Hou je mond, ik wil graag weten welke N weg er gepakt word en of ze over Ommen gaan of niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Mag ik nog een keer huilen over het feit dat er veel mensen in die andere saaie SC zijn gaan posten?
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Mag ik nog een keer huilen over het feit dat er veel mensen in die andere saaie SC zijn gaan posten?
Precies wat ik bedoel, allemaal mensen uit achtergesteld gebied.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
Hou je mond, ik wil graag weten welke N weg er gepakt word en of ze over Ommen gaan of niet.
Ik ben toch hier joh hommo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Ik moet me even aanpassen aangezien ik daar momenteel werkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel, allemaal mensen uit achtergesteld gebied.
Ja mamma.quote:
Mijn piemel is leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan is het hier weer dood.
Zullen we het over piemels hebben?
Piemels zijn leuk.
Ik kijk gewoon waar het over iets leuks of boeiends gaat, bijvoorbeeld over mij, en daar post ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja mamma.
Wie moeten we nog meer hier heen lokken dan?
Loka en Newb soberzo.
Onnodig in dezen. Mijn woord is waarheid.quote:
Gaan we over jou praten, ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon waar het over iets leuks of boeiends gaat, bijvoorbeeld over mij, en daar post ik
Het was zo'n pilaar van kalksteen, met heel veel koraaltjes erin, maar ik ben niet zo goed in schatten hoe oud het dan kan zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we over jou praten, ja?
Vertel me eens iets meer over die zeester die je vond.
Hehe, ster.
Ok. Wat vond dat ene meisje in de wc er van?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Onnodig in dezen. Mijn woord is waarheid.
quote:
Was het een bruine zeester?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we over jou praten, ja?
Vertel me eens iets meer over die zeester die je vond.
Hehe, ster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |