Is de retro van een OG, was een GR idd. Heb de OG's ooit gehad, uit '96 dacht ik....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand enig idee of deze GR is of niet? Moeilijk te vinden, maar vind hem dopeee
[ afbeelding ]
Enig idee of die nog ergens te krijgen is? Ebay is going nuts...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Is de retro van een OG, was een GR idd.
maat? eBay seller uit Australië heeft nog een US9 en 11.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand enig idee of deze GR is of niet? Moeilijk te vinden, maar vind hem dopeee
[ afbeelding ]
Thanks (ik heb een 11), waarom krijg ik die shit niet gevonden? Anyway, ga morgen op kantoor even kijken. Pricing is niet bizar vergeleken bij GR.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat? eBay seller uit Australië heeft nog een US9 en 11.
M1500PSW is misschien makkelijker zoeken.
Heb ook een muts nodig. Kop gisteren weer kaal geschoren. Weet ook niet zeker of mijn acronym bestelling goed is gegaan... afwachten dus. Nu slapen, dalijk sollicitatie gesprekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag carhartt muts gekocht, heb m'n winter uniform al bijna compleet.
Jordan XI spacejams op 50cent gemist, had m'n sniper op $100 staan en er werd 5 sec voor m'n sniper inging al 100 gebodenfml.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:06 schreef mcwops het volgende:
kan de navy Converse Fastbreak 2 Hi nergens meer vinden in maatje 43 op het web en in de winkels.
Iemand een idee waar ik bij buitenlandse shops kan zoeken? (of beter 'vinden')
het gaat om deze grijs blauwe (met Converse op de zool)
Ik zie deze wel eens bij House of shoesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:42 schreef mcwops het volgende:
nog een keer proberen...
[..]
[ afbeelding ]
thanks! ben ik geweest (Hengelo), niet meer beschikbaarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:53 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik zie deze wel eens bij House of shoes
ok. sorry, ietwat ongeduldig op woensdagochtendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:47 schreef Bajskorv het volgende:
Niet nodig, als iemand het had geweten, hadden ze je al geholpen. Zo rollen ze in dit topic...
Ik heb ze volgens mij een tijdje geleden bij Invito gezien in Maastricht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:42 schreef mcwops het volgende:
nog een keer proberen...
[..]
[ afbeelding ]
lol at stompe neus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Nike Air Force 1 Foamposite Pro Low
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel wat hebben.
onder genot van een morning koffie: linkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:42 schreef mcwops het volgende:
nog een keer proberen...
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:47 schreef Bajskorv het volgende:
Niet nodig, als iemand het had geweten, hadden ze je al geholpen. Zo rollen ze in dit topic...
Volgens mij heb ik die gisteren zien liggen bij oqium. Zag iig een af1 waarvan die zool een air unit was, vond het al vreemd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Nike Air Force 1 Foamposite Pro Low
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel wat hebben.
Waar heb je die gekocht? <3quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:55 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gisteren zien liggen bij oqium. Zag iig een af1 waarvan die zool een air unit was, vond het al vreemd.
Vault koop ook die carhartt muts, zijn super chill en maar 20 euro.
Ja, vroeger had ik mijn haar en had ik nooit echt koud in de winter... Is nu wel andersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef Cpt. het volgende:
Ik heb al jaren een carhartt muts, prima ding en 90's swag.
Norse misschien wat? Ik heb er nu twee van norse.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:36 schreef Bajskorv het volgende:
Heb ook goeie mutsen nodig, maar kan nooit iets vinden
Wel eens gekeken, moet gewoon minder kieskeurig worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Norse misschien wat? Ik heb er nu twee van norse.
M'n nieuwste rekt wel lekker mee, dat is op zich wel relaxt en heeft maar een heel klein labeltje. De andere zit strakker en label is wat groter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:44 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wel eens gekeken, moet gewoon minder kieskeurig worden.
Vind ik allemaal iets te opvallend.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef kaaspeer het volgende:
Www.poederbaas.com voor mutsen. Zijn dope.
Ik ook, niet mijn ding.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:46 schreef JetLife het volgende:
[..]
Vind ik allemaal iets te opvallend.
Als je het zelf te opvallend vindt, boeit het toch niet of andere hem chill vinden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:49 schreef kaaspeer het volgende:
Haha. Had ik eerst ook toen ik met een muts van poederbaas rond liep. Tot noch toe alleen maar chille reacties gekregen. Ieder z'n ding natuurlijk.
Zwart op mint is zo'n toffe combi.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:12 schreef vault_tec het volgende:
Wivah
[ afbeelding ]
Hoi sinji
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een muts zoals de eerste, alleen dan niet zo gestreept maar 'gewoon'. Staat ook wel op caliroots. Hopelijk wacht er thuis een pakketje op me.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:37 schreef Bajskorv het volgende:
Misschien zoiets nodig voor de winter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of tech van Arcteryx
[ afbeelding ]
Weet ik niet, hoop het niet hahaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:46 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Lijkt inderdaad wel te ruim. Waar zou hij echt te klein zijn met een maat kleiner denk je?
Trouwens vandaag op Utrecht centraal die Vans Nordic weer eens gezien, ooit zullen ze de mijne zijn.
Heb nog heel wat webshops nagelopen maar kan ze ook nergens vinden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:42 schreef mcwops het volgende:
nog een keer proberen...
[ afbeelding ]
Vind alledrie die winkels wel leukquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:55 schreef Modus het volgende:
Heb je ook een stockfoto van die jas? Lijkt zo wel te groot ja.
Was vanmiddag even in Rdam om wellicht al die nieuwe AM1s ergens te kunnen zien.
Liep langs Active Life, een mij onbekende outdoorwinkel, met onder andere TNF logo's hier en daar, even binnengelopen omdat hier iemand ook wat zocht, maar ze hadden helemaal niks hangen, wel opvallend veel Columbia, dat zie je verder niet zoveel meer in NL. Perry had trouwens ook opvallend weinig TNF hangen, eik maar 1 winterjas.
Toen langs 75, bwahaha wat een kutwinkel. Toen langs Opium, bwahaha wat een kutwinkel. Nou ja, 'winkel'. Leuk die OG's in de vitrines maar verder: [ afbeelding ].
Verder langs Dailyrush gelopen, alle 3 nooit eerder geweest dus. Wat Carhartt broeken gepast maar is tegenwoordig ook allemaal slimskinnyhipstershit.. Of all places hadden ze daar die groene AM1s maar die vielen nogal tegen. Daar hadden ze wel een paar NF jassen trouwens.
Dus..
Niks gekocht uiteindelijk.
44 of 44,5. Zou toch even gaan passen ergens, AM1s liggen overal op dit moment.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:06 schreef leeroy het volgende:
Ik heb een vraagje: Hoe Air max I'tjes? Heb Adidas sneakers maat 44 2/3, Zwarte All Stars Maat 43 & All Stars jeans cut maat 44. Welke maat zou ik voor de nikes moeten hebben?
44 zou echt dope zijn. Want dan koop ik snel een paartje Leopard pack. Misschien toch nog snel naar de footlocker voor de zekerheidquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:19 schreef Modus het volgende:
[..]
44 of 44,5. Zou toch even gaan passen ergens, AM1s liggen overal op dit moment.
Thanks @modus.... ik ook. kom in Italie uit bij Rabanserquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb nog heel wat webshops nagelopen maar kan ze ook nergens vinden.
Thanks SHOOOTO, ik heb even gekrabbeld waar het jeukte en ze uit Australie besteld. Alles bij elkaar £130 als de douane niet moeilijk doet. Kleine premie op de GR, maar ik ga er toch wel blij van worden...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat? eBay seller uit Australië heeft nog een US9 en 11.
M1500PSW is misschien makkelijker zoeken.
Zonde dat je er niet eerder mee kwam. Lagen een paar weken terug nog in de sale bij Frontrunner.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Thanks SHOOOTO, ik heb even gekrabbeld waar het jeukte en ze uit Australie besteld. Alles bij elkaar £130 als de douane niet moeilijk doet. Kleine premie op de GR, maar ik ga er toch wel blij van worden...
[ afbeelding ]
Zucht... zal je altijd zien. Mijn eerste paar NB trouwens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Zonde dat je er niet eerder mee kwam. Lagen een paar weken terug nog in de sale bij Frontrunner.
Wel eens NB gepast? Bleken bij mij vrij groot te vallen, hoewel dat wel 1300's waren. Daarom ook niet gekocht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zucht... zal je altijd zien. Mijn eerste paar NB trouwens.
Herkent iemand dit trouwens? Volgens mij escaleert mijn aankoop gedrag namelijk. Misschien omdat het bijna bonus tijd is, maar ik begon het jaar met 10 paar sneakers en eindig deze maand met 30+? Ik denk dat ik rust nodig heb.
Wel inmiddels ook wat dingen die ik kwijt wil, maar te lui om dingen te gaan verpakken en opsturen
Nog nooit gezien die site. Ziet er wat knullig uit, maar niet per se onbetrouwbaar. Lastig te zeggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef mcwops het volgende:
Thanks @modus.... ik ook. kom in Italie uit bij Rabanserlink
iemand daar ervaring mee?
Paartje Air Current's en Air Flows. Eerste was gewoon een miskoop, ik kan hem niet rocken. Tweede is nice, maar aan mijn voet net iets te lomp. Eigenlijk moet ik een keer zo'n beurs bezoeken, eens per jaar wat kwijt raken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:07 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Wel eens NB gepast? Bleken bij mij vrij groot te vallen, hoewel dat wel 1300's waren. Daarom ook niet gekocht.
Herken het een beetje binnen mijn eigen uitgavenpatroon.
Begon het jaar met 3 paar en zit nu op 9 met nog 2 paar die sowieso komen.
Andere orde van grootte maar ook wel een duidelijke vergroting van de, als ik dat überhaupt zo mag noemen, collectie.
Maar bij mij is het meer omdat ik dit jaar dus pas begonnen ben met kopen.
US11 toch? Waar wil je allemaal van af? Misschien kan ik je wel helpen.
Maakt niet uit qua hoe het er uit ziet, alleen qua maat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Sokz het volgende:
Kan je als man women AM1s dragen? Of lijkt dat echtniet
terwijl je de schoenen overal kan kopen, in de juiste maat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef leeroy het volgende:
Heb ze toch maar besteld![]()
Mocht 44 te klein zijn haal ik gewoon het zooltje eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
terwijl je de schoenen overal kan kopen, in de juiste maat.
Je hebt het over dit paar toch:Yes, maar ik kon ze alleen nog maar op sneakerbaas vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of marktplaats voor 170 euroYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
je deed het voor de baaspunten, kan ik wel begrijpen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef leeroy het volgende:
[..]
Yes, maar ik kon ze alleen nog maar op sneakerbaas vinden
Of marktplaats voor 170 euro
Ik heb de 11 genomen. Dat is bij mij zelden te groot, kan vaak ook 11.5 nog hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:52 schreef Atta-boy het volgende:
Welke maat heb je genomen van die 1500's bajskorv? Half maatje kleiner kan goed met die, een normale 7 is voor mij iig wat te groot.
Die leopard dingen gaan geloof ik best snel, snap het niet echt.
Ja, zit te twijfelen om een suede versie te ID'n...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:01 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vault wordt hier denk ik wel blij van, zwarte laces zouden wel beter zijn.
[ afbeelding ]
Dingen zijn tof maar snap echt niet dat ze zoveel zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:16 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, die rode Flyknits op $350. Beter dan $1000
Die HTM gevallen waren gewoon echt enorm limited. In Londen kwam er 10 paar per release via 1948, voor de hele stad. Da's nog een stuk beperkter dan normaal.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dingen zijn tof maar snap echt niet dat ze zoveel zijn.
Awh oke. Jij had toch al 1 gekocht? Ga je er nog 1 kppen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:39 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die HTM gevallen waren gewoon echt enorm limited. In Londen kwam er 10 paar per release via 1948, voor de hele stad. Da's nog een stuk beperkter dan normaal.
Nee, ben nog bezig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Awh oke. Jij had toch al 1 gekocht? Ga je er nog 1 kppen?
Frisco sale?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:56 schreef vault_tec het volgende:
Nu in de trein naar arnhem. Hopelijk word mijn salaris op tijd gestort... #yolo
Niks boeiends gemist. Heb 3 paar schoenen gekocht voor 85. Snap niet dat ze iedereen tegelijk de winkel in laten. Sta je daar met 40 man en onmogelijl om even normaal te kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Frisco sale?
Had ik ook wel heen gewild maar salaris is nog niet gestort
Heel donker navy kostons navy busenitz en converse odessa ox. Laatste was maar 15 dus maar mee genomen. Denk dat dit mijn laatste frsico sale is ivm iedereen in 1 keer naar binnen latenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:27 schreef Atta-boy het volgende:
85 per stuk of totaal? Dat is best wel cheap man.
Welke heb je gekocht?
Nee lag best weinig. Vond het tegen vallen. Maar sale dus mag niet zeurenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Atta-boy het volgende:
Goede aankopen.
Hadden ze ook die maroon busenitz?
Vind die zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |