abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118348977
Er zit er 1 op mijn plafond (kleiner dan een mier) boven mijn bed. Stel dat die op mijn bed valt en zich onder mijn matras verstopt :X ....ik zou het niet eens merken :'( maarrre worden die baby zilvervisjes op een gegeven moment net zo groot als hun snelle enge ouders? :X ....stel dat die baby in mijn bed groot wordt :'(

kutbeestjes :'(
  Donald Duck held dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:00:47 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_118349048
Die groeien ja en ze voeden zich met menselijk bloed
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_118349121
Nee, ze worden zo groot als olifanten. :') Wat denk je zelf nou, denk nou eens na. :|W
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:02:55 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118349207
Oh god, weer die hysterica!
The love you take is equal to the love you make.
pi_118349324
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef trovey het volgende:
Nee, ze worden zo groot als olifanten. :') Wat denk je zelf nou, denk nou eens na. :|W
tuurlijk worden ze groter :( die echte grote waren toch ook ooit klein?
pi_118349377
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Je hebt zelf het antwoord gegeven. :*
Optimist tot in de kist
pi_118349380
Mega Shark vs Giant Silervis. :9
pi_118349470
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die groeien ja en ze voeden zich met menselijk bloed
ik slaap altijd met muskietennet....heb ooit s'ochtends toen ik wakker werd een grote zilvervis erop zien lopen :'( ik durfde hem niet weg te halen dus heb ik mijn vader gebeld op zijn werk.... die hem toen is komen vermoorden O+

die grote kunnen dus niet mijn bed bereiken door de muskietennet (en zouden ze richting mijn matras kruipen zouden ze verstrikt raken in mijn net. Maar die kleine passen wel door die gaatjes denk ik :X
pi_118349555
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Je hebt zelf het antwoord gegeven. :*
NEEEEEEEEEEEEEE ik dacht dat je sarcastisch was :X

wat is de temperatuur ook weer kut....wanneer wordt het nou -5 graden zodat ik mijn raam de hele dag open gooi en die beesten laat doodvriezen :( ze voorspellen telkens een horrorwinter....de afbraak van de noordpool zou koude lucht naar het land doen komen....ik merk er niets van :( het zijn allemaal leugenaars :'(
pi_118349613
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEE ik dacht dat je sarcastisch was :X

wat is het weer ook weer kut....wanneer wordt het nou -5 graden zodat ik mijn raam de hele dag open gooi en die beesten laat doodvriezen :(
Misschien moet je nu je raam eens wat vaker opendoen zodat de luchtvochtigheid in je kamer wat lager gaat worden. ;)
Optimist tot in de kist
pi_118349794
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Misschien moet je nu je raam eens wat vaker opendoen zodat de luchtvochtigheid in je kamer wat lager gaat worden. ;)
en jij denkt dat ik niet allang alles heb uitgezocht over wat ik er tegen kan doen?

Alle plinten/gaatjes zijn netjes gevuld. Op een bureau en kast en kachel na (waar ze ongetwijfeld achter schuilen) heb ik niets. Boeken zit in plastic, kleding heb ik in de kamer van mijn broer geplaatst...karton is nooit aanwezig etc. Verder heb ik mijn raam dagelijks open tot het donker wordt en die kutmuggen mijn kamer beginnen aan te vallen.

BEESTJES :r
pi_118349849
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

en jij denkt dat ik niet allang alles heb uitgezocht over wat ik er tegen kan doen?

Alle plinten/gaatjes zijn netjes gevuld. Op een bureau en kast en kachelen bed na (waar ze ongetwijfeld achter schuilen) heb ik niets. Boeken zit in plastic, kleding heb ik in de kamer van mijn broer geplaatst...karton is nooit aanwezig etc. Verder heb ik mijn raam dagelijks open tot het donker wordt en die kutmuggen mijn kamer beginnen aan te vallen.

BEESTJES :r
Spuitbus met gif dan maar. :P
Optimist tot in de kist
pi_118350040
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef trovey het volgende:

[..]

Spuitbus met gif dan maar. :P
Hebbben we ook gedaan!!! Toen werd het juist gevaarlijk! die beesten zaten boven mijn deur (bij het plafond is aan beide kanten een gleuf) dus mijn vader daar spuiten.....wat eruit kwam rennen :'( de dagen daarna vond ik die beesten overal in mijn kamer en ipv kleine waren het ineens grote. Gedurende die nachtmerrie periode vond ik die ene dus op mijn muggennet. Gelukkig kregen we toen te maken met een dag waarop het buiten stormde en regende. Ik natuurlijk mijn raam open! Het was zo koud dat ik er 5 uit mijn kamer de gang op zag vluchten _O_ wanneer krijgen we weer storm
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:15:05 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118350042
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Die echte grote waren eerst larves. Ik denk dat ze zich op ware grootte ontpoppen.
pi_118350137
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Hebbben we ook gedaan!!! Toen werd het juist gevaarlijk! die beesten zaten boven mijn deur (bij het plafond is aan beide kanten een gleuf) dus mijn vader daar spuiten.....wat eruit kwam rennen :'( de dagen daarna vond ik die beesten overal in mijn kamer en ipv kleine waren het ineens grote. Gedurende die nachtmerrie periode vond ik die ene dus op mijn muggennet. Gelukkig kregen we toen te maken met een dag waarop het buiten stormde en regende. Ik natuurlijk mijn raam open! Het was zo koud dat ik er 5 uit mijn kamer de gang op zag vluchten _O_ wanneer krijgen we weer storm
Die beesten proberen natuurlijk wel aan de dood te ontkomen, ze zijn niet helemaal achterlijk. :') Gewoon doorgaan en alle kiertjes en schuilplekken blijven bespuiten zodat je alle generaties te pakken krijgt.
Optimist tot in de kist
pi_118350186
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die echte grote waren eerst larves. Ik denk dat ze zich op ware grootte ontpoppen.
hopelijk heb je gelijk, want er zijn hier veel kleine (gelukkig zoals ik al aangaf kleiner dan een mier). Die kleine trekken zich niets aan van de luchtvochtigheid hoor. Volgens mij hebben die ook geen last van -5 graden. Ik heb mijn raam de hele dag open gehad, maar die kleine zit gewoon de hele dag op mijn plafond.
pi_118350227
Komen ze alleen in jouw kamer? Ik heb ook last van zilvervisjes. Mijn bed staat net niet tegen de muur en voor het donker is gaat mijn ganglicht gaan (die overigens naar alle hoeken van de kamers straalt) waardoor ze moeilijk tevoorschijn komen.
pi_118350377
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef trovey het volgende:

[..]

Die beesten proberen natuurlijk wel aan de dood te ontkomen, ze zijn niet helemaal achterlijk. :') Gewoon doorgaan en alle kiertjes en schuilplekken blijven bespuiten zodat je alle generaties te pakken krijgt.
:'( Heel eerlijk.....voor het spuiten had ik nog nooit de hele grote in mijn kamer gezien en ook had ik ze nooit bij mijn bed in de buurt gezien :'( Ik slaap door die beesten zowieso al met het licht aan dus die grote blijven dan weg (het is 24/7 licht in mijn kamer) dus ik durf niet meer te laten spuiten :'(

Ik denk dat ik in januari mijn kamer vernieuw en dan haal ik dus alles weg en dan spuiten we wel overal.
pi_118350546
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:17 schreef koekii het volgende:
Komen ze alleen in jouw kamer? Ik heb ook last van zilvervisjes. Mijn bed staat net niet tegen de muur en voor het donker is gaat mijn ganglicht gaan (die overigens naar alle hoeken van de kamers straalt) waardoor ze moeilijk tevoorschijn komen.
mijn bed staat ook net niet tegen de muur....en ik weet niet of ze via de palen naar boven kunnen (die zijn glad) maar volgens mij kunnen ze van het plafond vallen. Geloof me licht in mijn eigen kamer staat standaard aan. Zelfs de gordijnen laat ik open (kan ik altijd sos gebaren naar de buren mochten die beesten mij willen vermoorden :'( )
pi_118350936
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

mijn bed staat ook net niet tegen de muur....en ik weet niet of ze via de palen naar boven kunnen (die zijn glad) maar volgens mij kunnen ze van het plafond vallen. Geloof me licht in mijn eigen kamer staat standaard aan. Zelfs de gordijnen laat ik open (kan ik altijd sos gebaren naar de buren mochten die beesten mij willen vermoorden :'( )
Vervang je gordijnen door lamellen. Ik had er juist last van dat ze op de gordijnen zaten. Je moet blij zijn dat je van die hele kleine zilvervisjes hebt. Ik heb alleen maar van die grote :'(
pi_118351316
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef koekii het volgende:

[..]

Vervang je gordijnen door lamellen. Ik had er juist last van dat ze op de gordijnen zaten. Je moet blij zijn dat je van die hele kleine zilvervisjes hebt. Ik heb alleen maar van die grote :'(
heb al lamellen....weet je wat het nou is die beesten kunnen toch ook niet weg? Waar moeten ze heen? We wonen in een rijtjeshuis....ze zitten ook bij de buren (die mijn suggestie: LATEN WE DE BESTRIJDINGSDIENST bellen 'raar' noemen -O- )

die grote :X hoe durf je nog in je kamer te zitten?
pi_118351573
weet iemand trouwens waarom die beesten zo lang stilzitten? Ik wil die kleine best dood maken, maar dan heb ik de kans dat die idd juist op mijn bed valt :(
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:34:16 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118351631
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef sanasoufi het volgende:
weet iemand trouwens waarom die beesten zo lang stilzitten? Ik wil die kleine best dood maken, maar dan heb ik de kans dat die idd juist op mijn bed valt :(
Ze zijn liever lui dan moe, daarom.
pi_118351792
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze zijn liever lui dan moe, daarom.
die kleine mag best blijven, maar niet boven mijn bed :{w wedden dat ik morgen wakker wordt om hem vervolgens in mijn bed te vinden :( ik neem aan dat het stilstaan moe maakt dus ik denk dat die zometeen echt in mijn bed valt :'(
pi_118351902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

heb al lamellen....weet je wat het nou is die beesten kunnen toch ook niet weg? Waar moeten ze heen? We wonen in een rijtjeshuis....ze zitten ook bij de buren (die mijn suggestie: LATEN WE DE BESTRIJDINGSDIENST bellen 'raar' noemen -O- )

die grote :X hoe durf je nog in je kamer te zitten?
Mijn broertje en de stofzuiger O+
pi_118352188
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef koekii het volgende:

[..]

Mijn broertje en de stofzuiger O+
ja, kinderen zijn idd niet bang.....de buurjongens van 10, 7, en 4 lachen me uit :( stofzuiger gebruik ik ook wanneer ik middelgrote op de gang zie.

maar die grote zijn toch sneller dan de stofzuiger? ik neem aan dat die snel wegrennen?
pi_118352189
Nog nooit gezien. :')
pi_118352384
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef AppelCake het volgende:
Nog nooit gezien. :')
dat denk jij :X

zet je wekker om 04:00 doe het licht aan en :'( net als ik. het zijn nachtbeesten....die laten zich dus niet zien wanneer jij wakker bent (behalve als ze geen keus hebben zoals bij mij waar het altjd licht is)
pi_118352622
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

ja, kinderen zijn idd niet bang.....de buurjongens van 10, 7, en 4 lachen me uit :( stofzuiger gebruik ik ook wanneer ik middelgrote op de gang zie.

maar die grote zijn toch sneller dan de stofzuiger? ik neem aan dat die snel wegrennen?
Mijn broertje vindt me een watje omdat ik niet eens 't kleinste zilvervisje kan doden :') Ik heb altijd een stofzuiger in de gang klaar staan dus vandaar dat we ze snel kunnen stofzuigen. Ik heb een tijdje in de woonkamer moeten slapen omdat ik niet meer in mijn kamer durfde te komen, dat was wel een zware periode voor mij :'(
pi_118352956
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef koekii het volgende:

[..]

Mijn broertje vindt me een watje omdat ik niet eens 't kleinste zilvervisje kan doden. Ik heb altijd een stofzuiger in de gang klaar staan dus vandaar dat we ze snel kunnen stofzuigen. Ik heb een tijdje in de woonkamer moeten slapen omdat ik niet meer in mijn kamer durfde te komen, dat was wel een zware periode voor me :'(
die beesten zijn een hel :r de woonkamer is geen optie, want daar zijn juist de grote :X . Mijn moeder ligt er weleens als ze tot laat tv kijkt....1 keer kwam ik naar beneden en liep er 1 grote boven haar op het plafond. Zij is alleen niet bang dus liet hem met rust. Mijn vader maakt ze wel altijd dood _O_
pi_118353108
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef koekii het volgende:

[..]

Mijn broertje vindt me een watje omdat ik niet eens 't kleinste zilvervisje kan doden :') Ik heb altijd een stofzuiger in de gang klaar staan dus vandaar dat we ze snel kunnen stofzuigen. Ik heb een tijdje in de woonkamer moeten slapen omdat ik niet meer in mijn kamer durfde te komen, dat was wel een zware periode voor mij :'(
heb jij trouwens ook een muskietennet? 10 euro ofzo bij de ikea.....ik koop elke jaar een nieuwe. Ik heb al jaren niet zonder geslapen. Helpt goed tegen die grotere...
pi_118353571
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

heb jij trouwens ook een muskietennet? 10 euro ofzo bij de ikea.....ik koop elke jaar een nieuwe. Ik heb al jaren niet zonder geslapen. Helpt goed tegen die grotere...
Ik heb geen muskietennet. Ze kruipen alleen langs de wanden. Ik heb ze nog nooit op de plafond zien hangen, wil het ook niet weten ook :r Gebruik jij ook een zo'n vochtvervanger? Schijnt te helpen bij zilvervisjes :o
pi_118359588
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef koekii het volgende:

[..]

Ik heb geen muskietennet. Ze kruipen alleen langs de wanden. Ik heb ze nog nooit op de plafond zien hangen, wil het ook niet weten ook :r Gebruik jij ook een zo'n vochtvervanger? Schijnt te helpen bij zilvervisjes :o
ja, maar die helpt bij mij dus niet......vraag me af of het misschien papiervisjes zijn....maar dan begrijp ik het niet. We wonen in een nieuwbouwwoning dus dan zouden het zilvervisjes moeten zijn...... :?

ach laat de kou snel komen dan rennen ze mijn kamer weer uit of gaan ze dood.
pi_118359821
Ok
  woensdag 24 oktober 2012 @ 01:03:53 #35
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118359878
Waar er 1 is zijn er meerderen..

de rest zit dus al babies uit de poepen tussen je lakens
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:38:07 #36
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_118612802
koop ook een paar zilvervisjes vallen of plaats holletjes met aan de onderkant plakband. En google eens verder over hoe jezelf valletjes kunt maken.
maar bang zijn voor een paar zilvervisjes :')
zodra er kakkerlakken ten grote van 5 cm over je muur kruipen, maar je weer gillen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')