als je 841 delen met elkaar vol kan typen kan je ook wel een middagje kletsen neem ik aan,quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef xaban06 het volgende:
Zonder dollen. Waarom gaan/willen jullie meeten? Waardoor de behoefte? Zo ver ik weet is niemand 'close' met elkaar om uren vol te krijgen. Voetbal kijken ofzo?
Dat is wel tof.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef xminator het volgende:
[..]
We gaan waterpijpen. Dat is al reden genoeg.
Weet men hier elkaars naam? Of is het dan, Trigger naber koccum, iyidir zG..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
als je 841 delen met elkaar vol kan typen kan je ook wel een middagje kletsen neem ik aan,
dan spreek ik niet zozeer voor de turken SC maar meer voor meets in het algemeen
als je je aan elkaar voorstelt zeg je gewoon je echte naamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet men hier elkaars naam? Of is het dan, Trigger naber koccum, iyidir zG..
Mezdeke.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef xminator het volgende:
Mits op de juiste dag is daar ook nog live muziek erbij, daha ne istiyorsun?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom doe je steeds negatief over een meet? Deed je vorige keer ook al. Jij bent ook welkom hoor!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar gaan we toch voor, om elkaar beter te leren kennen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niks negatief, omdat ik weet hoe het al 5 jaar op niks loopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom doe je steeds negatief over een meet? Deed je vorige keer ook al. Jij bent ook welkom hoor!
Voorzover ik weet is er al eens een minimeet geweest en er is nog maar 1x een serieuze poging gewaagd tot een meet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niks negatief, omdat ik weet hoe het al 5 jaar op niks loopt.
1-malig, Bilge zat voor ons dus ik tel hem erbij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoeveel Turken op FOK! meets zijn er geweest waar er 3+ man aanwezig was?
Ok, ik wist niet er een meet geweest was met meer dan 3 man, excuses dan, ik had het mis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef xminator het volgende:
[..]
1-malig, Bilge zat voor ons dus ik tel hem erbij.
Was hij 't? Ook niet even 'hoi' gezegd ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef xminator het volgende:
[..]
1-malig, Bilge zat voor ons dus ik tel hem erbij.
ik kan me geen FOKmeet herinneren waar een turk bij was, of iemand uit deze SC,quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoeveel Turken op FOK! meets zijn er geweest waar er 3+ man aanwezig was?
Want er goed uit zien doe je alleen voor je partner.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een vriendin? Wat maakt het uit hoe je eruitziet?
Ohoo'ooo. Moet je je inbeelden hoe dat eruit gaat zien als we allebei zo gaan denken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een vriendin? Wat maakt het uit hoe je eruitziet?
Er zaten 2 Turken voor ons, het was een Turk-Turk (telefoon met Turkije screensaver). Dat zou een bezoeker van dit topic moeten zijn, of zijn er nog veel meer Turk-Turken die hier niet posten en wel op FOK zitten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was hij 't? Ook niet even 'hoi' gezegd ofzo?Hoe wisten jullie dat hij het was dan?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ohoo'ooo. Moet je je inbeelden hoe dat eruit gaat zien als we allebei zo gaan denken.
Zodat iedereen opnieuw mag invullen? Ik wis hem met 1 klik op de muisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef xaban06 het volgende:
Je kan ook gewoon een nieuwe datumprikding starten ipv blijven verwijderen
Volgens mij zijn er inderdaad Turken die hier niet posten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Er zaten 2 Turken voor ons, het was een Turk-Turk (telefoon met Turkije screensaver). Dat zou een bezoeker van dit topic moeten zijn, of zijn er nog veel meer Turk-Turken die hier niet posten en wel op FOK zitten?
Nee, maar wel voor de Turken hier, natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Want er goed uit zien doe je alleen voor je partner.
Of je vraagt ze gewoon je te mailen, ook wat socialer, niet anoniem enzo, je wilt meetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Zodat iedereen opnieuw mag invullen? Ik wis hem met 1 klik op de muis
Kusura bakma kardes je kwam zo binnen vallen, ik vatte het serieus opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor de Turken hier, natuurlijk.
(neem vooral mijn reactie serieus ja)
Wetende dat ik toch niet ga.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kom alleen als Trigger ook komt.
Ze kunnen het daar invullen, is overzichtelijker. Ook zorgt het ervoor dat mensen niet express een dag kiezen waar weinig animo voor is.quote:
Maar je wilt afvallen voor ons? Lief hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ohoo'ooo. Moet je je inbeelden hoe dat eruit gaat zien als we allebei zo gaan denken.
Oké, ik kom ook, mensen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
xminator, als er een Turken op FOK! meet komt met 4+ veel-posters-uit-dit-reeks betaal ik jullie rekening
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
xminator, als er een Turken op FOK! meet komt met 4+ veel-posters-uit-dit-reeks betaal ik jullie rekening
Hoe weet je dat hij op FOK! zit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Er zaten 2 Turken voor ons, het was een Turk-Turk (telefoon met Turkije screensaver). Dat zou een bezoeker van dit topic moeten zijn, of zijn er nog veel meer Turk-Turken die hier niet posten en wel op FOK zitten?
Deal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
Nu kom ik zeekurrrr.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
Laf ağızdan bir kere çıkar...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
wabliefquote:
Rekening van eten+waterpijp? Tamam is goed. Maar als je je belofte niet nakomt ne olursun?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:
Kijk al die ingeburgerde Turken er op af springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |