro
Ik heb de 11 genomen. Dat is bij mij zelden te groot, kan vaak ook 11.5 nog hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:52 schreef Atta-boy het volgende:
Welke maat heb je genomen van die 1500's bajskorv? Half maatje kleiner kan goed met die, een normale 7 is voor mij iig wat te groot.
Die leopard dingen gaan geloof ik best snel, snap het niet echt.
Ja, zit te twijfelen om een suede versie te ID'n...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:01 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vault wordt hier denk ik wel blij van, zwarte laces zouden wel beter zijn.
[ afbeelding ]
Dingen zijn tof maar snap echt niet dat ze zoveel zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:16 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, die rode Flyknits op $350. Beter dan $1000
Die HTM gevallen waren gewoon echt enorm limited. In Londen kwam er 10 paar per release via 1948, voor de hele stad. Da's nog een stuk beperkter dan normaal.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dingen zijn tof maar snap echt niet dat ze zoveel zijn.
Awh oke. Jij had toch al 1 gekocht? Ga je er nog 1 kppen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:39 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die HTM gevallen waren gewoon echt enorm limited. In Londen kwam er 10 paar per release via 1948, voor de hele stad. Da's nog een stuk beperkter dan normaal.
Nee, ben nog bezig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Awh oke. Jij had toch al 1 gekocht? Ga je er nog 1 kppen?
Frisco sale?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:56 schreef vault_tec het volgende:
Nu in de trein naar arnhem. Hopelijk word mijn salaris op tijd gestort... #yolo
Niks boeiends gemist. Heb 3 paar schoenen gekocht voor 85. Snap niet dat ze iedereen tegelijk de winkel in laten. Sta je daar met 40 man en onmogelijl om even normaal te kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Frisco sale?
Had ik ook wel heen gewild maar salaris is nog niet gestort
Heel donker navy kostons navy busenitz en converse odessa ox. Laatste was maar 15 dus maar mee genomen. Denk dat dit mijn laatste frsico sale is ivm iedereen in 1 keer naar binnen latenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:27 schreef Atta-boy het volgende:
85 per stuk of totaal? Dat is best wel cheap man.
Welke heb je gekocht?
Nee lag best weinig. Vond het tegen vallen. Maar sale dus mag niet zeurenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Atta-boy het volgende:
Goede aankopen.
Hadden ze ook die maroon busenitz?
Vind die zo lekker
Ja, maar dat was de instore release van SNS zelf. Internationaal gaan ze 27 oktober elders ook verkopen (via Hanon bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:06 schreef Atta-boy het volgende:
Die heeft don diablo toch al gekocht of snap ik het nu allemaal niet meer?
Eindelijk... Maar ik ben net weer op reis. Grrrrrrrquote:Laatste Status: Zending onderweg voor uitreiking
Info@avenuestore.bequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand toevallig een email voor Avenue? Via PM?
Vaag, kon het nergens vinden...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:48 schreef JetLife het volgende:
[..]
Info@avenuestore.be
Volgens de website.
Links onderaan staat een klein plusje, als je daarop drukt ontpopt zich een menu met info.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Vaag, kon het nergens vinden...
Die heb ik al.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef Bajskorv het volgende:
Zeker niet genoeg mint, vault?
[ afbeelding ]
Eens, relaxte lui.quote:
quote:
Hehe, fuck it, niemand gaat toch ooit iets in mint vinden dat vault niet al gezien of gecopped heeft...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
hahahah hoezo dat plaatje? Wel bedantk voor de "heads up"
Ik moet lachen. Mijn oude kamer had mint behang. Had ik na een paar jaar wel gezien. Nu zwaart met heel donker paars. Stuk rustiger. Maar blijf mint de mooiste kleur ooit vinden. Roze staat ook hoog bij mij alleen moeilijk te combineren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:08 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, fuck it, niemand gaat toch ooit iets in mint vinden dat vault niet al gezien of gecopped heeft...
Bij shell. Meer baanzekerheid (als shell failliet gaat dan moet er wel iets mis zijn) meer salaris, beter rooster en belangrijker: ik vind het werk ook veel leuker daar. Dus fucking blij mee. Alleen geen zin in een maand lang vieze blikkenquote:
Nee, vind ze tof maar kom ze alleen tegen voor te hoge prijzen. Mids zijn ultieme beater schoenen imo. Die strap <3quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:20 schreef Atta-boy het volgende:
Heb je deze ook vault?
[ afbeelding ]
Mijn beaters maar ik houd echt van ze
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:24 schreef Bajskorv het volgende:
Boeiend. Hadden ze maar beter salaris, beter rooster en leuker werk moeten bieden.
Doe ik sowieso alleen maand lang werken met collegas die kut gaan doen (weet niet of ze dat gaan doen) zit ik niet op te wachten. Kan dan nog meer schoenen kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:26 schreef Atta-boy het volgende:
Zie ze idd ook soms voorbij komen voor te veel geld. Toen waren ze helemaal niet gehyped geloof ik.
Ga je toch voor die shell money!
Gewoon doen $$$$ haha
Dit wilde ik dus hebben ATta. Vans x metallica <3quote:You can track your order at www.caliroots.com
Geen zorgen, lijkt me sterk dat je er echt iets van merkt. Daarnaast, if you don't care, you don't care.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Doe ik sowieso alleen maand lang werken met collegas die kut gaan doen (weet niet of ze dat gaan doen) zit ik niet op te wachten. Kan dan nog meer schoenen kopenkut verslaving. Ik kijk echt uit naar die adidas retro in januari <3
Dat is naar. Je hebt al een limiet voor je zelf gesteld?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:46 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, verkoper van die flyknits krijgt eerst geen enkel bod boven $300 op ebay, en heeft nu "opeens" enorm veel interesse van mensen die $400+ bieden.
Good luck to him.
Ach, je moet een paar keer van baan wisselen, leer je een hoop van. Ik ben altijd loyaal aan mijn werkgever verder, werk ook hard. Daar betalen ze tenslotte genoeg voor, wel het minste wat ik kan doen. Maar als ik elders leuker werk zie, dan voel ik me niet schuldig als ik op stap.quote:
Ja, en ik vind de verkoper te irritant om over die limiet heen te gaan. Traag van reactie, en dit gezeik over hogere biedingen is ook gewoon gelul. Hij zit er al 6 maanden mee, geef die dingen gewoon hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat is naar. Je hebt al een limiet voor je zelf gesteld?
Die zijn wel nice!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit wilde ik dus hebben ATta. Vans x metallica <3
[ afbeelding ]
LOL mis ik net de gratis iphone 4 hoesHet is dat ik geen iphone heb maar ik heb zoveel geluk de laatste tijd dat ik er al op zat te wachten dat er iets ongelukkigs zou gebeuren
![]()
Ik heb ze in de zelfde maat als all stars (mits CM)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:04 schreef xSanjay het volgende:
Hoe vallen janoski's compared to all stars/clarks? Heb maat 44 van beide. Toch maar een paartje in de sale scoren.
Balen zeg. Zit zelf te twijfelen iemand een aanbod voor een trade te doen. Ook voor een paar am1's.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:43 schreef Modus het volgende:
Fucking AM1s zijn echt megasmal. Blaren-op-kleine-teen-smal zeg maar. Ik geef ze nog een paar draagbeurten in de hoop dat ze iets uitlopen maar heb er een hard hoofd in. Size up heeft geen zin, dan ga ik glijden.
[ afbeelding ]
Die zwarte is ook nice!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:51 schreef Atta-boy het volgende:
Hmm.. Voel die niet zo.
Vind die van vault en die ultramarine cw nog steeds
Thx, denk dat ik dan een paar in 44 ga bestellen. Vandaag in eindhoven, dus mochten er een paar bij Royal liggen ga ik ze voor de zekerheid passen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb ze in de zelfde maat als all stars (mits CM)
Ja dat is zeker nice, maar dan wel de 2. Ik vind de shape van de 2 namelijk een stuk mooier dan van de 3. Jammer dat die krengen al snel voor een retailprijs van 120 euro over de toonbank gaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:53 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind die oranje zool niet mooi.
Het beste onder een donkere denim is een paar free'svan die zwarte, dat ziet er altijd zo cool uit.
De 2 is wel mooier idd, maar mij gaat het om het hardlopen. (Jammer alleen van m'n blessure nuquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:08 schreef Atta-boy het volgende:
2 vind ik persoonlijk ook mooier.
Je kunt ze vaak ook wel ergens goedkoper vinden of ergens een kortingscode van gebruiken zodat het wat goedkoper word maar het is idd best duur![]()
Als je veel op mp en ebay en dergelijke zoekt kom je nog wel eens goedkope deals tegen en dat maakt het weer iets goedkoper
Wow, ik vind deze wel erg hard hoor. Wat betaal je tegenwoordig voor janoski's zoals deze?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Thx, denk dat ik dan een paar in 44 ga bestellen. Vandaag in eindhoven, dus mochten er een paar bij Royal liggen ga ik ze voor de zekerheid passen.
En heb je die janoski terracotta al?
[ afbeelding ]
Lijken me behoorlijk dope onder een donkere denim.
Gewone retailprijs dus $80,-/¤80,-. Hangt er van af waar je ze besteld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:54 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wow, ik vind deze wel erg hard hoor. Wat betaal je tegenwoordig voor janoski's zoals deze?
Dat is nog wel te doen. Vind het wel een leuk model, en voor 80 euro is het een leuke schoen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:11 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Gewone retailprijs dus $80,-/¤80,-. Hangt er van af waar je ze besteld.
Die leopards?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:10 schreef leeroy het volgende:
Ik heb net mijn Air Max binnen gehad!![]()
Ben er zeer blij mee, maat 44 past perfect! Nog bedankt voor het advies, maar wat doen jullie eigenlijk met de veters?
Yesquote:
Uh strikken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:10 schreef leeroy het volgende:
Ik heb net mijn Air Max binnen gehad!![]()
Ben er zeer blij mee, maat 44 past perfect! Nog bedankt voor het advies, maar wat doen jullie eigenlijk met de veters?
Geen speciale manier van veteren?quote:
van solebox...quote:Important: SNS x ASiCS Release got cancelled.
Due to quality issues on the final product, the release is not happening. Thank you for your understanding.
Chill! Ga je ze dragen of verkoop je ze door?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:41 schreef Sokz het volgende:
[..]
Vet hoop ze vandaag ook binnen te krijgen!
Hanon:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:24 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hier iets van gemerkt D_D?
[..]
van solebox...
Ben benieuwd of ze ooit uit gaan komen, zo niet dan heeft D_D een behoorlijk zeldzaam paar asicsquote:Unfortunately the Sneakersnstuff x Asics GT-II has been cancelled due to quality issue with upper material. Apologies for any disappointment.
Zijn wel wanted, nog niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Thx, denk dat ik dan een paar in 44 ga bestellen. Vandaag in eindhoven, dus mochten er een paar bij Royal liggen ga ik ze voor de zekerheid passen.
En heb je die janoski terracotta al?
[ afbeelding ]
Lijken me behoorlijk dope onder een donkere denim.
Toen ik ze binnen had gekregen heb ik ze uitgebreid bekeken op lijmresten, stitching e.d. maar alles ziet er netjes uit. Ik heb ze al 2 dagen gedragen en merk tot dusverre nog niets van slechte kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:33 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Hanon:
[..]
Ben benieuwd of ze ooit uit gaan komen, zo niet dan heeft D_D een behoorlijk zeldzaam paar asics
Ik zag vandaag in Rotterdam een paar flyknits. Ziet er tof uit, maar die neon/volt kleuren zijn mij te fel voor casual.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:34 schreef Atta-boy het volgende:
Ik krijg kriebels van die flyknits, wil ze bestellen hoe erg ik die zool ook haat.
Morgen als het goed is m'n paranorman foamposites binnen. Vind dat serieus denk ik de coolste schoen van het jaar. Stiekem spijt dat ik niet m'n eigen maat genomen heb.
Het is immers wel een schoen voor hardlopen. Zal vast wel een gedachte achter zitten. Ik zou ze ook in zwart/wit zwart/grijs nemen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:52 schreef Atta-boy het volgende:
Wil ook niet die maar een black/white cw.
Hoewel ik die zwart gele ook wel cool vind.
Snap echt niet dat ze er deze rare zool onder gedaan hebben. Niet alleen omdat lunar chiller is maar ook omdat deze zool zo lelijk is.
quote:
quote:Dear Letates,
All of the items from order #1337 have now been shipped:
1x NTS-NG1 - Black logo
Pakketjes binnen krijgen <3quote:Thanks for shopping, your package is on the way!
Waar?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:16 schreef acbs2 het volgende:
vault kom er maar in![]()
pickup.
[ link | afbeelding ]
Footscape_Woven_Chukka_05J by acbs2, on Flickr
Mooie kleuren. Vind die nieuwe grijze ook leuk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:16 schreef acbs2 het volgende:
pickup.
[ link | afbeelding ]
41 kleinste.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:30 schreef Atta-boy het volgende:
Woei had toch ook een cw. Hadden die geen kleine maten?
Sorry dat ik het zeg maar ik vind deze schoenen echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef toetsenbordridder het volgende:
Denk dat ik deze neem:
[ afbeelding ]
Weet alleen nog niet waar ze in Nederland te vinden zijn.
Dat is idd een goede verkoper, heb ook wel eens wat bij hem gekochtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:58 schreef acbs2 het volgende:
ebayseller 95soleman.
147 euro shipped met DHL Express uit Long Beach CA. Had woensdagavond besteld en vanochtend binnen, geen douane
Dat kanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar ik vind deze schoenen echt verschrikkelijk
Komen naar mijn idee genoeg langs hier op dit topic. De asics van don etc. Hou alleen niet zo van dat soort skaterschoenenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Dat kanOvertuig mij dan eens met sneakers die jij wél mooi vind?
Klopt, zie genoeg mooie langskomen inderdaad. Zat net de Large door te bladeren en die hebben wel een iets mooiere foto ervan in hun blad staan moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Komen naar mijn idee genoeg langs hier op dit topic. De asics van don etc. Hou alleen niet zo van dat soort skaterschoenen
Zie edit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef toetsenbordridder het volgende:
Voorbeelden mensen, voorbeelden!
Ah deze vind ik dus zelf niks. Die 1e in je edit is wel tofquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
Of gewoon dunks...
(hi)
[ afbeelding ]
(low)
[ afbeelding ]
Jij hebt volgens mij heel wat heat (gehad)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
Of gewoon dunks...
(hi)
[ afbeelding ]
(low)
[ afbeelding ]
Yup. Ben blij dat ik er vanaf benquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij heel wat heat (gehad)
Bijna alles wil ik wel hebben. waarom is er geen infinite money cheat?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:32 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Yup. Ben blij dat ik er vanaf ben
dit is zo'n beetje alles dat ik gehad heb
http://www.flickr.com/photos/cali030/sets/72157620444880304/
Omdat we niet in een computergame levenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bijna alles wil ik wel hebben. waarom is er geen infinite money cheat?!
Dat is waar...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Omdat we niet in een computergame leven
Liep het uit de hand of had je gewoon het geld nodig?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:32 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Yup. Ben blij dat ik er vanaf ben
dit is zo'n beetje alles dat ik gehad heb
http://www.flickr.com/photos/cali030/sets/72157620444880304/
quote:Three of the hottest New Balance retros going today are bundled up in this Made In The USA Collection.
NB’s 996, 998, and 1300 share red and grey in unique color setups with suede as the material of choice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: Counter Kicks
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:56 schreef SHOOOTO het volgende:
Fave NB’s Make Made In USA Collection
[..]
[ afbeelding ]omg, die rodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
Upper ziet er een beetje gek uit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:07 schreef don-diablo het volgende:
Vanzelfsprekende wivah:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:56 schreef SHOOOTO het volgende:
Fave NB’s Make Made In USA Collection
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik wil ze!
Droppen die ook in Nederland?
[ Bericht 3% gewijzigd door Fuszy op 27-10-2012 12:27:55 ]Feyenoord Rotterdam
Komt omdat het van nubuck is. Als je er met je vingers overheen gaat zie je strepen net als bij suède. M'n vriendin heeft ook schoenen van nubuck en daar zie je eig hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Upper ziet er een beetje gek uit.
Echt dope die witte strepen aan de binnenkant
Ik heb mijn duckboots al langere tijd niet meer aangehad.quote:
Zwart/wit, blauw/wit, maroon/wit zijn imo toch de mooiste kleuren. Ik heb ze zelf in zwart/wit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Weet iemand nog een mooie CW voor een paartje busenitz?
Die zijn echt te nice. Zo jammer dat ik ze destijds niet heb gehaald.quote:
Dan zou ik caliroots aanbevelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:09 schreef robben93 het volgende:
Iemand die nog een dope webshop kent? zoek naar een winterjas maar kan er nog geen vinden..
Beetje freshcotton style..
Dit misschien iets?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:09 schreef robben93 het volgende:
Iemand die nog een dope webshop kent? zoek naar een winterjas maar kan er nog geen vinden..
Beetje freshcotton style..
Enig idee of het personeel hetzelfde is gebleven? Een paar van de jongens in de winkel waren altijd net iets teveel met zichzelf bezig ipv je te helpen. Dat heb ik meer dan eens meegemaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:40 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Atta will be ballin' soon... Nice man.
En voor de mensen die het nog niet wisten, patta gaat vanaf zaterdag weer open.
Nieuwe locatie is zeedijk 67.
Avenue en lockwood sowieso (staan naast elkaar) en vier is ook leuk. Daarnaast is het gedeelte rondom de kammenstraat leuker dan de meir.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Echt geen idee, ga denk ik volgende week wel even langs om te zien hoe het is geworden.
Wat zijn trouwens goede stores in Antwerpen? Wil er misschien binnenkort een dagje heen.
Heropening was gister inderdaad, week vergistquote:
Ja... Net even een nieuwe jas van carhartt gekocht. Mijn jas gisteren kwijt geraaktquote:
Zijn prima jassen van carhartt iig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja... Net even een nieuwe jas van carhartt gekocht. Mijn jas gisteren kwijt geraaktThe hangover: hoodvliet
Ja, trui er onder en dan is die lekker warmquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn prima jassen van carhartt iig.
Ik heb deze fishtail parka van ontour net gehaald voor naast m'n carhartt x Burton:quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja, trui er onder en dan is die lekker warm
[ afbeelding ]
Ook mooi. Handing zo'n binnenjas. Vind jassen met rits alleen heel lelijk staan bij mij zelf ivm mijn buikquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb deze fishtail parka van ontour net gehaald voor naast m'n carhartt x Burton:
[ afbeelding ]
Met uitritsbare binnenjas, dus goed warm.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.abominable creation beats science today.
Nice die heb ik ook gehaald voor de winter. Nog net met 20% korting bij hunting ensemble.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb deze fishtail parka van ontour net gehaald voor naast m'n carhartt x Burton:
[ afbeelding ]
Met uitritsbare binnenjas, dus goed warm.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan zou ik caliroots aanbevelen.
Thanks!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:12 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dit misschien iets?
http://illstore.nl/clothes/jackets.html
Yup, gaan mee op reis voor hardlopen. Trouwens vorige week in Berlijn geweest. Helaas veel teveel uit geweest, en dus eigenlijk niet aan sneaker shoppen toe gekomen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Ac/dc en bajskorv mooie aankopen.
Ze zijn fijn om op te trainen bajskorv.
Hangt ervan af hoe wind dicht hij is. Een goeie Goretex Pro ofzo is voor mij afdoende, tenzij het echt goed onder nul gaat. In de praktijk dus altijd goed in Nederland/Engeland, maar te koud in Zweden zonder dikke tussenlaag.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:32 schreef leeroy het volgende:
Kan ik de winter doorkomen met een windbreaker? Ik heb geen flauw idee hoe warm z'n ding is.
Gaat om de lucht lagen inderdaad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:37 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe wind dicht hij is. Een goeie Goretex Pro ofzo is voor mij afdoende, tenzij het echt goed onder nul gaat. In de praktijk dus altijd goed in Nederland/Engeland, maar te koud in Zweden zonder dikke tussenlaag.
Wel prettig om dan wat warme kleren eronder te hebben, want een goede goretex is dun en winddicht etc.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:37 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe wind dicht hij is. Een goeie Goretex Pro ofzo is voor mij afdoende, tenzij het echt goed onder nul gaat. In de praktijk dus altijd goed in Nederland/Engeland, maar te koud in Zweden zonder dikke tussenlaag.
Zo denk ik er ook over. Ik ga m'n ontour jas iig ook lekker veel dragen in de winter naast m'n goretex. Beide verschillend.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:28 schreef Bajskorv het volgende:
Zeker, maar het hangt ook af van wat je doet. Buiten stil staan betekent dat je altijd een knetterdikke jas nodig hebt in de kou. Maar goed, in de praktijk wandelen of fiets ik ergens heen, en is een wollen trui en een laag goretex snel voldoende. Aan de andere kant draag ik ook graag mijn woolrich, altijd warm en lekker makkelijk. Zeker in Zweden...
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Heropening was gister inderdaad, week vergist.
Wat wel betekent dat ik deze week al langs kan gaan.
Thanks voor de info trouwens atta en don, weet ik waar ik moet zijn
quote:The popular Nike Roshe Run sneaker will come in two more colorways for Holiday 2012, before taking a break in Spring 2013.
Certainly one of the biggest hits from Nike, in terms of new shoe releases, a white/peach colorway will release, next to a black/snake print version later this Holiday 2012 season. Look out for a release of the two sneakers November 2012.
quote:BRON: highsnobiety
shirtje is dope hé. Jammer dat die mij niet paste maar jij hebt hem nu kunnen krijgen voor weinigquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:50 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag vault gespot op z'n janoski's.
Pick up, thanks to vault:
[ afbeelding ]
Erg nice.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:16 schreef acbs2 het volgende:
pickup.
[ link | afbeelding ]
Die vind ik zelf ook erg Nice (net als die zwarte met regenboog print), maar ik ben voorlopig even voorzien (voor zolang het duurt).quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Erg nice.
Ik zat zelf aan deze te denken:
[ afbeelding ]
Maar ben er nog niet helemaal uit
en hard.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:49 schreef Bajskorv het volgende:
Eigenlijk gewoon mint dit....
[ afbeelding ]
Ja man, vind hem hardquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
shirtje is dope hé. Jammer dat die mij niet paste maar jij hebt hem nu kunnen krijgen voor weinig
Is mij om het even. Indien wel, dan mogen ze het wel beter beschikbaar maken, zodat meer mensen het kunnen halen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:23 schreef Atta-boy het volgende:
Outlaw shirt zit goed![]()
Denken jullie btw dat er nog yeezy 2 cw's komen? Er word wel eens over gespeculeerd en toen het model net bekent gemaakt werd hadden ze het over meer cw's en een aantal cw's exclusief voor Europe en Amerika enzo.
quote:Adding to the already awesome pile of New Balance models celebrating the 30th anniversary of their Flimby factory is this pair of New Balance 1500's coming with a little bit of outside influence. Sneaker customizer Benji Blunt was reigned in to spice up the iconic New Balance 1500, adding some extra Union Jack imagery, a pebbled pattern up front, and a few more personal touches. Click through with us to check out the reworked New Balance 1500 and let us know if you’d pick up a pair like this at retail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat shape, shape is off etcquote:BRON: Sneaker News
Mooi dat je er blij mee bent. Jas kwam goed uit ivm alle regen vandaag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja man, vind hem hard
Die mint free's zijn dope maar zou nu eerder voor een zwarte gaan omdat ik ze al in een kleur heb.
True, maar het is zo lekker...quote:
Niet meer dragen en een x sellen als discontinued itemquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:11 schreef don-diablo het volgende:
1 van 158. Dat is wel verdomd weinig zeg.
Ik heb geen behoefte om ze te verkopen omdat ik ze zelf erg tof vind en graag wilde. Alleen tenzij er iemand echt een hoog bod doet, valt het te overwegen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:41 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Niet meer dragen en een x sellen als discontinued item. Of natuurlijk gewoon keihard rocken en mensen jaloers maken, zoals het hoort.
quote:Nike’s $200 Free Inneva Woven rewrote the script on the original Woven that debuted in 2000, but Nike has plans of employing the Japanese-inspired material onto its other Sportswear models for 2013. We’ve already seen some interesting Woven builds in 2012 like the Lunar Woven Flow, but this 2013 release of the Free Run 2 Woven sorta comes from the same idea of adding Woven as a relacement base layer of the shoe. With the suede foxing remaining, the Free Run 2 still has that sporty look of the original, but now with an added Lifestyle twist. These two colorways are set to arrive in 2013 so take a look ant stay tuned to Sneaker News for more NSW 2013 updates.
quote:BRON: Sneaker News
bovenste zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Free Run 2 Woven
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Deze zijn ook nice idd. Vind het meestal niet zo mooi als de upper een andere kleur heeft als dat net ding er achter maar nu pakt het wel goed uit. Ik weet niet waarom maar ik houd ook echt van zulk soort vetersquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:28 schreef acbs2 het volgende:
Nice die mint free maar deze vind ik ook erg lekker!
Beetje rf eclipse cw.
Kan ze laten oppikken in singapore maar twijfel of het de money incl mogelijke douane waard is. Denk dat ik wel wacht tot ze hier komen. Wil m eerst irl zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wolquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:28 schreef acbs2 het volgende:
Nice die mint free maar deze vind ik ook erg lekker!
Beetje rf eclipse cw.
Kan ze laten oppikken in singapore maar twijfel of het de money incl mogelijke douane waard is. Denk dat ik wel wacht tot ze hier komen. Wil m eerst irl zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
16k op free's, netjes hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:03 schreef Bajskorv het volgende:
Net afscheidsrondje gelopen op mijn Free H2 Shields... Dag lieve schoen. Ging wel lekker, nog 16k eruit geperst in de vroege ochtend. Nu moeten de Gyakusou's het over nemen...
Ik loop normaal 8-10k, maar had zin in om een keer helemaal naar Ouderkerk ad Amstel te rennen. Mooi stuk, Frees blijven lekker lopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
16k op free's, netjes hoor.ik loop sowieso nooit meer dan 10k, maar op m'n free wil ik voorlopig niet verder gaan dan 5.
Ik vind ze ook lekker lopen idd, maar loop je er ook anders op (front strike) dan bij andere schoenen? Ik heb afgelopen weekend front strike gelopen en dat is wel vermoeiend omdat ik het nooit gedaan heb.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:38 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik loop normaal 8-10k, maar had zin in om een keer helemaal naar Ouderkerk ad Amstel te rennen. Mooi stuk, Frees blijven lekker lopen.
Ik land niet volledig op de front, is ook niet nodig imho. Ben nooit goed geweest met hiel landing, ben niet zo'n goeie loper ook. Frees zijn dus ideaal, want daarmee kan je ook goed op de ball van je voet landen. Eigenlijk loop je dan zoals bij een hiel landing, maar je zet je voet onder je lichaam neer en hebt dus minder impact (niet de "rem" die je bij elke hiel landing erop zet).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind ze ook lekker lopen idd, maar loop je er ook anders op (front strike) dan bij andere schoenen? Ik heb afgelopen weekend front strike gelopen en dat is wel vermoeiend omdat ik het nooit gedaan heb.
Tell me about it. Maar ik ben al te vaak teleur gesteld in beschikbaarheid, dus zie wel wanneer ze komen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:47 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom negeert iedereen die flyknit one?lunar + flyknit = awesome.
Vind hem niet mooi.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:47 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom negeert iedereen die flyknit one?lunar + flyknit = awesome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |