Ohquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Miepje trekt Pietje, dus SantaPietje is de kloon van Miepje. Jij snap?
En dan moeten we gedichten voor elkaar schrijvenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Stel wij doen Secret Santa, er zijn er maar drie.
Milka trekt mij, ik trek schaar, schaar trekt milka.
Dan maak ik een kloon aan: Santaschaartje en dan denk jij omg wie is dat![]()
En jij maakt Milkaklaas aan en dan ga je milka ophitsen WIE ZOU HET ZIJN!!!
Hoin! Was het nog gelukt gisteren met je vader?quote:
Wel een matigen secret santaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig zijn er in SHJN maar drie deelnemers, beter voor autistenbreins
Ik heb hem niet meer gesproken, misschien doe ik dat vanavond. Ik heb wel alles op papier gezet als leidraad. Wat ik precies voel, wat mij nou zo raakt en alles.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoin! Was het nog gelukt gisteren met je vader?
why not?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nu zit ik te twijfelen of ik mee zal doen aan le Secret Santa.
Ik snap het nog steeds niet hoor. Dat het veel geld kost is klote maar ze moeten toch begrijpen dat dit niet iets is om te compenseren? Je broertjes moeten blij zijn dat ze het zelf niet nodig hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer gesproken, misschien doe ik dat vanavond. Ik heb wel alles op papier gezet als leidraad. Wat ik precies voel, wat mij nou zo raakt en alles.
Slim inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer gesproken, misschien doe ik dat vanavond. Ik heb wel alles op papier gezet als leidraad. Wat ik precies voel, wat mij nou zo raakt en alles.
Dec is meestal een keidrukke maand voor mij (voor iedereenquote:
Ja dat je het niet kan betalen, oké. Maar dit verhaalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik heb het verhaal gisteren gelezen en ik snap het punt èrgens wel. Dat je als ouders op een gegeven moment niet meer alle kosten van je kinderen kan / wil dekken enzo.
Maar zeg dan gewoon dat je de therapie niet meer kan / wil betalen. Dat verhaal van gelijk trekken is wel zo vreselijk lame dat het een emoslinger verdient
Maar ik probeer begin november iedereen te pm-en... Dus je hebt heel november tijd om eventueel te shoppen. En in december hoef je dus alléén maar te verzenden en verder niksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dec is meestal een keidrukke maand voor mij (voor iedereenmaar met veel verjaardagen van familie en vrienden en ook nog eens tentamenweek
) Dus wil het dan niet afraffelen of te laat versturen oid.
zoveel tijd kost dat nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dec is meestal een keidrukke maand voor mij (voor iedereenmaar met veel verjaardagen van familie en vrienden en ook nog eens tentamenweek
) Dus wil het dan niet afraffelen of te laat versturen oid.
Ja dat is waar inddquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ik probeer begin november iedereen te pm-en... Dus je hebt heel november tijd om eventueel te shoppen. En in december hoef je dus alléén maar te verzenden en verder niks
Nee het gaat er meer om dat ik bang ben dat ik het vergeet. Maar zoals Priem het stelt moet het wel lukken eigenlijk.quote:
idd en misschien een klein deel zelf betalen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss, even praktischer: Valt jouw therapie niet onder tweedelijnszorg?
Per 1 januari vervallen de eigen bijdragen hiervoor en zou het volgens mij volledig vergoed moeten worden. Tot 1 januari is de eigen bijdrage max 200 euro zover ik begrijp, daar moet toch wel wat voor te regelen zijn?
http://www.rijksoverheid.(...)g/vergoeding-van-ggz
godsamme, het is goedkoper om wacko te zijn dan om door je rug te gaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss, even praktischer: Valt jouw therapie niet onder tweedelijnszorg?
Per 1 januari vervallen de eigen bijdragen hiervoor en zou het volgens mij volledig vergoed moeten worden. Tot 1 januari is de eigen bijdrage max 200 euro zover ik begrijp, daar moet toch wel wat voor te regelen zijn?
http://www.rijksoverheid.(...)g/vergoeding-van-ggz
Sobserso, niet ziek worden als je het niet kan betalenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme, het is goedkoper om wacko te zijn dan om door je rug te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |