Thanx Scrut. Fijne avond allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx Scrut. Fijne avond allemaal.
klassiekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef pullup het volgende:
Ik draai tegenwoordig meer obscure reggae dan jazz.
Het Sinatra-effect.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik noem haar ook wel een ordinaire cover-artieste. Ze heeft héél veel covers gezongen maar kon als geen ander een nummer eigen maken, alsof ze het net zelf geschreven had.
Jij moet echt eens met Oop gaan praten. De kans is groot dat hij je aardig gaat vinden.quote:
Mijn muiziekkeuze kan per dag en omstandigheid verschillenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit momenteel meer in m'n Afrobeat-periode eigenlijk. Onlangs nog o.a. Tony Allen gezien![]()
Jack White is geniaal, echt, als Oop daarvan houdt dan heeft ie er kijk opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij moet echt eens met Oop gaan praten. De kans is groot dat hij je aardig gaat vinden.
Zullen we trouwens nog eens een balletje opgooien bij Vlemmix: jij de Gibson Les Paul, ik de oranje Porsche?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Jack White is geniaal, echt, als Oop daarvan houdt dan heeft ie er kijk op
De basis van alle muziek? Oma kan mooi zingen maar om nou te zeggen ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn muiziekkeuze kan per dag en omstandigheid verschillen
Vandaag ben ik teruggeweest bij de basis van alle muziek.
Ik doelde eigenlijk meer op Bachquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De basis van alle muziek? Oma kan mooi zingen maar om nou te zeggen ...
Ik wilde eigenlijk de Strat, maar die LP mag ook. Ik heb trouwens echt geboden op die Strat maar daar heb ik nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zullen we trouwens nog eens een balletje opgooien bij Vlemmix: jij de Gibson Les Paul, ik de oranje Porsche?
De muziekgeschiedenis is grofweg in twee periodes te verdelen: voor Bach en na Bach, heeft een autoriteit op muziekgebied weleens gezegd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Mwah, de basis van alle muziek zou ik toch bij de oermens in Afrika zoeken. Helaas hebben die nooit cd's uitgebracht.
Gelukkig hebben we van die mensen uit Afrika de;quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Mwah, de basis van alle muziek zou ik toch bij de oermens in Afrika zoeken. Helaas hebben die nooit cd's uitgebracht.
Ik heb hem via zijn Hyves nog een paar keer benaderd voor die auto, maar hij bleef erbij dat die voor WA van Buren bestemd is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de Strat, maar die LP mag ook. Ik heb trouwens echt geboden op die Strat maar daar heb ik nooit meer wat van gehoord
Eek a Mouse, die ken ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef pullup het volgende:
Ik draai tegenwoordig meer obscure reggae dan jazz.
Hij is leuk en dit is eigenlijk van voor de periode dat hij zich zo ging noemenquote:
Snel weer on-topic, morgenochtend komen sommige of andere vast weer klagen. "Waar is het topic van opaatje gebleven?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |