Yalanciquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Rekening van eten+waterpijp? Tamam is goed. Maar als je je belofte niet nakomt ne olursun?
Met zulke woorden praat sowieso niemand tegen je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:09 schreef Ambipur het volgende:
Zeikerd. Ik kom toch? Zodra ik de atmosfeer gewend ben, lul ik als Brugman.
Als ik niet naar Turkije ga dan wss wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Maar kunnen de meesten in de kerstvakantie?
Volgens mij is de helft al geen student meer en heeft derhalve ook geen vakantiesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Maar kunnen de meesten in de kerstvakantie?
Ik ken er geen. In ieder geval niet waar men wenst te meeten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Varmi een goede toko die dat doet? Op de grill/bbq?
Je gaat ze niet terug mee naar huis nemen hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand, ik ken de leeftijden niet, ik weet niet waar ze wonen. Isim olmaz.
Maar de helft dus wel, en de helft scheelt al best veel, niet? Ik weet zeker dat als je een andere datum uitkiest (eerder of later), er meer mensen niet kunnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij is de helft al geen student meer en heeft derhalve ook geen vakanties
zin met meer dan 3 woorden wordt zo pauper getranslate door google / etcquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iets met 'eenmaal beloofd is beloofd'.
Waarom zou ik willen meeten met mensen waar ik totaal niks over weet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaat ze niet terug mee naar huis nemen hoor..
Yav... Eerst zeg je 'het lukt 5 jaar lang niet om een meet te organiseren', proberen we er nu eentje op gang te krijgen, zeg je 'nee, wat moet ik met jullie?!'.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen meeten met mensen waar ik totaal niks over weet?
Haklisin bacimquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar de helft dus wel, en de helft scheelt al best veel, niet? Ik weet zeker dat als je een andere datum uitkiest (eerder of later), er meer mensen niet kunnen.
Yalvaran mi var, kardesim.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen meeten met mensen waar ik totaal niks over weet?
Heb ik in de afgelopen 5 jaar gezegd dat ik zou komen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yav... Eerst zeg je 'het lukt 5 jaar lang niet om een meet te organiseren', proberen we er nu eentje op gang te krijgen, zeg je 'nee, wat moet ik met jullie?!'.
24 oktober 2007 - 23 oktober 2012.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Heb ik in de afgelopen 5 jaar gezegd dat ik zou komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |