Is de retro van een OG, was een GR idd. Heb de OG's ooit gehad, uit '96 dacht ik....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand enig idee of deze GR is of niet? Moeilijk te vinden, maar vind hem dopeee
[ afbeelding ]
Enig idee of die nog ergens te krijgen is? Ebay is going nuts...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Is de retro van een OG, was een GR idd.
maat? eBay seller uit Australië heeft nog een US9 en 11.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand enig idee of deze GR is of niet? Moeilijk te vinden, maar vind hem dopeee
[ afbeelding ]
Thanks (ik heb een 11), waarom krijg ik die shit niet gevonden? Anyway, ga morgen op kantoor even kijken. Pricing is niet bizar vergeleken bij GR.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
maat? eBay seller uit Australië heeft nog een US9 en 11.
M1500PSW is misschien makkelijker zoeken.
Heb ook een muts nodig. Kop gisteren weer kaal geschoren. Weet ook niet zeker of mijn acronym bestelling goed is gegaan... afwachten dus. Nu slapen, dalijk sollicitatie gesprekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag carhartt muts gekocht, heb m'n winter uniform al bijna compleet.
Jordan XI spacejams op 50cent gemist, had m'n sniper op $100 staan en er werd 5 sec voor m'n sniper inging al 100 gebodenfml.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:06 schreef mcwops het volgende:
kan de navy Converse Fastbreak 2 Hi nergens meer vinden in maatje 43 op het web en in de winkels.
Iemand een idee waar ik bij buitenlandse shops kan zoeken? (of beter 'vinden')
het gaat om deze grijs blauwe (met Converse op de zool)
Ik zie deze wel eens bij House of shoesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:42 schreef mcwops het volgende:
nog een keer proberen...
[..]
[ afbeelding ]
thanks! ben ik geweest (Hengelo), niet meer beschikbaarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:53 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik zie deze wel eens bij House of shoes
ok. sorry, ietwat ongeduldig op woensdagochtendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:47 schreef Bajskorv het volgende:
Niet nodig, als iemand het had geweten, hadden ze je al geholpen. Zo rollen ze in dit topic...
Ik heb ze volgens mij een tijdje geleden bij Invito gezien in Maastricht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:42 schreef mcwops het volgende:
nog een keer proberen...
[..]
[ afbeelding ]
lol at stompe neus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Nike Air Force 1 Foamposite Pro Low
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel wat hebben.
onder genot van een morning koffie: linkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:42 schreef mcwops het volgende:
nog een keer proberen...
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:47 schreef Bajskorv het volgende:
Niet nodig, als iemand het had geweten, hadden ze je al geholpen. Zo rollen ze in dit topic...
Volgens mij heb ik die gisteren zien liggen bij oqium. Zag iig een af1 waarvan die zool een air unit was, vond het al vreemd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Nike Air Force 1 Foamposite Pro Low
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel wat hebben.
Waar heb je die gekocht? <3quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:55 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gisteren zien liggen bij oqium. Zag iig een af1 waarvan die zool een air unit was, vond het al vreemd.
Vault koop ook die carhartt muts, zijn super chill en maar 20 euro.
Ja, vroeger had ik mijn haar en had ik nooit echt koud in de winter... Is nu wel andersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef Cpt. het volgende:
Ik heb al jaren een carhartt muts, prima ding en 90's swag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |