abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118352188
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef koekii het volgende:

[..]

Mijn broertje en de stofzuiger O+
ja, kinderen zijn idd niet bang.....de buurjongens van 10, 7, en 4 lachen me uit :( stofzuiger gebruik ik ook wanneer ik middelgrote op de gang zie.

maar die grote zijn toch sneller dan de stofzuiger? ik neem aan dat die snel wegrennen?
pi_118352189
Nog nooit gezien. :')
pi_118352384
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef AppelCake het volgende:
Nog nooit gezien. :')
dat denk jij :X

zet je wekker om 04:00 doe het licht aan en :'( net als ik. het zijn nachtbeesten....die laten zich dus niet zien wanneer jij wakker bent (behalve als ze geen keus hebben zoals bij mij waar het altjd licht is)
pi_118352622
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:39 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

ja, kinderen zijn idd niet bang.....de buurjongens van 10, 7, en 4 lachen me uit :( stofzuiger gebruik ik ook wanneer ik middelgrote op de gang zie.

maar die grote zijn toch sneller dan de stofzuiger? ik neem aan dat die snel wegrennen?
Mijn broertje vindt me een watje omdat ik niet eens 't kleinste zilvervisje kan doden :') Ik heb altijd een stofzuiger in de gang klaar staan dus vandaar dat we ze snel kunnen stofzuigen. Ik heb een tijdje in de woonkamer moeten slapen omdat ik niet meer in mijn kamer durfde te komen, dat was wel een zware periode voor mij :'(
pi_118352956
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef koekii het volgende:

[..]

Mijn broertje vindt me een watje omdat ik niet eens 't kleinste zilvervisje kan doden. Ik heb altijd een stofzuiger in de gang klaar staan dus vandaar dat we ze snel kunnen stofzuigen. Ik heb een tijdje in de woonkamer moeten slapen omdat ik niet meer in mijn kamer durfde te komen, dat was wel een zware periode voor me :'(
die beesten zijn een hel :r de woonkamer is geen optie, want daar zijn juist de grote :X . Mijn moeder ligt er weleens als ze tot laat tv kijkt....1 keer kwam ik naar beneden en liep er 1 grote boven haar op het plafond. Zij is alleen niet bang dus liet hem met rust. Mijn vader maakt ze wel altijd dood _O_
pi_118353108
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef koekii het volgende:

[..]

Mijn broertje vindt me een watje omdat ik niet eens 't kleinste zilvervisje kan doden :') Ik heb altijd een stofzuiger in de gang klaar staan dus vandaar dat we ze snel kunnen stofzuigen. Ik heb een tijdje in de woonkamer moeten slapen omdat ik niet meer in mijn kamer durfde te komen, dat was wel een zware periode voor mij :'(
heb jij trouwens ook een muskietennet? 10 euro ofzo bij de ikea.....ik koop elke jaar een nieuwe. Ik heb al jaren niet zonder geslapen. Helpt goed tegen die grotere...
pi_118353571
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

heb jij trouwens ook een muskietennet? 10 euro ofzo bij de ikea.....ik koop elke jaar een nieuwe. Ik heb al jaren niet zonder geslapen. Helpt goed tegen die grotere...
Ik heb geen muskietennet. Ze kruipen alleen langs de wanden. Ik heb ze nog nooit op de plafond zien hangen, wil het ook niet weten ook :r Gebruik jij ook een zo'n vochtvervanger? Schijnt te helpen bij zilvervisjes :o
pi_118359588
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef koekii het volgende:

[..]

Ik heb geen muskietennet. Ze kruipen alleen langs de wanden. Ik heb ze nog nooit op de plafond zien hangen, wil het ook niet weten ook :r Gebruik jij ook een zo'n vochtvervanger? Schijnt te helpen bij zilvervisjes :o
ja, maar die helpt bij mij dus niet......vraag me af of het misschien papiervisjes zijn....maar dan begrijp ik het niet. We wonen in een nieuwbouwwoning dus dan zouden het zilvervisjes moeten zijn...... :?

ach laat de kou snel komen dan rennen ze mijn kamer weer uit of gaan ze dood.
pi_118359821
Ok
  woensdag 24 oktober 2012 @ 01:03:53 #35
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118359878
Waar er 1 is zijn er meerderen..

de rest zit dus al babies uit de poepen tussen je lakens
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:38:07 #36
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_118612802
koop ook een paar zilvervisjes vallen of plaats holletjes met aan de onderkant plakband. En google eens verder over hoe jezelf valletjes kunt maken.
maar bang zijn voor een paar zilvervisjes :')
zodra er kakkerlakken ten grote van 5 cm over je muur kruipen, maar je weer gillen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')