Nee hoor, ik rijd door dat dorpje heen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is ergens een bord bij de A28 waar ze beiden staan
Kinderbedtijd.quote:
quote:
Misschien leest de politie wel meequote:
Ik kom er niet zo veel meer de laatste tijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien leest de politie wel mee
Op dat stukje heb ik ze nog nooit zien controleren, wil ik graag zo houden
Poe poequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Ik ging met 140. Eigenlijk vliegend natuurlijk.
Ach, dat heb je gauw genoeg doorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien leest de politie wel mee
Op dat stukje heb ik ze nog nooit zien controleren, wil ik graag zo houden
Is voor mij de enige makkelijke optie richting Rockjon hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo veel meer de laatste tijd.
Ik alleen als ik richting Almelo/Enschede moet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is voor mij de enige makkelijke optie richting Rockjon he
Wat een boefjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ging met 120 over een stukje waar je maar 80 mocht.
Tjemig de pemig en toen en toen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
OMG ZO ENG.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heuj, the blair witch project komt op tv
Ja, dat zal ook wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik alleen als ik richting Almelo/Enschede moet.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ook niet hoor. Volgens mij kom je daar nooit achter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Tamashii het volgende:
Is dit nou later? Als je groot bent? Ik snap geen donder van het leven. Ik weet nog steeds niet wie ik ben.
Goede vraag. Ik dacht dat ik antwoorden had, niks bleek minder waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Tamashii het volgende:
Is dit nou later? Als je groot bent? Ik snap geen donder van het leven. Ik weet nog steeds niet wie ik ben.
Het was een saaie kutfilm, één keer was genoeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
De 2e keer is die een stuk minder eng...
Dat deed mijn vriend ook, en ik zei nog dude pas op voor flitsers je rijdt veul te hard.. 350 euro BLAMquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
Is wel een zooitje ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook wel ja
Moet je door die verkeerschaos die ze Nijverdal noemen
Hij is nooit eng, die hele film nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
De 2e keer is die een stuk minder eng...
GMTA.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is nooit eng, die hele film niet
Saaie kutfilm
Ditquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik dacht dat ik antwoorden had, niks bleek minder waar![]()
Nee, waar ben je geflitst dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Is wel een zooitje ja.
Laatste keer was de Hellendoorn Rally.
Had ik al gezegd dat ik geflitst ben die dag?
Ik chase helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dit
But......
I'm loving the chase baby, I'm loving the chase
je weet nooit wie je bent want jij veranderd dagelijks nu ben jij niet dezelfde als gisteren en tien jaar geleden was je nog weer anders. Elke dag en elke ervaring creëert een Nieuwe jij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Tamashii het volgende:
Precies dat, ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Volgens mij kom je daar nooit achter.
Viaduct tussen Wijthmen en Raalte, daar onderaan van uit Zwolle gezien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, waar ben je geflitst dan?
Damnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet nooit wie je bent want jij veranderd dagelijks nu ben jij niet dezelfde als gisteren en tien jaar geleden was je nog weer anders. Elke dag en elke ervaring creëert een Nieuwe jij.
Tenzij je dood bent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet nooit wie je bent want jij veranderd dagelijks nu ben jij niet dezelfde als gisteren en tien jaar geleden was je nog weer anders. Elke dag en elke ervaring creëert een Nieuwe jij.
Chasing life verdommequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik chase helemaal niks meer.
Prima te doen met wat inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is nooit eng, die hele film niet
Saaie kutfilm
Daar staan ze vies vaak met van die containers naast de weg jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Viaduct tussen Wijthmen en Raalte, daar onderaan van uit Zwolle gezien.
89 waar ik 80 mocht, gecorrigeerd 85 geloof ik. 29,- euries....
Ik geloof wel dat er een essentie is van jezelf dat nooit veranderd. Maar verder heb je een heel goed punt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat is nog niks manquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Viaduct tussen Wijthmen en Raalte, daar onderaan van uit Zwolle gezien.
89 waar ik 80 mocht, gecorrigeerd 85 geloof ik. 29,- euries....
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm, 106 na correctie waar je 80 mag is 240 euro.
Mooi ja, hele album op spotify.quote:
Ik ken het plekje ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar staan ze vies vaak met van die containers naast de weg ja
Ooh ja, ik probeer wel wat van m'n leven te maken. Maar als mijn ideeën anders zijn dan die van een ander, wordt het allemaal wat lastigerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Chasing life verdomme
Eeuwigdurende puzzel waar je nooit uitkomt, maar toch door blijven gaan ook al draai je compleet door, zo rol ik
quote:
Da's waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh ja, ik probeer wel wat van m'n leven te maken. Maar als mijn ideeën anders zijn dan die van een ander, wordt het allemaal wat lastiger
dat weet je niet zeker... Enige zekerheid is dat je doodgaat ooit..Wat er dan gebeurd is n verrassingquote:
Hehehehehe. Net als die brug over het kanaal bij Raalte. Daar onderaan bij de kruising. Staan ze ook heel vaak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken het plekje ook.
Ik voelde me wel echt een verkeersmisdadiger.![]()
Uhuh, nog ff snel groen halen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehehe. Net als die brug over het kanaal bij Raalte. Daar onderaan bij de kruising. Staan ze ook heel vaak.
Waardoor je dus te hard rijdt, KASSA.quote:
In mentale zin dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat weet je niet zeker... Enige zekerheid is dat je doodgaat ooit..Wat er dan gebeurd is n verrassing
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waardoor je dus te hard rijdt, KASSA.
Hier in Nijverdal stonden ze laatst bij de Shell
als je begraven wordt krijg je beestjes op bezoek maar idd mentaalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In mentale zin dan?
Ik bedoel... Als er niks gebeurt gebeurt er niks.
Jij alleen geloof ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja ik ken Stef Bos wel
[..]
Da's waar![]()
Ahhhquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik heb je liever, liever dan mijn leven dan om het even wat
Haatliefdeverhouding mee, want "Papa"quote:
Uhu, daar rijdt bijna iedereen wel te hardquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt een punt waar ik hard rijd, dan eerder verderop, richting de rotonde richting Rijssen.
Welterusten!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga pitten, trusten schatjes en muhahaha
Ja, ik ook hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haatliefdeverhouding mee, want "Papa"
Die laatste twee ken ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, daar rijdt bijna iedereen wel te hard
Net als op de boersingel en de ninaberlaan richting hellendoorn. Ze staan zo verschrikkelijk veel te controleren hier in de buurt de laatste tijd
Papa.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vroeger kon je streng zijn en god, ik heb je soms gehaat, maar jouw woorden, ze liggen op mijn lippenquote:
Boersingel is die weg van de Mc in Nijverdal naar Rijssen zeg maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Die laatste twee ken ik dan weer niet.
DAt is van vroeger.quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Ah, daar, tweede ken ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Boersingel is die weg van de Mc in Nijverdal naar Rijssen zeg maar.
Ninaberlaan is die weg van de Budde in Nijverdal naar Hellendoorn
Onderaan de berg in Nijverdal als je van Raalte komt, linksafquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, daar, tweede ken ik nog steeds niet.
Ah. Dan weet ik dat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onderaan de berg in Nijverdal als je van Raalte komt, linksaf
Mocht je een keer in de buurt zijn, let dan op die plekken op je snelheidquote:
Sowieso, want bebouwde kom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mocht je een keer in de buurt zijn, let dan op die plekken op je snelheid
Ja, weet ik wel. Maar als je die weg naar Hellendoorn even voor de geest haalt? Daar kan je makkelijk 60-70 toe gaan staan als gemeente.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Capstan het volgende:
Ik bedenk me net dat ik nog wat anders moet doen...wellicht tot later nog, mensen!
O, dat soort wegen hebben we ook wel in Zwolle, maar weet je hoe gevaarlijk dat is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel. Maar als je die weg naar Hellendoorn even voor de geest haalt? Daar kan je makkelijk 60-70 toe gaan staan als gemeente.
Ik zie opeens die laatste regel van je sig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Chase the morning, yield for nothing
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vroeger kon je streng zijn en god, ik heb je soms gehaat, maar jouw woorden, ze liggen op mijn lippen
DANCE WIT' ME LADDIEquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie opeens die laatste regel van je sig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |