Natuurlijk is die band er wel. Die kan dit makkelijk doorstaan en staat hier ver boven van. Die overstijgt dit triviale gekissebis en straalt helderder dan een vallende sterrenregen aan de top van het firmament.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:52 schreef Goodbye het volgende:
Indeed.
En ik maar denken dat we een TMTYH-band hadden, maar nee.
I came.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk is die band er wel. Die kan dit makkelijk doorstaan en staat hier ver boven van. Die overstijgt dit triviale gekissebis en straalt helderder dan een vallende sterrenregen aan de top van het firmament..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk is die band er wel. Die kan dit makkelijk doorstaan en staat hier ver boven van. Die overstijgt dit triviale gekissebis en straalt helderder dan een vallende sterrenregen aan de top van het firmament..
Kunnen we testen op de meetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Muis006 het volgende:
Sinds ik weet dat sp3c vroeger sjoelbak heette, wil ik kijken hoeveel oreo's hij in 1x in zijn mond krijgt.
En nu ga ik eten.
Ver boven van wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Done deal!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Kunnen we testen op de meet![]()
Is leuk toch
Het triviale gekissebis in dit topic. Mijn band met Cutebaii :3 behoeft geen textuele ondersteuning.quote:
Dan laat die lel weg en doe gewoonquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het triviale gekissebis in dit topic. Mijn band met Cutebaii :3 behoeft geen textuele ondersteuning.
Dus het feit dat je haar volledig bypassed in je vriendenkliekje noem je triviaal en vervolgens vergelijk je jullie band met een vallende ster?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Geeft niks. Gaat wel over. Bovendien staat groen je goed.quote:
Correct.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus het feit dat je haar volledig bypassed in je vriendenkliekje noem je triviaal en vervolgens vergelijk je jullie band met een vallende ster?
Ok, just asking.quote:
Ik keer me niet tegen je, ik probeer hooguit om je een beetje los te weken van de rest zodat ik je helemaal voor mezelf kan hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Roger, dat jij je nou zo tegen me moet keren. Ik dacht dat wij ook iets bijzonders hadden samen
.
Wij gaan samen onder een dekbed.quote:
True that, hoe kon ik dat vergeten!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan samen onder een dekbed.
Alweer.
Voor de tigste keer.
En nog steeds is het leuk![]()
So screw them all!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het al heel lang niet gevraagd. Is het nu dan al januari?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |