HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn tip is wel geplaatst![]()
http://www.zoover.nl/belg(...)nd/vakantiepark/tips
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pahahahahahahhaha BRILJANTquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:52 schreef Mss het volgende:
Ik krijg een error als ik op de link klik!
Is net wat voor indicatie met reuma etc krijg je niets na de nomale keren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog geen rekening van de fysio gezien. Als het goed is krijg ik die niet ook wegens chronisch ziek maar na het verhaal van Sjaan ben ik toch maar geld aan het wegzetten voor het geval dat
huh, ik?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ookmaar zit ook mobiel
Ooh en SQ in het shjn-topic
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
reuma is er juist uit sinds 2012.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is net wat voor indicatie met reuma etc krijg je niets na de nomale keren.
Dat bedoelde ik ook, was misschien niet zo duidelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
reuma is er juist uit sinds 2012.
Heb het meteen maar ff nagevraagd..ik sta op collageenafwijking en dat wordt wel vergoed. Godzijdank!
Ja vind ik welquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
Roosje en Baco zijn onder het mes as we speak. Ocherm...
Maar wel beter zo. Steriliseren en castreren....
En mijn nieuwe laarzen van H&M worden eindelijk bezorgd vandaag!
Gofferquote:Bezorging:19-23 nov
Ik zou het annuleren en naar de winkel gaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
GofferDuurt het verdorie 2 maand om een trui af te leveren
Jaaaa kopen! Maar niet die kleurquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een briljant mooie jurk: http://topvintage.nl/nl/v(...)n-dress-in-turquoise
Ik kan alleen echt niet bedenken wanneer ik die ooit zou dragen.... behalve naar een chic feest ofzo..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jurk is binnen![]()
Foto op den feestboek
quote:
Die zijn in de bonus bij de AH dus dan kun je er een hele kilo in stoppen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb alleen een probleem..ik krijg de bovenkant niet netjes opgevuld. Zelfs niet met kipfilets
Ah bahquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gaat alleen zo meuren na een avond in de kroeg
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer!!! Heeft lin het vice palette al sinds gisteren binnen.....Damn you webshops!! Y U hate me so
en ik koop zoooooveeellllll... Stommen webshops dit dat allesquote:
Zaterdag mag je aan mijn boobies zitten, voel je je vast beter!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en ik koop zoooooveeellllll... Stommen webshops dit dat alles
*gaat wiegen*
Zekersssssquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zaterdag mag je aan mijn boobies zitten, voel je je vast beter!
Hoe?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uitgenodigd voor TEDxTilburg university, VET
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef Mirjam het volgende:
Hebben jullie allemaal al Halo Hues besteld op TD?
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef Mirjam het volgende:
Neinzquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef Mirjam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |