ja da's niet zo handig met spiegische dingen, dat werkt vaak 180 graden de verkeerde kant opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:24 schreef Mss het volgende:
Oh ik snap best dat zij vinden dat ik best mag meebetalen hoor. Dat vind ik niet heel raar. Ik ben tenslotte 24 en ik heb al zoveel geprobeerd dat ik het wel om een hoop geld gaat.
Punt is dat ik echt niet die hele therapie kan betalen.
Hij heeft ook niet gezegd dat ze het niet meer betalen, maar hij verwacht wel resultaat en dit is wel het laatste wat ze betalen. Dus ik voel wel druk zegmaar.
Hooft nogsteeds helaas. Leek eerst beter te gaan maar nu minder, weer even puzzelen wat het probleem is. Nu ga ik boodschappen doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, absoluut
Is het nog steeds z'n hooft of spelen er nog adere dingen mee?
Heb je mijn post gelezen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:24 schreef Mss het volgende:
Oh ik snap best dat zij vinden dat ik best mag meebetalen hoor. Dat vind ik niet heel raar. Ik ben tenslotte 24 en ik heb al zoveel geprobeerd dat ik het wel om een hoop geld gaat.
Punt is dat ik echt niet die hele therapie kan betalen.
Hij heeft ook niet gezegd dat ze het niet meer betalen, maar hij verwacht wel resultaat en dit is wel het laatste wat ze betalen. Dus ik voel wel druk zegmaar.
Alleen dan moet ze daarna in therapie om dat trauma te verwerkenquote:
oh, kut.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alleen dan moet ze daarna in therapie om dat trauma te verwerken![]()
Of omdat ze dan anorect is geworden
Godverdommequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja da's niet zo handig met spiegische dingen, dat werkt vaak 180 graden de verkeerde kant op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Niet eens rijst erbij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil je anders wel in een kelder opsluiten Mss? Dat je alleen een hometrainer krijgt ter vermaeck en alleen wortelen te eten krijgt?
OMG ZOVEEL EISEN JE BENT JE WORTELS NU OOK KWIJTquote:
Jaquote:
Zou het doen, misschien neemt dat een zorg weg. En een hoop druk van dat het deze keer opgelost moet worden omdat een volgende keer niet betaald wordt enzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. Ik ben sowieso wel bereid om alle kosten uit te zoeken. We weten nu niet eens wat het hele grapje gaat kosten.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
KlagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]HEHEHEHEHEHESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij je oostappen groep catalogus al binnen Schaar?
ik vind het ook spannend, ik lig elke dag onder de brievenbusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben zo benieuwd of het de goede is
Ik vrees van niet, want elk park had een andere link om een brochure aan te vragen![]()
Ik heb wel de revieuw naar zoover gestuurd, maar die hebben hem nog niet geplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |