quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het zou wel een priem actie zijnheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en gisteren wou ik dus naar van haren.... Was ik vergeten dat ik de hond moest ophalenIk kon heul niet naar van haren!!
Dus dat doe ik nu straks
en waar is mijn ebay pakket en mijn vice ~!~!!!1!!
Zo. Frustraties
noes, kuthont!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en gisteren wou ik dus naar van haren.... Was ik vergeten dat ik de hond moest ophalenIk kon heul niet naar van haren!!
Dus dat doe ik nu straks
en waar is mijn ebay pakket en mijn vice ~!~!!!1!!
Zo. Frustraties
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
in OUD doen ze ook secretsanta en daar maakt iedereen een fakking kloon aan voor iedereen elk jaar.
Geen wonder dat Fok zoveel users heeftalleen OUD kent al 20.000 klonen
Wat? Maar ze vertellen wel aan elkaar wie welke kloon heeft?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
in OUD doen ze ook secretsanta en daar maakt iedereen een fakking kloon aan voor iedereen elk jaar.
Geen wonder dat Fok zoveel users heeftalleen OUD kent al 20.000 klonen
De kloon is voor iemand, dus niet je eigen nickquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]maar wat is het nut van de kloon als de normale username er gewoon bij staat?
Ja maar in het topic staat een lijstje welke kloon bij wie hoort tochquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De kloon is voor iemand, dus niet je eigen nick
Nee je maakt een kloon aan zodat je degene die je hebt getrokken kan ophitsenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat? Maar ze vertellen wel aan elkaar wie welke kloon heeft?
Wat is het praktisch nut dan?
Dat is achteraf lijkt me Dat is domquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar in het topic staat een lijstje welke kloon bij wie hoort toch
Miepje trekt Pietje, dus SantaPietje is de kloon van Miepje. Jij snap?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar in het topic staat een lijstje welke kloon bij wie hoort toch
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee je maakt een kloon aan zodat je degene die je hebt getrokken kan ophitsen
Dafuqquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Miepje trekt Pietje, dus SantaPietje is de kloon van Miepje. Jij snap?
Jawel, daarom juist dafuqquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |