Wat informeel van u.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
geeft niks, jij mag gewoon jij tegen mij zeggen hoor
't kan ook zijn dat Oop me aangestoken heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Skattig!!! Zo zie je waar zo'n topic toe kan leiden. Je moet je even door wat gezever worstelen, maar dan heb je ook iets!
Die ben je zeker nietquote:
We zijn het gewendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef mootie het volgende:
Jullie hadden lekker mijn lijden niet gezien. I win!
idd !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste reactie, maar het ging om cupmaat.
Dat is toch een motor?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik ook niet maar 70 cc voldoet voor mij.
Welnee man, die kunnen gemeen schoppen. Kangoeroes dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn anders hartstikke lieve, aanhankelijke beesten, heel anders dan grote tieten ...
Maar die jonkies!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee man, die kunnen gemeen schoppen. Kangoeroes dus.
Is dat zo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee man, die kunnen gemeen schoppen. Kangoeroes dus.
Maar ze kunnen wel boksen die beesten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn anders hartstikke lieve, aanhankelijke beesten, heel anders dan grote tieten ...
Het is in elk geval geen bh-maat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, daar moet je rijbewijs voor hebben, of je nou grote of kleine tieten hebt
Boks ouwe !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel boksen die beesten.
*reis naar Australië doorstreept van lijstjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Die schoppen je echt kapot met die achterpoten.
Oh oh oh die Scrutz toch tssssssquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
hij heeft het er gewoon weer naar gemaakt
O, jij noemt ze beesten .... en hebben ze dan ook nog allebei een eigen naam?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel boksen die beesten.
Jack & Jill of zoiets.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
O, jij noemt ze beesten .... en hebben ze dan ook nog allebei een eigen naam?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
O, jij noemt ze beesten .... en hebben ze dan ook nog allebei een eigen naam?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een klein Vegasje is nog leuk maar als het een grote Amanda wordt ...
Dat is nep, was bij de gouden kooi, Brian staat aan het water en die vent in dat kangeroepak is Huub!quote:
Dan was het wel een kopstoot geweest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nep, was bij de gouden kooi, Brian staat aan het water en die vent in dat kangeroepak is Huub!
Een vriendinquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:16 schreef mootie het volgende:
Genoeg geklept, nu wil ik weten wie Ratelband is.
Maar meiden met grote tieten blijken vaak toch wat makkelijker voor hun motorexamen te slagen dan meiden met kleine tieten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, daar moet je rijbewijs voor hebben, of je nou grote of kleine tieten hebt
Dus bij wijze van spreken kan ik gewoon binnenlopen en mijn rijbewijs ophalen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar meiden met grote tieten blijken vaak toch wat makkelijker voor hun motorexamen te slagen dan meiden met kleine tieten.
Ik denk dat het vooral een kwestie is van de examinator lief aankijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus bij wijze van spreken kan ik gewoon binnenlopen en mijn rijbewijs ophalen?
Ze komen het jou thuis brengen, denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Okee, ik hou wel van grote tieten als ze aan jou vast zittenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe mee met 70C .quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar meiden met grote tieten blijken vaak toch wat makkelijker voor hun motorexamen te slagen dan meiden met kleine tieten.
Sjiek hendig!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze komen het jou thuis brengen, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |